Uly rész... 😊😊Remélem teceni fog.... 😍😍😍
Emily:
-Miért? -kérdezte.
-Ezt ved búcsú ajándéknak. -mondtam.
-Mi? -döben le -Te támac le. És most...
El hátrált és hajába túrt.
-Mit értesz búcsú ajándék alatt. -mutatott idéző jelet.
-Az mindegy. -krimaszoltam. -Most meny el.
Mondtam neki és kinyitottam az ajtót.
-A sérülések már nem vészesek. -mondtam.
-Rendben. -mondta. És kabátjáért nyúlt. -De tud, hogy még találkozunk.
El indult ki az ajtón, de még ecer vissza nézet.Az ajtót be csuktam és le feküdtem a kanapéra.
"Még érzem az illatát. -szagoltam meg a párnát. "
-Mit művelek? - dobtam el a párnát. -Ez a néhány nap fel forgata az életem.
"Változtatnom kel ezen. -tanakodtam és fel áltam a kanapéról és a fürdőbe mentem. Meg áltam a tükör előtt fogtam egy olot és eddigi hosszú hajam amit évekota növesztettem levágtam.~következő nap. ~
-Emily? -mondta valaki a nevem.
Fejem oda kaptam és az ismerős fiúra néztem .
-Mi óta ilyen a halyad? -kérdezte.
-Jo reggelt Edison. -mosolygtam. -Tegnap este óta.
-Jol ál. -mosolygot vissza.
-De miért vagy itt? -kérdeztem.
-A főnök azt mondta veled fogok dolgozni a BTS ügyön.
-Értem.-grimaszoltam.-Legyen. Kell a segítség.
-Nem örülsz nekem?
-Mint majom a farkának. -nevetem.~késöbb~
-Megfigyelés? -kérdezte.
-Igen ez az. -mondtam. De már vagy 100adjára.Már rég a tetőn vagyunk. Én meg a kamerámon át fgyelem a házat ahol a fiuk élnek.Jungkook:
Ki rakot. Megcsókolt majd azt mondta, hogy búcsú ajándék. Azt mondtam neki, hogy még találkozunk. Nem hazudtam. Tudom sőt érzem, hogy ennek nincs ITT vége.Már egy ideje az utcán sétálok mikkor hírtelen valaki a nevem kiabálja hátam mögül. Hátra fordulók és egy agudo Jiminnel találom szembe magam.
-Merre voltál? -kérdezi majd hírtelen szemei kétszeresére nőnek. -Mi történt. A szád fekvan szakadva és mindenhol lila vagy?
-Semmi! -mosojogtam-Ne agudj.
-Nem hiszek neked! -mondta. -Tudod mennyire agudtam. Agudtunk.
-Két fazon elkapott, de... -nem fejeztem be.
-De mi? -kérdezte.
-Menyünk haza. -karoltam át.~otthon ~
-Merre voltál? -kérdezte TaeTae.
-Etél rendesen? -Jin
-Kinél voltál? -Suga.
-Hagyátok! Had beszéljen. -RM.
-Inkább le pihenék. -válaszoltam.
És a szobámba mentem.
~reggel ~
Volt már olyan érzésetek, hogy valaki figyel? Na nekem egész nap az van! És ez kezd idegesíteni.
Az ablaknál ülök és telefonom nyomkodom.Jimin ült le velem szembe.
-Kookie mi történt veled? -kérdezte.
-Semmi. -mondtam és ki néztem az ablakon.
-Tegnap óta furcsa vagy. -mondta.
"Furcsa?! -mondtam magamba" még mindig az ablakon néztem ki. Valami meg csilant a szemközti emeletes épület egyik ablakába.Emily :
-Éhes vagyok. -mondta társam. -El megyek valami harapni valoért. Te kérsz valamit?
-Egy kávé jol esne. -mondtam és ulyra a kamerába néztem.
Edison már egy ideje elment, igy magam voltam.
Jimin és Jungkook beszélgetek.
-Bár hallanám..-suttogtam. -Várjunk.
Edison folalkozot a lehalgatásal. Igy most, hogy nincs itt. Magam mellé nyúltam és fejemre tettem a fejhalgatott.
"Kookie mi történt veled? -kérdezte Jimin.
-Semmi. -mondta és ki nézet az ablakon.
-Tegnap óta furcsa vagy. -mondta."
Jungkook az ablakon nézet ki. Mintha merenget volna valamin. Hírtelen felnézet az épületre amibe én vagyok.Szemem el vettem a kamera elől. Szapora légzésem próbáltam lelasitani.
"-Kérlek? -kérlelte Jimin.
-Ha annyira akarod tudni. -mondta. "
Ulyra a kamerába néztem. Már nem az ablakon nézet ki.
"-Megtámadtak. -mondta.
-Mivan?Ki? -kérdezte Jimin.
-Inkább kik?! -nevetett Jungkook.
-Többen voltak. -döbent le. -Jungkook ezt már tegnap elkelet volna mondanod.
-Ketten. -nevetett.
-Nem vicces! -főrmedrá Jimin. -Mivan ha ulyra megtörténik.... "
Nem felyezte be.
"Mi történt? -gondolkoztam. "
"-Ez most nem fontos.-mondta. -El mondod kik voltak! Mi meg...
-Shhhh... -tette szájára Jungkook kezét. -Te idiota vagy. Figyelhetnek.
-Igaz. -vette el Jimin Jungkook kezét szájárol."
Fel áltak és el indultak ki a szobából, de Jungkook még vissza nézet. Egyenesen a kamerába. Mosolygott és tázogni kezdett. Mivel a rendőrségnél dolgozok ezért megtanultam szájrol olvasni. De amit le olvastam róla. A szívem kihagyott egy ütemet és jégé fagytam.
"Emily."A nevem. Észre vet. Megijedtem, de valahogy a szívem. Annyira boldog is voltam.
Fel áltam kezembe vettem kamerám és elindultam le az utcára. A 3 emelet lépcsőjén Edison jött velem szembe.
-Emily hova mész? -kérdezte.
-Mára végeztünk. -mondtam és tovább mentem.Kiérve az épülettel azzal találtam magam szembe akivel a legkevésbé vártam....
Na vajon Emily kivel találkozót? Van tippetek? 😉😉
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...