Dankwoord

2.1K 103 47
                                    

Lieve lezers,

Zoals iedereen doet in een dankwoord, wil ik jullie graag bedanken.

Dank jullie wel voor het lezen van dit boek. We hebben zelfs op #2 in tienerfictie gestaan! Ik vind het heel leuk dat zoveel mensen mijn boek hebben gelezen. Ik had nooit gedacht dat er zoveel mensen zouden zijn die dit boek aan zouden klikken om het te lezen. Dank jullie wel daarvoor.

Ook wil ik de mensen die een lieve reactie hebben geplaatst heel erg bedanken. Dankzij jullie schreef ik door en kreeg ik meer zelfvertrouwen. Dit boek was soms erg gevoelig voor mij en daarom waardeer ik het heel erg dat jullie geen haat hebben gegeven en alleen maar leuke reacties hebben geplaatst.

Ik heb veel gelachen om reacties van jullie. Jullie vrolijkten me op en waarschijnlijk wisten jullie het niet eens. Dank jullie wel. Echt waar.

Een echte boodschap heeft dit boek niet echt, maar ik wel dat jullie weten dat mensen ongelukkig kunnen zijn, zonder dat ze iets vervelends meemaken op dit moment. Dat kan door iets uit het verleden, of ontzettend vervelende gedachten. Joy heeft dit ook. En ik ook. Daarom kon ik me ook zo goed verplaatsen in Joy. En misschien vind ik daarom haar gevoel ook zo sterk.

De schuingedrukte stukjes waren eigenlijk mijn gevoel. Soms alleen om een net iets andere reden. Sommigen van jullie herkenden zich in die stukken. En dat is niet erg, daarvoor heb ik het juist een beetje toegevoegd. Ik vind het juist fijn dat sommigen van jullie hebben laten weten dat het ze bekend voorkwam, dat was een grote steun voor mij toen ik het even niet meer aankon. Ik ben niet de enige met dat gevoel. Dat is fijn om te weten.

Ik vind het echt heel cool dat ik zoveel votes heb gekregen. Dank jullie wel daarvoor. Als schrijfster is het heel fijn om te weten dat mensen de hoofdstukken die je schrijft, leuk vinden. Jullie hebben me echt heel blij gemaakt hiermee.

emma_giesbers ondanks dat je dit boek eigenlijk niet mocht lezen omdat ik me schaamde, heb je dat toch gedaan. En uiteindelijk vond ik het niet eens zo heel erg meer. Bedankt daarvoor, denk ik. Ik hou heel van je en als er iets is, kun je altijd naar me toe komen. Ik zal er altijd voor je zijn <3. Honds, hondshok. Verhitte man. Bandmuts, mutsband. Pythagorascollege. Bommelding. Deze random woorden snappen alleen wij.

Lees allemaal even haar boeken!

Ik dwaal een beetje af van wat ik wilde zeggen. Heel erg bedankt allemaal voor het lezen van dit boek! Ik waardeer het echt.

Liefs Claire

Ps: verwijder het boek niet uit je bibliotheek! Want ja... geen idee eigenlijk. Verwijder het gewoon niet!

Ik Haat Je #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu