Új rész.... Remélem tetszeni fog.
Köszönöm a csillagokat és a commenteket.Jungkook:
Hiányzik minden percel egyre jobban mintha ki téptem volna egy darabot a szívemből. Úgy érzem, hogy megőrülök a várakozástol.-Nem bírom itt tovább. - áltam fel.
-Hová mész? - kérdezte Jin.
-Muszály el mennem. - próbáltam úgy beszélni, hogy az EXO ne halja. - Jin nem bírom.
-Jól van. - fogta meg válamat. - Vigyázz magadra.Válaszként bólintottam és igy el is hagytam a termett ahol eddig voltunk. Lassan sétáltam a csendes utcákon magamban addig mig el nem kezdett esni. Minden ember elő kapott egy ernyőt az eső miatt. Én fel emeltem fejem és le hunytam szemeimet addig mig egy autó meg nem ált mellettem.
-MR. Jeon? - kérdezte a pasi az autóban.
-Attól függ?! - fordítottam rá fejem és fél mosolyra húztam szám.
-Az apja küldött. - szállt ki a pasi.
-Ohhhh... - mosolyogtam. - Akkor bocs, de nem én vagyok.
-MR. Jeon. - nyúlt válamhoz.Fejem félig rá fordítottam, majd fel pillantottam rá.
-Ha nem akarod, hogy el törjem. - fogtam meg majd egy mozdulattal meg csavartam csuklóját. - Vedd le rólam.
-Elnézést. - nyavalyogta. - Kérem száljon be.
-Rendben. - emeltem fel fejem újra.Csenben ültem a limuzinban keresztbe tett lábakkal mig meg nem érkeztünk a kastélynak nevezhető házhoz. Nagyobb mint az amiben mi heten lakunk. A korilla kiszállt és kinyitotta az ajtót.
-Nem vagyok kurva. - igazítottam meg magam. - Szóval ezt hanyagolja.
-Igenis. - csapta be.Hajam meg száradt, de kócos volt amit magason le szartam. Bent nagyobbnak tűnik mint kintről. Eszembe juttatja, ahogy játszottunk a többi hat fiúval. Apám lépett ki a dolgozó szobából és vigyorogva felém sétált.
-Jungkook fiam. - jó pofizott.
-Miért hívtál? - tértem a lényegre.
-Rendben. - lett komoly. - Veszélyben van mindenki.
-Mi? - kérdeztem vissza.
-Lee Kazuki vissza jött. - nézett komoly arccal.
-Lehetetlen. - néztem apám szemébe.
-A lányát keresi. - folytatta apám.
-Nincs lánya. - nevetem.
-Van. - mondta komoly arccal.
-Ha meg találja mi lesz? - kérdeztem. - Tudjátok ki a lány?
-A lány akit annyira öriztél.. - vett elő egy lapot. - Hol van?
-Nem tudom. - néztem a képett Emily-röl. - Miért?
-Ő az. - nézte a képett. - Kapott ki képzést kicsinek. Bár nem hinném, hogy emlékszi rá.
-Értem már. - mosolyogtam.
-Mit? - kérdezte apám.
-Semmi. - komolyodtam megint el. - "Így értek mindent. - tettem magamban hozzá".
-Keresd meg! - parancsolt rám.
-Miért? - kérdeztem. - " Eddig is ezt tettem. - tettem megint hozzá magamban."
-Nem álhat hozzá át. - fogta meg vállamat apám.
-Rendben. - bólintottam.Hátat fordítottam és el hagytam ezt a börtönt. A limuzin ott ki tett ahol fel vett.
-Remek. - néztem az órámat. - Jin kinyír.
El indultam RM bárja felé majd ahogy be értem a pulthoz mentem.
-Kookie. - jött egy hang a hátam mögül .
-Suga és RM. - fordultam meg vigyorogva.
-Mi bajod? - kérdezte Suga.
-Nem szoktál inni. - szált be RM is.
-Nem baj. - húztam meg az ittalt.
-Lassabban. - ült mellém Suga.
-Ne viccelj már. - kértem még két poharat. - Igyatok.Egy csaj lépett mellém és nyavajogni kezdett, de én unottan végig néztem rajta.
- Kérdezhetek valamit? - húztam le.
-Mond. - szólalt meg.
-Nem unod, hogy egy kurva vagy? - kérdeztem full részegen.A csaj csak pofon vágott. Én unottan vissza fordultam a pulthoz és Suga-hoz.
-Mekkora egy paraszt vagy. - nevetett.
-Csak összinte. - húztam meg az ittalt.
-Csak nem akarod meg csalni. - öntött újra.
