19.rész

816 66 0
                                    

Kookie:
Harag kezdett gyülni bennem ahogy azt a két sikátori férfit néztem akik megtámadtak.
-Ő fontos neked?! -mondta az egyik.
-ENGED EL! -üvöltöttem a férfira.
-Nem. -nevetni kezdet majd erősebben szorította Emily nyakát. Szemeit alig tudta nyitva tartani.
-Jól van. -mondtam. -Mit akarsz?
-Hogy te és a haverjaid. -válaszolt. -TÜNYETEK EL!
-Enged el Emilyt. -mondtam. -Kérlek.
-Hallod ezt?! -fordult a melette álo másik férfira. -A nagy Jungkook könyörög.
Nevetni kezdtek.
Hírtelen kinyílt a háttam mögött az ajtó és a többiek léptek ki rajta.
Emily sikított.
Ezzel el érve hogy ulyra a két férfit nézem akik valahonnan egy kést vettek elő és Emily nyakához szorították.
Suga lassan mellém lépett és a két férfit nézte. Ha szemmel lehetne ölni ez a két idiota már halott lenne.
-Mi folyik itt? -kérdezte.
-Elkapták Emilyt. -mondtam.
-Emilyt? -nézet kérdőn rám.
-Igen. -bolitottam. -Ez az igazi neve. De ez most nem fontos.
-Sajnálom. -mondta Emily.
-FOGD BE! -kiabált rá a férfi.
-Igaz nem fontos.-bolintott Suga. -De te. HALODT VAGY!
Az utolsó mondatot a férfinek szánta aki emiatt enyhén meg ilyet.
-NA NE NEVETES! -üvöltött a másik férfi.
-Mit kéne tennünk Kookie? -suttogta Suga.
-Nem tudom. -suttogtam.
Az idő telt a zene hangja töltötte be a levegőt. 7 a 2 ellen volt a fel álás de a tét olyan volt ami mindanyiunknak fontos volt.
-Annyira sajnálom. -mondta Emily.
-Fogd be! -szólt rá a férfi majd meg pofozta.
Én és Suga indulásra készen áltunk de a többiek vissza fogtak.
-Ne! -mondták nekem és Suganak.
-Ezzel csak rontotok a helyzeten. -mondta Jin.
Szemem le csugtam és el lazultam.
-Igazatok van. -mondtam.
Én és Suga le nyugodtunk vagyis azt hittem de Suga elég ideges lett.
-HA MÉG EGYSZER MEG ÜTÖD! -kiabált-KI BELEZLEK!
Nagyon meglepődtem nem láttam még ennyire idegesnek.
Emily se hagyta magát.
-Mégha meg is ölsz. -mondta. -Ők téged és a haverod nyírják ki.
-Nem hiszem. -mondta neki a férfi. -Ki mondta hogy megölünk?
Hirtelen Emily magassarkuját a pasi lábfejébe furta. Emiatt elengedte de a másik kapta el öt meg le fejelte.
-TE ROHADT... -kezdte volna a pasas.
-E-e.. -mondta RM majd lábon lőtte. Nem tétlenkedtem elő vettem fegyverem majd a másik férfira céloztam és követve Rap Mon példáját lábon lőttem.

-Emily gyere

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Emily gyere. -mondtam.
-Nem. -rázta a fejét.
-Emily?!-néztem remegő alakját.
Megfordult majd elszald ki az udvarról egyenesen a városba az uton át.
-EMILY! -kiabált Suga is.
Én és Suga épp indultunk volna utána de a két pasas ugy döntőt hogy fel kell.  Én a férfi fölé áltam majd mind két vállába lőttem egy-egy golyót. Suga a másikhoz lépet akit Rap Mon lőtt lábon majd fejbe rúgta ezzel elérve hogy eláluljon.
-Ez jól eset. -mondta.
Mind ketten az utat néztük de Emily el tünt nem láttunk mást csak a sötétséget.
-Fiúk. -szólt Jin.
Mind ketten rá néztünk.
-El tünt. -mondta Jin. -Holnap utána megyünk. De most gyerünk be.
-Hívunk valakit aki ezt.. -mondta Rap Mon. -El takarítja.
-Értem. -mondta Suga.
Én csak áltam és az utat néztem.
-Kookie gyere. -mondta Suga az ajtóba.

Az idő múlt és Emilyt nem találtuk meg. Mintha elnyelte volna a föld. A kanapén feküdtem a több órás keresés után. Igen nem adtam fel pedig eltelt egy hónap.
-Jungkook fel kéne adnod. -mondta Jimin.
-Nem nem adhatom fel. -nyitottam ki szemem és a plafont néztem. -Azt mondta szeret.
-Kookie el telt egy hónap. -mondta. -Meddig akkarod keresni?
-Szeretem. -mondtam.
-Igen tudom. -mondta. -De Suga is szereti.
-Tudom. -ültem fel.
-Ideje lenne fel adnod. -mondta majd fel ment de vissza fordult. -Talán ha nem keresed akkor fel bukan.
"Nem egy kulcstarto. -mondtam magamba majd vissza dőltem a kanapéra. "
Emily:
Féltem Jungkook le lőtte azt a férfit ahogy RM és Suga tekintette. A levegő haraggal volt teli. Ahogy adodot az alkalom futottam ahogy a lábam bírta és magassarkum. Megáltam egy pillanatra hogy levegyem majd folytattam a futást.
Nem áltam meg és nem is néztem vissza. Az utam egyetlen emberhez vezetett aki ott volt velem mikor ez kezdődött vagyis Edisonhoz.
Kezem a csengöre tettem majd lenyomva azt vártam hogy kijöjjön.
Az ajtó nyílt és ő ált velem szembe.
-E.. E.. Emily -mondta nevem.
-Edison. -mondtam majd nyakába borultam.
-Azt hittem. -tolt el majd körbe nézet. -,Hogy te..
-Tudom. -mosolyogtam. -A BTSnél voltam.
-Mivan?!-döbent le.
-Emlékszel arra mikor utoljára láttál? -kérdeztem.
-Ige de gyere be. - mondta. -Meg fázzol.
Edison a konyhába vezetett és a kezembe adott egy bögre forró teát.
-Szóval. -ült le velem szembe. -Halgatlak.
Mindent elmondtam az elejétől a végéig ő végig hallgatót.
Egy hónap telt el. Én otthagytam a munkám a rendőrségnél de a fotózást nem tudtam nem volt erőm hozzá igy egy ulyságnál dolgozom és gazdag üzlet embereket fényképezek vagy hírességeket. Igy nem találkozom ulyra a BTSsel semmi uton módon.
Azt hittem ezzel ulyéletet kezdhetek de tévedtem. És rájöttem hogy hogyan is értette azt Jungkook hogy nem léphetek ki vagy felejthetem el ami történt.

Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )Where stories live. Discover now