Hoztam még egy részt. 😌 Köszönöm a csillagokat mindenkinek. 🎊🎉 és azt a cuki commentet is. Remélem hogy el nyeri a tetszéseteket.
Emily:
Nem tudom hogy hol vagyok, de azt érzem hogy mozog. Akkor egy autó, biztosan. Szememet kinyitottam, de sötét volt.
"Egy csomag tartó? -gondolkodtam.-Ez csak egy vicc. Ugye?"Az autó meg ált és én el terveztem, hogy nem hagyom magam. A csomag tartó kinyílt és ahogy ez megtörtént arcon rúgtam azt aki kinyitotta. Nem foglalkoztam vele, hogy mennyire fáj neki, ki ugrottam az autóból és futni kezdtem, de a 8 fiú utánam futott. Egy ideig futottam, de meg fogtak és le fogtak. Egy alak lassan sétált felém és le guggolt. D.O volt egyenesen a szemembe nézett és álát simogatta.
"Ezek szerint őt rúgtam meg.-alapítottam meg magamba és mosolyogtam."
-Erre nem számítottam.-simogatta álát.-Erős vagy.
-Meg érdemelted.-mocorogtam a két fiú kezébe. -Bár nagyobbat rúgtam volna.
-Vigyétek be!-fel ált.A két fiú fel állitot és be ráncigáltak a házba. Ház, hisz nagyobb mint a BTS fiúké és erdő vesszi körbe. Sok folyosón végig vittek egyenesen egy lépcsöig.
-Ugye nem oda akartok le vinni? -néztem Baekhyunra.
-Miért? -kérdezte. -Félsz?
-Az egy pince?!-néztem a sötétségbe.
-Igen az. -lökött rajtam egyet Chanyeol.
-De én... -hajtottam le fejem.
-Csak nem félsz? -kérdezet ismét Baekhyun.
-De. -valtam be.
-Kár. -nevetett Chanyeol és leütött.Fáj a tarkom, de hiába ki nyitottam a szemem sötét van, kezem is be van kötve, de lábam szabad. Egy ágyon fekszem vagyis remélem. Lassan lábammal kezdek tapogatni és feltűnt hogy nincs rajtam cipő.
Lábamal lassan próbáltam tapogatni, hogy legalább le tudjak innen szálni.
De leestem az ágyról. Ajtó nyitodást halodtam és lépteket.-Ki az? -kérdeztem.
-Akit arcon rugtál. -mondta fülem mellett.Hátra fele kezdtem kuszni addig ameddig tudtam. Hideget éreztem a hátamnál és emiatt abba hagytam a próbálkozást. Hisz mi értelme lenn ha egy fal van mögöttem.
-Nem faradtál még bele. -halodtam lépteit.
-ENGEDJ EL! -kiabáltam egy irányába. -A fiúk el jönnek értem.
-Remélem. -emelte meg állam. -Jöjjenek.
-De békét kötötetek. -jutott eszembe.
-Az csak egy papír. -húzott fel álásba.-És...
-És mi? -kérdeztem.
-Jungkooknak egy cége lett. -fogta meg nyakam. -Le maradtunk kicsit.Bár nem láttam arcát, de éreztem haragját.
-Na meg te. -emelt meg kicsit.
-Mit akarsz velem? -kérdeztem nehezen mert fuldokoltam.
-Egy olyan lány aki elterjedt a gengszterek és maffiák között. -lökett a földre. -Itt híres vagy.
-Mi? -kérdeztem.
-Mindenki téged akar. -válaszolt.
"-Engem? -gondolkodtam."Hírtelen le rántotta a szememröl azt amivel eddig be volt kötve. Emiatt nem láttam semmit ezért hunyorogtam és próbáltam tisztán látni. Egy kis idő után sikerült igy láthattam ahogy ő előttem guggolt.
-Rendőr vagy. -mondta hírtelen. -És sok mindenkit jutattál börtönbe.
-Ez a pince? -kérdeztem a szobát nézve.
-Igen ott vagy. -mondta nyugodt arccal. -De akarod hallani vagy nem?
Bólintottam.
-Veszélyes vagy ránk. -kezdte. -És remek rendör.
-Miért mondja ezt mindenki?! -kérdeztem kicsit hisztisen.
-Ahhoz képest, hogy el raboltak eléggé nyugodtan bírod. -lepődött meg.
