Ebben a részben Jungkook és Sugi szemszöge is benne van. 😊 Sugival régen írtam. Mostantól többet fogok. Vagyis szeretnék. 😂
Jungkook:
Haza indultam munka után, hogy pihenjek. Már félúton járhatunk, de a közeli parka egy ismerős alakot láttam meg. Suga volt meg még valaki. Közelebbről láttam, hogy Emily. A sofőrnek röktön szóltam, hogy álljon meg. Épp időbe értem oda. Suga épp megakarta csókolni Emilyt, de meg akadályoztam. Innen minden gyors lett. De a lényeg hogy a házhoz hoztam amit ö most ijedt arccal néz.
-Itt vagyunk. -kapcsoltam ki a biztonsági övet.
-Nem megyek be. -ellenkezett.
-Bent beszélünk. -vettem ölembe.
-Várj! -kapaszkodót nyakamba.
-Csak ki akarók szállni. -csúsztam ki vele az autóból.Sikeresen ki szálltam, de ö még mindig nyakamba kapaszkodót. Le hajoltam és homlokára adtam egy puszit. Ki ugrott kezeim közül.
-Mit csinálsz? -kérdezte.
-Miért vagy zavarba? -kérdeztem. -Suganak engedted volna a csókot, de emiatt meg zavarba vagy?
-Nem ugyan az. -fonta kezeit össze.
-És mi a különbség? -kérdeztem és közelebb léptem. Azt hittem hátrálni fog, de nem tette.
-Nem tudom. -fordította el fejét. -Csak más.
Teljesen elé álltam és álla alá nyúltam.
-Azért mert szeretsz. -mosolyogtam.
-Mi?! -ugrott hátrébb. -Nem.
-Nem? -lepődtem meg. -"Hazug-tettem magamba hozzá."
-Azt mondtad ha beszélünk mehetek. -terelni próbálta a beszélgetésünk.
-Igen ezt mondtam. -bólintottam. -De majd bent.Fejét a házra fordította és ijedt arcot vágott. Kezéért nyúltam majd húzni kezdtem a házba.
-ENGEDJ EL! -kiabált.
-Halkan. -szóltam rá. -Vannak akik aludni szeretnének.
-Suga? -kérdezte.Csak ezzel az egy névvel fel idegesített. Kezét meg szorítottam, szám be szívtam és gyorsítottam lépteimen.
-Ez fáj.- mondta, közbe próbálta le szedni kezeim.
Nem foglalkoztam vele csak húztam a folyosókon végig egyenesen szobámba. Az ajtót ki nyitottam és végig húztam az ágyig.
-Mit csinálsz? -kérdezte.-Kookie.
-Ne ezt a nevet mond. -néztem szemeibe.
-Miről beszélsz? -kérdezte ijedten.
-Ne hívj igy. -löktem az ágyra.
Rá térdeltem az ágyra ö felcsúszott az ágyon a falig.
-Maradj ott! -tette kezeit védekezően maga elé.Teljesen felmásztam elé úgy hogy kezei mellkasomon legyenek. Rá néztem ö nyelt és mellkasom nézte. Mosolyogtam és még közelebb mentem teljesen. Az én fejem és az övé között egy centi volt.
-Jungkook? -emelte fel fejét, de ahogy szemünk találkozót vissza le hajtotta.
-Emily? -mosolyogtam.
Haja el takarta arcát igy azt nem láthattam, de biztos voltam benne hogy zavarba van.
-Zavarba vagy? -kérdeztem.
-N.. Nem. -dadogót.
-Akkor néz a szemembe.-nyúltam álla alá.Fejét ahogy fel emeltem. Arca vörös volt, szemeit nagyra nyitotta az arcomat nézte. Nem bírtam neki ellen állni. Megcsókoltam ő kezeit még mindig mellkasomon tartotta és pólómba markolt. Egy kis idő mulva kezeit el lazitota és le rakta az ágyra.
El hajoltam tőle.
-Szeretlek. -néztem szemeibe.
-Jungkook... -hajolt le.SUGA:
Tudom, hogy Jungkookot szereti és ez fáj. De remélem, hogy egyszer el érem azt, hogy ez változón. Baj ha ezt szeretném? Mi után Jungkook el vitte Emilyt valahová én egyik barátom hoz mentem. Ki nyitottam a bár ajtaját és a pulthoz ültem.-Suga? -kérdezte. -Te mit keresel itt?
-Chanyeol adj valami eröset. -támasztottam meg fejem.
-Jól vagy? -kérdezte.
-Nem. -ittam italom meg egy húzással. Végig égette torkom, de ez most nem érdekelt.
-Olyan vagy mint akit elhagyott a csaja. -öntött még egyet.
-Valami olyasmi. -ittam meg a második kört.
-El akarod mesélni? -kérdezte.
-Van egy lány. -kezdtem bele.
-Ismerem?-kérdezte.
-Nem hiszem. -nevetem. -A lényeg hogy Kookienak is tetszik.
-Jungkooknak?-kérdezte döbbenten. -Ohh haver.
-Szóval nem könnyű. -ittam meg az ital többi részét.
Chanyeol egy jó barátom meg hallgatót és tanácsot adott. Bucsuzáskor megölelt.Nem tudom mennyit ittam, de alig voltam észnél. Haza mentem ahol Jungkook kocsija ált, de teljesen nem érdekelt utam egyből a szobámba vezetett. Le feküdtem az ágyamba úgy ahogy voltam, de cipőm le rúgtam.
-Ajjj.... -morgolódtam.-Hol a takaró?!
-Halkabban. -szólt rám V.
-Te miért vagy itt? -kérdeztem.
-Részeg vagy? -kérdezte.
-Ja, de nem ez volt a kérdés. -fordultam vele szembe.
-Nem tudtam aludni igy ide jöttem. -válaszolt.
-Jól van. -hagytam rá.-Bár nem értem hogy miért ide.
-Itt csend van. -mondta majd le csugta szemeit.
Hátat fordítottam neki és én is aludtam. Ezzel nem lett volna baj de V át karolt.
-V. -toltam le kezét.
-Igy kényelmes. -karolt át.
-Ki foglak nyírni. -mondtam.El vette kezét és hátat fordított. Szemem le hunytam és el aludtam. Nem volt nehéz úgy éreztem mintha végig futottam volna a maratont. De ha tudtam volna mi fogad reggel vagy ki. Nem lettem volna ilyen nyugodt.
Rövidebb mint a többi. 😅Remélem tetszett valakinek.
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...