Hoztam egy részt a kövibe ismét Emily lesz.. Addig élvezetek ezt a részt. A kövi rész lehet hogy megdöbbentő lesz majd. 😉😉😚😚😚
Jungkook:
Reggel fáradt voltam mert alig aludtam, de fel öltöztem és le mentem. Valahol fél uton járhatam mikor Jimin szomorú arca fogadott.-Mi a baj? - kérdeztem fáradtan.
-Emily... - csak ennyit mondott.
-Mi van vele? - kérdeztem már éberen.
-Gyere. - intet igy követem.Az irodába vitt, ahol mindenki ott volt már, csak én nem.
-MONDJÁTOK MÁR! - kiabáltam rájuk.
-Lee Kazuki neki akarja át adni az üzletet. - támaszkodott az asztalra RM.
-Nem fogja el fogadni. - tettem keresztbe a kezem.
-Igen ezt tudjuk. - szólt közbe Suga. - De.. Rap Mon.
-Ezért Kazuki hozzá adja az egyik EXO taghoz. - folytatta RM, de ezt nem tudtam el hinni. - Tudod kik jöhetnek szóba.. Igaz?
-Igen tudom. - lettem ideges.
-D.O, Xiumin, Baekhyun. - sorolta a neveket.
-Egyik rosszabb mint a másik. - ültem le. - D.O akaratos és nem szereti ha nem ugy mennek a dolgok, ahogy ő akarja.
-Igen. - bólintott RM.
-Xiumin. - folytattam. - Vad és erőszakos... Meg szerzi azt amit akar és nem hagy félbe semmit se.
-De ez még semmi. - sóhajtott Jin.
-Baekhyun a legrosszabb. - néztem fel. - Adja a kedvest, de egy könyörtelen gyilkos és kegyetlen, de olyan mintha Xiumin-t és D.O-t össze kevernénk.
-Pontosan. - értett velem egyet Mon.
-Ki fogja el venni tőlem? - néztem üveges szemmel Monie-ra.
-Nem tudjuk. - nézet szomorúan Jin.Ahogy meg beszéltük a dolgokat kopogni kezdtek. Belépve Jackson-t pillantottam meg.
-Jackson? - néztem döbbenten.
-Srácok. - lépet be egyedül.
-Ilyen bátor vagy? - kérdezte nevetve RM.
-Mondhatni. - ült le mellém. - Ki a csaj?
-Emily Kazuki. - válaszoltam.
-Lee Kazuki lánya? - kérdezet vissza döbbenten.
-Igen. - bólintottam.
-Tudod Jungkook. - fogta meg vállam. - Nem vagy semmi fiam.
-Miért? - kérdezte rá nézve.
-Kazuki lánya. - nevetett.
-Mikor találkoztunk ő maga se tudta hogy ki az apja. - néztem körbe.
-Igaz. - mondták egyszerre.Jackson ez után nem zaklatott, igy meg beszéltük a dolgokat....hol találkozik a csapat, miket hozunk, mennyien leszünk és hogy hogyan leszünk szét osztva...
Én BamBam-al leszek együtt meg Yugyeom-al.. Jackson szerint túl fiatal vagyok hogy egyedül legyek. Idegesen de meg engedtem, hogy velük megyek.-Elegem van. - feküdt Tae az asztalra.
-Mi a baj? - simogatta hátát Suga és adott egy puszit a feje tetejére.
-Sugi.. - nézet fel rá.
-Hanyagolj. - ment el mellette, de azért mosolygott Suga.
-Ohhh Sugiiii... - ment utána nyavalyogva.Csak néztem, ahogy egymást szekálják addig mig valaki le nem ült mellém.
-Mi a baj? - kérdezte Jin.
-Féltékeny vagyok. - sóhajtottam. - Bár itt lenne...
-Itt lesz. - nyugtatót Jin. - Kérsz kakaót?
-Nem vagyok gyerek. - néztem idegesen Jin-re.
