Tegnap megkaptam azt a munkát amitől minden zsaru reteg, de én nem adom fel.
~ESTE~
Ágyamból felkeltem .Az első célpontom fele vettem az utat. gyönyörű ez a hely, de ŐK ezt tönkre teszik.
Álcám nem más mint az hogy..
Belopozok a hácso bejáraton.
"Jó ötlet. -vágtam magam tarkón".Itt állok a bár sikátoránál.
"Na hajrá! -motiváltam magam"
Táskába nyúltam hogy biztos nálamvan e a fényképező gépem.
-Rendben. - suttogtam majd vissza tettem táskámba.
Testem a falnak tapasztottam és igy lopoztam a sikátorba.
Addig mig neki nem ütköztem valaminek vagy inkább valakinek.
Ki lehet? -tanakodtam"majd tapogatni kezdtem. Kezem vissza húztam a hírtelen jött szőr vagy haj tömeg miatt.
A felhő ami eddig takarta a holdat eltünt igy láthatam, hogy kivan előttem.
A hirtelen soktol hátra tántorogtam igy egy kukának ütköztem és elestem.
Az alvó ere fel kelt. Tekintetét rám vezette fel támaszkodott, majd el indult felém.
👇(Vegyétek ugyhogy ez egy sikátor😂)Gyorsan fel áltam és hátrálni kezdtem, de rosz irányba igy a falnak csapodtam.
Ő ere csak kuncogott és elém ált.
-Mit keres egy ilyen lány.. -vezete szemeit végig rajtam. -Egy ilyen helyen?
Sokot kaptam. Nem, nem féltem, de nem hitem volna hogy ilyen hamar elkapnak. És pont Min Yoon Gi. Nekem végem.
Kezét arcomra tette. Igy ki zőkentve a gondolat menetemböl és a sokkból .
Kezem lenditettem, hogy megüsem, de ő elkapta.
-Ennye. -szorította meg. -Ez nem volt szép.
-Eresz el! -förmedtem rá.
-E-E. -nevetett-Még el se kezdtem.
Majd a falhoz nyomot.
-Aww.. -szorítottam össze a szemem. -Engedj el!
Ahogy ezt kimondtam lábon rúgtam.
-Woww.. - hajolt közelebb. Érzem az alkoholt az arcomon. -Máshol is ilyen élénk vagy.
-Mi? -kérdeztem.
Hirtelen nagy csatanás halacot.
Suga hátra fordult. Én kihasználva az alkalmat ott rúgtam meg ahol a leggyengébb vagyis a tőkét. Ő a fájdalomra össze eset.
-Mondtam, hogy eresz el. -fordítottam neki hátat és futni kezdtem a sikátor vége felé.
-"UGYIS MEGTALÁLAK! "-halottam még.
A sikátorbol ki rohanva 3srác mellett rohantam el. Ahogy elfutottam épp elkaptam az egyik fiú tekintetétt."Jeon Jeongguk"-mondtam magamba nevét. Az utca vége felé egy hangot halottam, de nem törődtem vel csak rohantam tovább.
-ÁLJ MEG!2utcával arébb megáltam. Térdemre támaszkodtam lihegve.
-Ha 5percel hamarabb jönnek nekem annyi. -sohalytottam.Jungkook:
Egy lány rohant el meletünk.
Jimin és V nem foglalkozott vele.Tekintettem egy pillanatra rá vezetem szemébe düh és félelem lácot.
A megszokott sikátorhoz mentünk én hátul mentem.
Hírtelen két társam nevetését hallottam elöre furagodtam, de ere a látványra nem számítottam.
Suga a földön feküdt keze ágyékánal volt és szidkozodot. Belőlem is kitört a nevetés.
-Baszki ne nevesetek. -próbált fel álni. -Hanem kapjátok el azt a csajt aki elrohant az elöbb.
Kirohantam a sikátorbol még látható volt a lány.
-ÁLJ MEG! -kiabáltam utána, de lekanyarodot igy eltűnt.
Vissza mentem a sikátorba ahol Suga már ált, de még mindig szidkozodot. Az a két idiota meg vihogot.
-Egy csaj elbánt MR. Swaggel. -vihogot Jimin.
-Baszki fogd be! -mondta Suga. -Tökön rugjalak? Kíváncsi vagy milyen érzés?
Elé ált.
-Jo-Jo. -emelte meg kezeit védekezésként. -Igazad van bocsi. Mennyünk inni. És kapsz csajt is.
Rá támaszkodot és bementünk a bárba.
-Ugyis elkapom azt a csajt és megbánya ezt! -méghozzá tette.Uj könyv. Gondoltam bele kezdek. Régóta gondolkozok egy BTS ff. -on. De nem mertem elkezdeni.
kinga135790 véleményed várom. 😘💖💖
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...