-Ez nem az első. -rúgtam lábon. -ENGEDJ EL!
-Nem. -húzta vissza szememre a kendőt.
-A lényeg, hogy miattad voltak előnybe. -mondta még utoljára. -De most mi vagyunk.Halodtam ahogy fel ált és sóhajtott. Engem itt hagyott a földön.
-D.O! -kiabáltam.
Halodtam ahogy az ajtó záródik és éreztem, hogy egydül vagyok.
-Nem akarók itt lenni. -mondtam.Suga:
Napok óta nincs meg Emily és az is kiderült, hogy nem szököt el. Nem mintha fogva tartottuk volna. Najó először jol jött hogy itt volt és talán fogoly volt. Jól jött nekünk nem is kicsit.-Suga?!-halodtam meg nevem.
-Mi az? -kérdeztem a fiúkra nézve.
-Azt beszéltük meg, hogy meg hívjuk az EXO-t. -mondta Hobe.
-Minek? -kérdeztem közbe keresztbe tettem a lábam. -Nem bízok bennük.
-Segíthetnek. -mondta Jin.
-Ennyi erővel a GOT7 csapatot is hivhatnánk. -fordítottam fejem az ablakra.
-Segítség kell. -mondta V.
-Nem tudjuk hogy hol van. -mondta RM is.
-Legyen. -egyeztem bele. -De mit mond Jungkookie.Egy kocsi fékezését halodtam meg és kinézve az ablakok JK céges BMW-je ált meg a behajton. Ki ugrott az autóból és sietve jött be a házba.
-Te is tudod hogy nincs itthon. -mondta RM.
-De itthon van. -néztem az ajtóra.Az ajtó ki csapódott és Jungkook lépett be rajta idegesen.
-Szerencsétlen vad barmok. -ült le a bőr fotelbe.
-Mi az? -kérdezte V.
-A cég. -válaszolt JK. -Meg mondtam hogy nyomozanak, de semmi.
-Semmi?! -akadt ki RM. -Ez komoly?
-Ugye!? -támaszkodott kezén JK. -Semmire kelők. Ki kéne öket rugnom.
-Akkor Rap Mon ötlete marad. -mondtam.
-Miről van szó? -fordult hozzám.
-Ide akarja hívni az EXO-t. -mondtam válat rántva.
-Mi van? -kérdezte. -Hyung most kötöttünk szerződést.
-Tudom. -emelte fel a telefont.Nem bírtam ezt tovább igy ki mentem az irodából a konyhába. JK követett és ott leült a konyha pulthoz.
-Hyung ezt nem bírom. -támaszkodott homlokára.
-Én se. -tettem elé egy üveg sört.
-Ki és miért? -kérdezte.
-Nem tudom, de ha meg lesz ki nyirom. -bontottam fel söröm. -Nem usza meg.
-Szerinted tudják? -kérdezte. -Azért?~másnap~
Nem birtam aludni már napok óta és tudom, hogy Jungkookie se. A nap ugy telt mint mostanság szokott. Ami ugye abbol ált hogy nyomokat keresünk.
Autókat halodtunk ami azt jelenti, hogy itt az EXO.~bent~
-Segítség kéne. -kezdte RM.
-Miben? -kérdezte D.O vigyorogva.
-El tünt valaki. -mondtam idegesen.
-Tényleg? -kérdezte.
-Igen. -mondta RM. -Egy FONTOS személy.
A fontos szót kiemelve.
-Ki lenne az? -kérdezte D.O.
-Az a lány akivel táncoltál. -folytatta Mon.Direct nem mondta hogy Emily ki igaziból. Nem mondhatjuk el mert... Nem lehet. Az a jó ha az ál nevén ismerik. De egy valami zavart ami nem más mint, hogy csak D.O beszélt. Tudom hogy ő a fejes de ez furcsa.
-Szóval segítettek? -kérdezte Jin.
-Persze. -fogtak kezet. -Egy barátnak bármit.
-Köszi és nektek is. -köszönte meg RM.Remélem igy meg lesz Emily. Aggódóm miatta. Ahogy a többiek is.
Emily csak egy kicsit bird ki, még egy nagyon kicsit. Meg találunk bármi áron.Remélem tetszett ez a rész is mindenkinek. 😊😉Nyugodtan csillagozatok ha igen vagy commenteljetek. 💞💖🙆
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...