-Akkor nem kérsz? - kérdezte nevetve.
-Ezt nem mondtam. - pislogtam Jin-re aki csak nevetett.A nagy kakaó parti után ki ültem a hátsó udvaron a hinta székben.
Egy ideje itt ülhettem nyugodtan, de valaki át ugrott a kerítésen. Azt hittem, hogy agy vérzést kapok mivel Minho volt.
Fel álltam és simán elé álltam. Fel nézet rám mire ököllel arcon vágtam.-Mi a jó büdös francot keresel te itt. - köptem rá a szavakat.
-Jungkook nyugi. - állt fel, de megint meg ütöttem. - Jézusom.
-Minek törsz be hozzánk? - húztam fel. - Éjel?
-Csak hírt hoztam. - alig tudott beszélni.
-Hírt? - engedtem el.
-Igen. - seperte le magát. - A csajodrol.
-Mond. - fontam kezem össze.
-Tudom, hogy kihez adják. - mondta egy szuszra.
-És? - sürgettem.
-Baekhyun. - védte magát.
-Mi van? - ütöttem a falba.
-Állítólag ő választotta Baekhyun-t. - húzódott hátra.
-Kizárt. - ütöttem meg a falat mire vérezni kezdett a kezem.
-Most megyek. - indult el.
-Várj! - szóltam utána. - Mikor le az esküvő?
-Két nap. - válaszolta.
-Sajnálom. - kértem lágyan bocsánatot. - És Köszönöm.. Jó barát vagy.
-Szívesen. - mászta át a kerítést.Ideges lettem így el kiabáltam magam az udvaron mire a kutyák ugatni kezdtek. Nevetve támaszkodtam a falnak és csúsztam le.
-Ez nem igaz?! - nevetem. - Csak álmodok... Biztosan. Fel akarók kelni.
A holdat kezdtem nézni és tovább nevetem.
-Mond te ott fent. - beszélni kezdtem a holdhoz vagy az Úr-hoz. - Miért?
Választ nem kaptam.
-Miért nem lehetek boldog? - hagytam abba a nevetést és át vette testem a bánat. - Miért?... Miért?... MIÉRT?
Az utolsó "Miért?"-et kiabáltam, de erre se lett válasz. Lábam le csúszott igy ki nyújtva ültem és néztem az eget, ahol egy hulló csillag ment el egy jobb helyre.
-Ez lenne a válasz? - néztem kíváncsian az eget. - Kívánják?
Fel álltam és el vettem a leg közelebbi tárgyat egy cserepet és el dobtam.
-MINEK?! - kiabáltam, de el csendesettem. - Nincs értelme.. Semminek.
Sírni kezdtem az idegességtől és majd nem el estem, de valaki magához húzott.
-Nyugi. - szorított Jimin. - Nyugi.
-Nem megy. - takartam szemem mert ugye hátulról kapott el. - Nem megy.
-Sird ki magad. - ült le velem a földre. - Jobban leszel.Amúgy se tudtam volna abba hagyni szóval így folytattam. A szemem takarva sírtam mint egy csecsemő. Jimin kezei között tartott.
-Hallottam, ahogy kiabálsz igy ki jöttem. - kezdett beszélni hozzám.
Nem szóltam közbe csak sírtam.
-Nem lesz baja. - sóhajtott. - Erős lány.
-Tudom. - szipogtam.
-Mit mondott Minho? - kérdezte már velem szembe ülve.
-Emily-t Baekhyun-hoz adják két nap múlva. - mondtam mire Jimin le döbbent.
-Ez durva. - ennyit mondott.
-Az előtt el kel hozni. - néztem komolyan Jimin-re aki csak bólintott.Már csak meg kell valósítani ezt az egészet.. Remélve a sikert és Emily-t a kezeimbe fogni újra. Jimin és én is el döntöttük ezt a dolgot....
Na milyen volt? 😓
Ugye tetszett? Remélem, hogy igen. 😉😉. Komment és csillag.Sziasztok...
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...