50.Kazisvet :)

3.1K 284 17
                                    

A cenu za najhlupejšieho človeka vyhráva, Martina Weissová! Občas by som mohla viac nad všetkým popremýšľať a až potom jednať. Lenže ja to robím vždy naopak. Najprv jednám a potom rozmýšľam. A preto som sa práve dostala do situácie, kedy nemám kam ísť. Keďže ja inteligentná som sa dohodla s Lukym, že ku nemu prídem večer. Lenže momentálne mám ešte viac ako 8 hodín času. Takže vôbec neviem, čo chcem do tej doby robiť. Nemienim mu opäť napísať a žiadať ho o to, aby ma pustil ku seba skôr. Mám ešte nejakú tú hrdosť! I keď to teraz tak vôbec nevyzerá. Sedím totiž na zemi pri ceste. Ako keby som bola nejaký bezdomovec. Keď tak rozmýšľam, neďaleko je park, kde sú lavičky. Vravím, že som najhlupejší človek!

"Ahoj."

Započula som známy hlas.

"Ahoj."

Odzdravila som sa tomu chlapcovi, ktorý ma vyrušil v premýšľani.

"Čo tu robíš?"

"Meditujem."

Prevrátila som očami. Pravda bola taká, že som si potrebovala niekde sadnúť a v blízkosti neboli lavičky. Som dosť lenivá na to, aby som išla hľadať. Dievča z dediny sa vo mne nezaprie. Mestské dievčatá by si nikdy nesadli na zem.

"Pri ceste?"

"Nie, pri železnici."

Keď som nahnevaná, tak iróniu využívam pomerne často.

"A to ťa autá nerušia?"

"Tie aspoň nevedie rozprávať, narozdiel od teba."

"Zas si ku mne zlá?"

"Ešte stále."

"Môžem si prisadnúť?"

"Nemôžeš je tu obsadené."

Zasmial sa a sadol si hneď vedľa mňa.

"Obsadené, som povedala."

"Hej? Nerozumel som tomu slovu. Asi zle artikuluješ."

"Ob-sa-de-né."

Povedala som po slabikách a dávala som na ne vysoký dôraz.

"Nemaj ma za idiota."

"Nemám. Idiot je len môj priateľ."

Usmievala som sa nad skutočnosťou, že je môj. Nikolas sa však tváril prekvapene.

"Pohádali ste sa?"

"Nie, prečo?"

"Keď na neho hovoríš, že je idiot."

Zasmiala som sa. Pre niekoho je to urážka, ale pre nás dvoch je to jedna z najkrajších prezývok. Určite lepšie ako mojko, mojkáčik, ťuťko a iné, pri ktorých sa mi už zdvíha žalúdok.

"Lebo je, ale krásny a dokonalý idiot."

"Úplne ti žiaria oči."

"Asi som si do nich namontovala žiarovku."

Zasrandovala som.

"Dnes si jedla vtipnú kašu?"

"Nie, nejedla som nič."

Už mi aj škvŕkalo v bruchu. A to už od večera chcem byť na poriadnom úteku. Takže hladovka bude môj najmenší problém.

"Môžem ťa niekam pozvať?"

"Nemôžeš."

"Ty vždy povieš, že budeš ku mne milá a potom si to pokazíš."

"Volaj ma od dnes Kazisvet."

Nezamiluj sa do idiotaWhere stories live. Discover now