El mondja nekem valaki, hogy Kookie mikor lett férfi? Én eddig csak a kis Kookiet láttam benne. 👆👆🙏nem baj akkor is a második biasom. Tae a harmadik a férjem meg Sugi cica.😅😅
Na mindegy nem fárasztalak titeket olvasatok. 😘😚😄👇🙌🙏Jungkook:
Emily fel ment Xiuminnal mi meg a többiekkel az irodába. Suga nagyon fura volt folyton az ajtót figyelte.-Suga. - érintettem meg vállát. - Baj van?
-Furcsa érzésem van. - nézte az ajtót. - Emily és Xiumin miatt.
-Mi zavar? - kérdeztem tőle.
-Mióta megjöttek.. - suttogta. - Xiumin a lépcsőt figyelte majd Emilyt.
-De... - kezdtem agyalni.
-De furcsán mintha akarna tőle valamit. - suttogta tovább. - Zavar.Suga bogarat ültetett a fülembe igy engem is zavarni kezdett a dolog. Nyugtalanul ültem és kezeimet piszkáltam.
-Jungkook. - néztem fel nevem hallatán.
-Igen? - néztem D.O-ra.
-Milyen a cég? - kérdezte keresztbe tett lábbal, de valahogy undorral.
-Bocsi, de mennem kell. - pattantam fel. - Ti folytassátok.Nem foglalkoztam semmivel se, csak a lépcső felé mentem, de csendvolt.
Fent a folyosó csendes volt a szobák üresek.-EMILY? - kiabáltam közbe sorba nyitottam ki a szobákat, de üresek voltak. - EMILY?
A szívem... Mintha kitéptek volna egy darabot belőlem. Úgy érzem, hogy elvesztettem valamit.. Ismét. A szívem hevesen kezdett verni és fájni.
-EMILY? - nyitottam be szobájába. - Xiumin?
Emily a sarokban ült feje le volt hajtva mig Xiumin a földön feküdt. Nem tudtam, hogy mit reagáljak, de Emily-hez futottam. Ahogy leguggoltam feltűnt nem egy dolog.
1.Emily vérzik. A lába vérzik.
2.sír.
3.felsője is szétvan szakítva.-Emily. - érintettem meg, de megütött. - Jungkook vagyok.
Megfogtam kezét és arcát figyeltem.
-Jungkook. - ugrott nyakamba. - Késtél.
-Ne haragudj. - szorítottam magamhoz. - Mi történt?
-Meg akart.. - itt el akadt. - Erőszakolni.
-Sajnálom. - toltam hátrébb majd rá teritettem puloveremet. - Ne hogy megfáz.
-Köszönöm. - mosolygott.
-Nem akarom, hogy bajod essen. - simítottam meg arcát. - Fontos vagy nekem.. Nekünk.
-Ti is nekem. - érintette meg arcomat. - És te is.
-Gyere. - nyújtottam ki kezem.Fontos volt amit mondott hiszen fontos vagyok neki. El fogadta kezem, de ölembe kaptam.
-Jungkook. - kapaszkodott nyakamba. - Tegyél le.
-Vérzel.. - emeltem meg lábát. - Szóval nem.
-Jó. - hajtotta le fejét.Ki mentem a szobából és a sajátomba vittem. Le tettem az ágy szélére majd be kötöttem a lábát.
-Jungkook. - szólalt meg hírtelen.
-Mi az? - pakoltam el.
-Maradhatok itt? - kérdezte pirult arccal. - Csak ma.
-Addig ameddig akarsz. - térdepeltem egyszintbe vele.
-Csak ma. - nézett el.
-Fontos vagy. - fogtam meg arcát.
-Tudom mindenkinek. - harapott alsó ajkára.
-Nekem. - húztam le magamhoz a földre a karjaimba.
-Te is nekem. - fonta körém kezét.Úgy bújtam hozzá mint egy kis fiú a plüss macijához.
-Nehéz vagy. - nyöszörgött.
-Bocsi. - húztam öt magamhoz. - Így jobb?
-Sokkal. - ült ölembe.
-Biztos vagy benne? - kérdeztem.
-Csak kényelembe helyeztem magam. - puszilta meg arcom.
-Fürödj le. - toltam el. - Utána pihenj.El toltam és fel áltam vele együtt.
Kezem fogta ami jól esett, de zavart is kicsit.-Mi a baj? - kérdeztem.
-Semmi. - engedte el kezem.
-Nem hagyom, hogy bajod essen. - simogattam meg fejét.Nem csak egy simogatást akarók hanem egy csókot, de nem engedné.
-Meg csokolhatlak? - kérdeztem, de arca döbbent lett. - Ne haragudj.
