O chvíľu už boli vreckovky po celej posteli. Áno, my ženy sme veľmi citlivé a je jedno v akom sme veku. Zatiaľ čo ja a Lucka sme pri filme plakali, tak Lukáš hádzal znudené ksichtíky a niekoľkokrát si dokonca zívol. Chlapi nikdy nepochopia ženy.
"Škoda, že to už skončilo."
Poznamenala som po filme.
"Bol to krásny film."
Zareagovala malá Lucka. Jediný, kto sa neozval, bol môj princ.
"Čo na to hovoríš, Luky?"
Spýtala som sa ho i napriek tomu, že viem, že takéto filmy neznáša. Chvíľu som čakala na odpoveď, ale tá neprichádzala. Prišla som teda bližšie k nemu a neuveríte! Ten idiot počas filmu zaspal!
"Luky!"
Skríkla som tak veľmi, že až trošku poskočil. Lucinka sa na tom len uchychtávala.
"Čo je?"
Ty si zaspal?!"
Nahodila som nahnevaný výraz. Tak ja vyberiem film a on si to ani nepozrie do konca.
"Nie, len som sa hral na mŕtvolu."
Už som hovorila, že Luky a Lucka sa podobajú ako vajce k vajcu? Dokonca aj ich výhovorky sú rovnako neuveriteľné.
"Lukáš!"
Skríkla som na neho a on si ma pritiahol bližšie.
"Áno?"
Znova sa frajersky usmial a pery priblížil k mojim. Lenže sa ich vôbec nedotkol.
"Nepáči sa mi, že si zaspal."
"Mne sa nepáči, že mi odolávaš."
Pošepol mi do ucha a potom sa postavil z postele. Takže on sa priblíži perami ku mne, ale ja mám byť tá, čo ho pobozká? Hm, chlapská logika alebo skôr Lukášova logika.
"Kam ideš?"
Rozbehla sa za ním jeho sestra a objala ho zozadu.
"Spraviť niečo na jedenie. Nebudú moje princezné hladné."
Usmial sa na nás a potom odkráčal. Práve nastala situácia, kedy sme v izbe boli len my dievčatá a mohla som pozisťovať nové informácie o tajomnej Zuzane.
"Lucy? Povieš mi ešte niečo o tej Lukášovej frajerke?"
Milo som sa jej opýtala a zbadala som u nej iskričky v očiach. Asi o nej rada hovorí. Ale čo má ona také, čo ja nie?
"O Zuzanke Piliarikovej?"
Takže takto sa volá celým menom. Táto informácia by bola pre mňa cennejšia, keby som niekoho s takým priezviskom poznala. Ale nikoho takého nepoznám.
"Áno, o nej."
"Stále ku nám chodila. Hrávali sme sa spoločne človeče nezlob se. Vedela spraviť tie najlepšie palacinky."
Hovorila mi dosť nepodstatné veci.
"Luky ju miloval?"
"Celá rodina sme ju milovali."
Tak toto zabolelo. Nech je to ktokoľvek už mala významné miesto v ich rodine. Nemám šancu, že by som ju mohla nahradiť.
"Prečo odišla k rodičom? Nebývala s nimi už pred tým?"
"Ona bývala u dedkovcov. Lukáško povedal, že sa už uzmierila so svojimi rodičmi a išla im pomáhať do záhradky. Ona bola veľmi pracovitá. Je môj vzor."
YOU ARE READING
Nezamiluj sa do idiota
RomancePokračovanie textingu - Nezamiluj sa. (podoba príbehu) Čo sa stane, keď obyčajné dievča dostane za priateľa totálneho idiota? Dokáže Martina akceptovať chyby, ktoré Lukáš má a dokážu spoločne vytvoriť nerozlučnú dvojicu? Dokáže fungovať...