Lukáš hneď zastavil, keďže nechcel mať ešte väčšie problémy s políciou, ak sa to vlastne ešte dá. Veď už teraz porušil niekoľko predpisov. Nedodržanie rýchlosti, ignorovanie semafóru a dokonca nebol ani pripútaný. Hlavne, že to bola prvá vec, čo so mnou v aute spravil. Načo by dbal aj na svoju bezpečnosť? Veď jeho život vôbec nie je dôležitý. No nie?
"Ako ti je?"
Otočil sa na mňa. Stále mal vystrašený výraz. Bolo vidno, že sa o mňa bojí. Keby vedel, že ešte stále som tehotná, tak by sa bál ešte viac. Možno je dobre, že som mu to nakoniec neprezradila.
"Rovnako."
"Myslel som si. Vyzeráš hrozne."
"No ďakujem."
Zasmial sa a ja som sa trošku usmiala tiež i keď cez bolesť to išlo veľmi ťažko.
"Ty vieš, ako som to myslel."
"Že vyzerám ako pred smrťou."
Viem, že to nemyslel zle i keď to tak vyznelo. Málokto povie dievčaťu, ktoré miluje, že vyzerá hrozne. I keď on to myslel len zo zdravotného hľadiska.
"Možno aj ako po smrti."
Rozkošne sa zasmial. To je sviňa! Takúto podpásovku som si nezaslúžila.
"Každopádne stále lepšie ako ty."
Odbila som ho. Možno som žena, ale ja sa len tak ľahko nenechám! Nech si nemysli! Tiež mám triumfy v rukáve.
"To ma zabolelo."
Zatváril sa zranene a ja som sa musela zasmiať. Toto naše podpichovanie mi veľmi chýbalo.
"Au!"
"Presne tak, au!"
"Ty si idiot! Bolí ma to!"
Pripomenula som mu, že v aute nesedíme bezdôvodne. Potrebujem sa totiž dostať do nemocnice skôr než z našej posádky ubudne.
"Prepáč. Myslel som si, že to bolo naschvál."
"Až taká dobrá herečka nie som."
"Podľa mňa si až príliš dobrá. Dokonca občas neviem, čo hráš a čo nie."
"Ako to myslíš?"
Nechápala som tomu, čo povedal.
"Napríklad to tvoje bozkávanie pred domom. Prečo si to spravila? Hrala si to alebo si to chcela naozaj?"
Vedela som, že sa náš rozhovor dostane aj do tohto bodu.
"Nie je to jedno? Taktiež máš druhú."
Do tejto chvíli som nad tým nerozmýšľala. Až teraz som si začínala uvedomovať, že som sa bozkávala so zadaným chlapcom. Pekne som klesla pod úroveň. Vždy som neznášala ľudí, ktorí sa montovali druhým do vzťahu. Veď ten má byť o dvoch ľuďoch a nie o viacerých. Ale v tejto chvíli, robím to isté. To znamená, že sa nenávidím? Lenže ak bol ten bozk chyba, tak prečo sa necítim vinne? A prečo sú vlastne zlé veci, tak veľmi neodolateľné?
"Myslíš Lili?"
"Hej!"
Skríkla som, čo ho rozosmialo. Čo je mu vtipné? Baví ho, že je lámač ženských sŕdc a že práve má dve vo svojej moci? To mu to vôbec nevadí? Nech si ide do krajiny, kde je možné mnohoženstvo, aby bol spokojný. Keďže jedna mu je podľa všetkého málo. Myslím, že ona by sa nesmiala keby nás videla bozkávať.
"Kde máš mobil?"
"Odbáčaš od témy?"
"Nie. Normálne sa ťa pýtam. Napísal som ti minimálne tridsať správ. Lenže ty si mi neodpisovala, tak som musel ísť až priamo za tebou, aby som ti to vysvetlil."
YOU ARE READING
Nezamiluj sa do idiota
RomancePokračovanie textingu - Nezamiluj sa. (podoba príbehu) Čo sa stane, keď obyčajné dievča dostane za priateľa totálneho idiota? Dokáže Martina akceptovať chyby, ktoré Lukáš má a dokážu spoločne vytvoriť nerozlučnú dvojicu? Dokáže fungovať...