-Tedd meg. - hunyta le szemét.
-Biztosan? - kérdeztem kicsit félve a választol.
-Igen. - fogta meg kezem.
-Jól van. - érintettem meg arcát majd szájához hojoltam - Ne ilyegy meg és ne üss meg.Meg pusziltam ajkát mire kinyitotta szemét. Vártam a reakcióját, de csak nézett.
-Mehetek tovább? - kérdeztem kíváncsian és reménykedve.
-Azt hiszem. - szólalt meg bátortalanul.Hüvelyk ujjammal megérintettem arcát és lassan puha ajkaira hajoltam majd mozgatni kezdtem ajkaimat. Kezét nyakamköré fűzte és vissza csókolt. Arcára néztem szemei csukva voltak. Bár csak ajak csata volt, de több is jó lenne. Nyelvemel megérintettem ajkát mire enyhén szét nyitotta. Nem éreztem ennyire közel magamhoz, de nem akarom hogy távolabb kerüljön.
-Emily. - simogattam arcát. - Szeretlek.
-Én.. Én. - hajtotta le fejét.
-Szeretlek. - fordítottam magammal szembe. - Nem érdekel, hogy te nem, de én igen.
-Jungkook. - bújt kezembe. - Én is téged.Megöleltem és teljesen magamhoz húztam. Mellkasomhoz bújt és fehér pólómba kapaszkodót.
-Le kell mennem. - pusziltam hajába.
-Maradj. - szorította pólóm.
-Vissza jövök. - néztem szemébe.
-Jól van. - mosolygott rám.Le mentem a többiekhez idegesen és egyből az ajtóban álló csoporthoz mentem, ahol Xiumin is állt.
Nem vártam röktön be húztam neki egyet.-Jungkook mit csinálsz? - fogott le Jimin.
-Ez a fasz meg akarta erőszakolni Emilyt. - köptem a szavakat Xiuminhoz.
-Mivan? - engedett el Jimin. - Viccelsz ugye?
-Nem. - szorítottam kezem ökölbe.Mindenki le döbbent kivéve az EXO összes tagja. Xiumin fel állt és letörölte száját.
-Takarodjatok! - mondtam nyugodt arccal.
-Megyünk. - indultak ki. - Majd még találkozunk.
-Kötve hiszem. - csuktam be az ajtót.Hátat fordítottam és elindultam az emeletre. Mert már valaki nagyon várt fent.
-Hová mész? - kérdezte Rap Mon.
-Fel. - adtam a választ.
-Bővebben?! - fonta össze a kezét Jin.
-Piheni. - ásitottam.
-Jó. - biccentett Jin.Fel mentem az emeletre és be nyitottam a szobámba, de rögtön hátat is fordítottam.
-Miért öltözöl a szoba közepén? - kérdeztem kicsit leselkedve.
-Bocsi, de azt hittem hogy tovább leszel lent. - húzta magára pólómat. - Kész vagyok.
-Végre. - fordultam meg és végig néztem rajta.Felsőm combja közepéig ért, de most feljebb csúszott ahogy haját gumizta föl.
-Mi az? - kérdezte kicsit el pirulva.
-Ez az én pólóm? - tettem fel a kérdést bár nem ezért néztem.
-Ne haragudj. - jött zavarba. - Le veszem ha zavar.
-Nem is rossz ötlet. - kacsintottam rá.
-Nem hittem volna hogy lehet vörösebb, de az lett. Felé sétáltam és kezem közé fogtam arcát.-El pirultál. - adtam egy puszit az orrára.
Kezemre nézett majd döbbent arcot vágott.
-Mit csináltál? - nézte kezem.
-Csak el intéztem valamit. - kaptam el kezem.
-Hadd segítsek. - húzott az ágyhoz és leült majd engem is lehúzott. - Miért?
-Meg érdemelte. - szorítottam kezem ökölbe, de vérezni kezdett.
-Hagyd abba. - csapott kezemre.
-Auww. - nevetem ki.
-Ne neves. - fújt sebemre.Arcát néztem, ahogy gondoskodik rólam. Szabad kezemmel arcára simítottam ö pedig fel nézett pislogva.
Közelebb hajoltam és megcsókoltam gyengéden amit viszonzot úgy hogy nyakamköré fonta apró kezeit.
Közelebb csúsztam és az ágyra döntöttem.."Az akarom, hogy teljesen az enyém legyen....Senki másé. Nem engedem azt Suga-nak."
Ennyi lett volna mára. Ugye tetszett valakinek? 😅😅commentet hagyjatok, hogy milyen volt. 😄😅🙏🙇
Ohhh legyen +18 a kövi részbe vagy valami más legyen? 😮😇
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...