2.21.rész fin!

644 32 65
                                    

Na mi ez? Igen az "UTOLSÓ " rész. Ide is elértünk. Köszönök mindent manók.

Emily:
Eltelt egy hét és semmi se történt velem és senkivel se a csapatból. Jungkook vissza ment dolgozni a céghez igy egyedül maradtam.
Este jár haza és alig enged el magától.
A többiek is élik az életüket, de van aki rám vigyáz mindennap.

-Wahh ez azért durva. - lépet be RM. - Baekhyun megőrült.
-Mi? - kérdeztem.
-D.O vette át a céget. - folytatta RM.
-Baekhyun? - kérdezte Jungkook hasam ölelve nem esett túl jól. - Kórházban van?
-Nem. Chanyeol próbálja helyre tenni. - folytatta az idősebb fiú. - D.O alá írta a papírt.
-Remek. - vette el Kookie nem engedve el. - Így minden rendben van.
-Ideje volt már. - mondtam random.
-Legalább békén hagynak. - kaptam egy puszit. - Fehér vagy. Baj van?
-Csak nem érzem jól magam. - dőltem hátra mellkasára.
-Szólhattál volna. - engedett el és homlokom fogta. - Nem lázas.
RM gondolkodni kezdett kicsit majd rám nézett.
-Mikor volt vérzés? - kérdezte mire fejem rák vörös lett. - Tudjuk hogy már nem egyszer feküdtetek le... Szóval?
-Nem tudom. - szégyelltem el magam a beszéd téma miatt. - Talán késik nem tudom.
-Ez mit is jelent? - kérdezte Jungkook.
-Védekezés volt? - fagatot tovább RM. - Óvszer, gyógyszer?
-Nem.. - vágta rá Jungkook. - De azt hittem szedel valamit.
-Elraboltak ezerszer. - néztem rá azzal a "te most hülye vagy" nézéssel. - Szerinted volt nálam gyógyszer és pontban szedtem?
-Oké, bocsi. - védekezett.
-De nem lehetek az. - néztem RM-ra.
-Most miért is nem? - kérdezte keresztbe fűzött kézzel mire a szívem hevesen kezdett verni.
-Én.. Én... Nem készültem fel. Kookie ez a te hibád. - fogtam fejem mire Kookie átölelt.
-Nem lesz baj.. Van az a teszt vagy mi. - gondolkodott. - Veszünk.

Következő nap vettem egy tesztet és megcsináltam. Kookie kihagyott egy napot és maradt velem itthon mint RM is. Vártam az eredményt ami pozitív lett mire döbbenten néztem magam elé.
"Fiatal vagyok. - mondtam magamban kozben fejem fogtam. - Nem készültem fel."

-Emily. - kopogott Kookie. - Gyere ki kérlek.
Kinyitottam és oda nyújtottam RM-nak
-Gratulálok. - mosolygott.
-Köszönöm. - mosolyogtam erőtlenül.
-Ez.. Pozitív? - kérdezte szerelmem mire bólintottam. Rögtön megölelt és megcsókolt. - Köszönöm.
-Mit? - kérdeztem vissza.
-Te vagy a legjobban dolog ami velem történt Emily. - fogta arcom körbe. - Ha lesz ez a baba még boldogabb leszek. Ha lány akkor az én hercegnőm lesz ha fiú akkor olyan mint én.
-Jujj. - húztam szemöldököm össze mire fel nevetett.

Telt az idő és már az egész ország tudta hogy Jeon örökös jegyesének babája lesz.
Jártam vérvételre ellenőrzésre és minden másra. A hasam fokozatosan nőtt és már mozgott is amit Kookie élvezetel simogatót miközben aludtam vagy épp pihentem. Volt olyan, hogy olyat ettem amit régen utáltam, de a baba ezt kérte.

Olyan gyorsan történt minden mikor felsikítottam a fájás miatt, hogy a konyhában épp nekem készítő ételt szerelmem eldobta a tányérral együtt. Olyan gyorsan futott le mindenki V és Suga félmeztelen, hogy az egész ház vizhangzott.

-MIÉRT FÁJ EZ ENNYIRE? - kérdeztem kiabálva.
-Szerinted? - kérdezte Suga. - Össze húzóddás vagy mi.
-Suga ne gúnyolódj. - mondta neki V mire csak morgott. - Inkább hozd a kocsit. Majd később befejezük amit csináltunk.
-Hozom a cuccokat. - rohant fel Jimin.
-Lélegezz. - guggolt le Hobe mellém.
-Ez nem segít. Ha az arcába hajolsz. -mondta neki Jin. - Vigyük a kocsiba.

Jungkook kezem fogta. Minden húzódáskór megszorítottam a kezét.
Meg állapította RM hogy egyre több van. Eskü lehetne doki is.
Jungkook csendben volt végig, de látszott, hogy ideges nagyon.
Rögtön bevittek szülni, de Jungkook nem engedte el a kezem.

Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )Where stories live. Discover now