2.12.rész

462 38 20
                                    

Nem tudom,hogy ki vette észre vagy ki nem ezért inkább újra ki teszem.😂😂Köszönöm hogy ennyire várjátok. 😍😍💞💞

Jungkook:
Valaki azt mondaná, hogy rosszul tettem amit tettem, de én nem így érzem. Ahoz hogy velem legyen az akit szeretek bármit meg teszek.

-Emily biztosan ezt akarod? - kérdeztem tőle.
-Igen biztosan. - nézett szemembe.
-Akkor holnap el megyünk együtt vacsorázni mindannyian. - mosolyogtam.
-Miért? - kérdezte csillogó szemekkel.
-Majd meg látod. - húztam mosolyra ajkaimat.
-Öhm Jungkook. - hajtotta le fejét.
-Mi az? - emeltem meg állát, hogy szemébe tudjak nézni.
-Baekhyun szerint. - nézett félve szemembe. - Akihez hozzá megyek az örökli apám vagyonát és csapatát.
-Baekhyun ezt mondta? - kérdezte enyhe haraggal a hangomba mire enyhén meg remegett. - Bárhogy is legyen ez engem nem érdekel.
-De ezt nem te döntőd el. - harapott ajkára.
-Nem érdekel. - mosolyogtam rá. - Ha ez meg történik bármi legyen, csak te érdekelsz semmi más.

Láttam a félelmet a szemében, de valahogy a nyugalom is ott volt benne. Megfogtam a kezét, majd magamhoz húzva megöleltem.

-Emily most el kell mennem egy kicsit. - engedtem el. - Van egy fontos dolgom.. Vagy is kettő.
-Siess vissza, rendben?! - fogta apró kezei közé arcomat és adott egy puszit a homlokomra.
-Sietek. - álltam fel és mentem ki az ajtón.

Lent mindenki lent volt és megint fül tanúja lettem Suga és Tae értelmes vitájának.

-V hányszor mondjam el, hogy nem veszem fel azt a nyomi macska farkat. - veszekedett Suga.
-Sugi az csak egy fém kúp nem fog fájni. - magyarázta V.
-Akkor dugd a seggedbe. - vicsorgott rá Suga.
-De én vettem neked. - nézett rá boci szemekkel.
-Ha nem fogod be. - húzta lejjebb Suga V-t. - A farkat fel dugom a seggedbe majd előröl a szádon át húzom ki.
-Ilyenkor olyan édi vagy. - vigyorgott V. - Mint egy kandúr.
-Fel adom. - engedte el, majd kezébe fogot egy bögre kávét és leült a kanapéra. - Jungkook mi a helyzet?
-Hát izé.. - vakartam tarkomat zavarom miatt. - Este mindenki ráér?
-Igen. - mondták egyszerre.
-Remek. - mosolyogtam. - Meg akarom Emily kezét kérni így elvinném egy vacsorára és szerettem volna ha ti is jöttök.
-Azta ez király. - ölelt meg Jin.
-Ja gratulálok Kookie. - ölelt meg Jimin is.
-Suga ez olyan aranyos. - ölelte meg V Suga-t, de Suga el tolta.
-Ne is gondolj rá. - tolta el fejét.

Aranyosak együtt bár folyton veszekednek mégis este össze bújva alszanak és folyton el mennek valahová ketten. Mint most is hiába vitáznak Suga szemei csillognak V-re.
El köszöntem a fiúktól, majd be szállva a kocsimba mentem a kedvenc éttermembe, ahogy be léptem egyből köszöntöttek.

-MR. Jeon miben segíthetek? - kérdezte az étterem tulajdonosa.
-Egy hatalmas asztal kéne a legnagyobb - magyaráztam. - Nyolc főre.
-Nyolc főre?! - döbbent meg a férfi.
-Talán baj? - kérdezte felhúzott szemöldökkel. - Rendben akkor máshová megyek.
-MR. Jeon. - állított meg. - Meg lesz.
-Remek. - igazítottam meg felsőmet. - Este kilencre jövünk és lesz egy leány kérés is.
-Igen is. - hajolt meg.

El indultam ki mosolyogva épp a kulcsomat vettem elő mikor megjelent Baekhyun autójával. Horkantottam egyet, majd kinyitva az autót szálltam volna be ha épp nem állít meg.

-Jeon Jungkook személyesen. - tapsolt.
-Baekhyun. - szálltam volna be ha nem csapja be az autóm ajtaját.
-Hogy van Emily? - kérdezte mire ökölbe szorítottam kezem, de kedvesen megfordultam.
-Remekül épp asztalt foglaltam egy vacsorához. - válaszoltam.
-Remek akkor, majd itt találkozunk mert én is itt vacsorázok. - vigyorgott.
-Csak ne zavarj meg vagy kinyírlak. - sepertem le ingje vállát, majd ki nyitva az autót be szálltam és el hajtottam.