-Lehet. - húztam meg. - Nem is jártunk.
-Nem baj. - ivott ö is. - Én is szeretem.
-Akkor jó. - húztam meg újra.Még egy ribanc ált mellém.
-Táncolunk? - kérdezte.
-Egy maffiába vagyok. - néztem fel rá.
-Nem baj. - ilyedt meg.Fel áltam és magamhoz húztam majd füléhez hajóltam.
- Több embert öltem. - kezdtem fülébe suttogni. - Mint te pasit kurtál.
A csaj arébb tolt és ilyedten nézzet. Szám fél mosolyra húztam és Suga-ra néztem aki fel ált és a lányhoz lépett.
-Csak viccelt. - fogta meg a csaj csípőjét. - Túl sokat ivott.
-Aham. - ilyedt arcot vágott.
-Szerintem shookot kapott. - húztam meg a következő ittalt.Suga idegesen nézett majd el zavarta a csajt és hozzám fordult.
-Szerintem menj haza. - húzott fel.
-Miért? - kérdeztem.Suga kifelé húzott, de a hátsó ajtóhoz. Kint a falhoz nyomot és idegesen kezdett hozzám beszélni.
-Jungkook te egy idióta vagy? - kérdezte.
-Nem. - csúsztam le a falhoz dőlve.
-Szerintem meg de. - járt ide-oda.Fejem le hajtottam és sírni kezdtem. Én magam is meg lepődtem nem hogy Suga. Hangosan fel nevetem majd vissza hajtottam fejemet.
-Te sírsz?! - döbbent meg.
-Talán. - nevetem.
-Jól vagy? - kérdezte aggódva.
-Nem, nem vagyok. - mondta az igazat.
-Mi a baj? - kérdezte.
-Lee Kazuki. - néztem fel Sugara. - Emily-t akarja.
-Viccelsz ugye?! - döbent meg.
-Nem. - hajtottam fejem hátra.Hat pasi fordult be a sikátorba egyenesen hozzánk fordult mind.
Suga fel húzott.-Ohhhh.. - nézett ránk az egyik egy feszítő vassal a kezében.
-Remek. - tördelten ujjaimat.
-Csak nem örülsz ennek?! - nézett rám Suga majd a pasikra újra.
-De. - szorítottam ökölbe a kezeimet. - Edzésnek jó lesz.
-Igaz. - nézte Suga a pasikat.A hat pasinál mindnél volt valami tárgy. Meg áltak előttünk és, csak vigyorogttak.
-Jungkook. - nézet végig rajtam majd Sugan. - És Suga.
-Ez egy idióta? - kérdeztem Suga-tol.
-Meg lehet. - válaszolta.
-FIÚK! - kiabálta a pasi.Mind az őt pasi felénk kezdett futni. Az egyik lendíttete a feszítő vassat, de ki tértem előle majd ökölel arcon vágtam és hasba rúgtam. El ejtette azt amivel le akart ütni. Fel vettem és le ütötem vele, majd a többieket is.
-Te jössz! - mutattam a pasira.
-Szökni készül. - rúgta fejbe azt a pasit akivel Suga bunyozot.Az utolsó pasi ki rohant a sikátorbol és egy autóba szált. Meg áltunk a sikátor előtt és vissza fordultunk.
-Woww. - nézte Suga. - Nagy rumlit csináltál.
-Nem érdekel. - dobtam el a feszítő vassat és el indultam egy irányba.Kezemről csepeget a vér, de nem érdekelt végig mentem az utcákon. Valamikor négy óra körül érhetem haza.
Mindenki aludtmár igy csendvolt be mentem a konyhába és a csap alá tettem kezemet. Valamelyik pasi kézen vágott emiatt vérzett kezem.-Ahhh, de fárasztó ez. - néztem a sebbet.
-Jungkook... - sétált mellém RM.
-Rap Mon. - tettem hátam mögé kezemet.
-Mutasd! - húzta előre kezemet.
-Csak egy kis... - nem engedte be fejezni.
-Ide figyelj! - húzta kezem a csap alá. - Hamarabb kinyirod magad mint, hogy meg lenne Emily.
-Semmi köze ehhez. - húztam ki kezemet a víz alól.
-Szerited ö így akar újra látni?! - nézett aggódva. - Te se akarnád, higy baja essen.Leültem és vártam, hogy be kötöze kezemet. Ez után fel mentem és le feküdtem az ágyamba. Mióta nincs meg Emily alig alszok négyorát egy huzamban.
Ennyi lett volna. Remélem el fogadható lett. Írjatok nyugodtan és nyomtatók egy csillagot. 😘😀
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...