Meg álltam egy ékszer bolt előtt és ahogy kiszálltam kábé minden nő majd el ájult. Be lépve az épületbe egyből minden eladó körbe vett hiszen tudják ki vagyok.

-MR. Jeon segíthetek? - kérdezte az egyik eladó.
-Egy gyűrűt kérnék. - néztem körbe mire minden női vevő kábé sokkot kapott.
-Valamilyen el képzelés? - kérdezett tovább.
-A legszebb és legnagyobbat kérem. - túrtam hajamba mire mindenki mogyogni kezdett.

A hölgy elém tett egy kis gyűrűt mire semleges arccal el toltam és kértem a következőt. Jött a következő ami még mindig nem tetszett így kértem a következőt.

-Most csak viccelnek?! - kérdeztem már idegesen. - Ez kisebb mint az előző. Tudják ki vagyok mégis szórakoznak?!
-Sajnálom hozom a legnagyobbat. - ijedt meg a nő és beszalladt egy ajtón.

Idegesen megfordultam és neki dőltem a pultnak és hajamba túrtam mire egy csaj jelent meg előttem.

-Jeon Jungkook vagy? - kérdezte.
-Ja. - mondtam válaszként.
-És a barátnődnek veszed a gyűrűt? - kérdezte félve.
-Ide figyelj cica. - hajoltam le mire össze húzta magát vörös arccal. - Ha meztelenül állnál előttem egy szalagba csomagolva... Akkor SE kellenél. Szóval ne szállj el magadtól.
-De. - kezdte volna.
-SE.. Érted? Vagy a vakolat károsította az agyadat? - kérdeztem mire el szaladt sírva.

Vissza fordultam mire nyílt az ajtó és kilépett egy dobozzal a nő. Elém tette és remegő kézzel nyitotta ki. Egyből meg tetszett a gyűrű na meg ismerős is volt.

-Ha már ez itt volt miért nem ezt hozták először? - néztem rá.
-Sajnálom, de ez a gyűrű az anyja tulajdonában volt így az apja rakta félre. - remegett keze.
-Remek. - húztam mosolyra a szám. - El visszem.
-De az édes apja.. - kezdte mire idegesen rá néztem.
-Az apám fiam vagyok azt mondja, hogy nem vihetem el. - néztem rá mire fal fehér lett.
-Sajnálom igaza van. - csomagolta be.
-Remek. - fizettem ki és mentem ki.

Kint állt az a lány akit le koptattam valami pasival aki vele beszélt, majd a pasi rám nézett és felém jött.

-Ahhh.. - vakartam tarkomat. - Mennyi nyűg.
-Te beszéltél így a barátnőmmel? - kérdezte mire felé fordultam és sokkot kapott a pali.
-Igen, és? - kérdeztem. - A csajod rám hajtott, de le koptattam. Valami baj van vele?
-Semmi. Sajnálom. - húzta be fülét farkát.
-Akkor ha nem gond én mennék. - nyitottam ki az autót. - És neveld meg a csajodat. Na meg vakartasd le a fejét.
-Igen is. - hajolt meg. - Mondtam, hogy erős a sminked.

Még be mentem venni egy estélyit Emily-nek ott is volt egy-két baj, de el rendeztem, majd mentem haza.
Bent barátnőm épp beszélgetett Monie-val és Hobe-val, ahogy észre vett rögtön rám ugrott. Odaadtam neki a be csomagolt ruhát amit egyből ki is bontott és döbbenten nézett.

-Ez egy estélyi? - kérdezte.
-Igen az. - nevetem. - Ma vacsorázni megyünk.
-Tényleg? - kérdezte boldogan.
-Igen. Szóval irány öltözni. - fogtam meg kezét.

Fent én is kitettem magamért és már csak a nyakkendő volt. A tükör előtt álltam mikor Emily megfogta a kezem és maga felé fordított, majd neki állt a nyakkendő igazításnak.

-Tudod nagyon csinos vagy. - fogtam meg derekát.
-Köszönöm szépen, de ez a te érdemed. - seperte le az öltönyöm. - Nagyon jól festesz.
-Mehetünk? - kérdeztem, majd kinyújtottam a kezem felé amit megfogott.

Ahogy le értünk már mindenki minket várt és egymást igazították. Be szálltunk a limuzinba.. Végülis ennyi ember miben férne el. A busz furán nézett volna ki.

Ennyi lett volna. Remélem hogy tetszett. 😙💞💞💞

Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )Where stories live. Discover now