28.rész.

616 52 2
                                    

Köszönöm a csillagokat irtó cukik vagytok és azt is, hogy valaki olvassa. Remélem, hogy tetszeni fog. 😊😊

Emily:
Halodtam, hogy a csapat el ment de azt is, hogy valaki van az ajtóm előtt és őrködik. Nem mintha meg tudnék szökni. Kezeim még mindig hátam mögé vannak kötve, de szemeim szabadok.

-HELY! -kiabáltam a kis pince közepén ülve. -HELY TE BALFASZ!
Semmi válasz.
-ENGEDJ EL! -kiabáltam ismét.
Semmi csak fügyörészés.
-HALLOD?! -nem adtam fel. -A BTS KI FOG NYÍRNI!

Az ajtó zárja kattant és egy ideges Sehun lépet be rajta. Kezei ökölbe voltak és idegesen sétált felém. Féltem mégis csak egy férfi, de nem mozdultam el a helyemröl. Sehun velem szembe le guggolt és fél mosolyra húzta száját.

-Hogy mondtad? -kérdezte. -Oda kint az ajtó előtt nem igazan halottam.
-He? -csúsztam hátrébb.
-Hová tünt a hangod? -nevetett fel. -El vitte a cica?
-Sehun.. -húztam fel lábam.
-Honnan tudod a nevem? -döbent meg.

Nem válaszoltam ezzel fel idegesitve. Elém guggolt és megragadta felsömet ami az itt töltött idö alatt már enyhén szakadt és piszkos volt.

-Honnan? -húzott fel.
-ahww... -nyüszitettem.
-Ne nyavalyogj. -lökött a földre. -Válaszolj!
-A bálról. -néztem a földről fel rá. -Rap Monster mindenkinek el mondta a nevét.
-Érdekes. -húzta fél mosolyra száját. -És te meg jegyezted?!
-Igen. -válaszoltam. -De a többiek hol vannak?
-Hogy hol? -guggolt le. -A BTS-nél.
-Miért? -kérdeztem tovább.
-Miattad.-válaszolt. -Minket akkarnak meg kérni, hogy segítsünk.
-Ez őrültség. -próbáltam fel álni.
-Igen az. -nézte szenvedésem. -Éhes vagy?
-He? -ültem le a döbbenettől.
-Éhes vagy? -kérdezte ismét.
-Igen. -válaszoltam.
-Remek. -ált fel. -Itt nem higénikus enni.
"Nem mondod?! -mondtam magamba ahogy a férfit néztem."
-Gyere. -nyújtotta kezét.
-Komolyan? -kérdeztem fa pofa fejjel.
-Ohhh bocsi. -dobot vállára.
-Sehun. -kapáloztam. -Inkább bontsd ki a kezem.
-Azt nem lehet. -lökött feljebb. -Még.

Fel vitt a lépcsőn és folyosókon végig, de nem a konyhába. Ha nem egy szoba elé. Itt le tett és be lökött az ajtón.

-Fordulj meg. -adta a parancsot.

Kezemen szét vágta a kötelet én röktön csukloimat kezdtem simogatni.

-Fürödj meg. -adta a következő parancsot. -De ne probálkoz az ablakokon rács van. Az udvaron meg kutyák.
-Sehun. -néztem rá. -Köszönöm.
-Ne örülj utána vissza kerül rád. -csugta be az ajtót.
-Ahh értem. -néztem körbe a szobába.

Az ablakokon rácsok voltak ahogy Sehun mondta és magason is voltam. A szobába semmise volt amivel segítséget kérhetnék. Mintha arra lett volna kitáláva, hogy embereket tartsanak itt. Be léptem egy ajtón és a fürdőbe kötöttem ki. Gyorsan le vettem a ruhám és a fehérnemümben nyitottam meg a kádba a vizet.
A tükör elé léptem és megijedtem saját magamtól. Ahogy teli lett a kád bele is ugrottam. Annyira jó volt el lazzitot. Lejebb csúsztam a víz alá. Hirtelen minden olyan csendes lett és nyugtató addig mig valaki a vízbe nem nyúlt és fel nem húzott.

-Te megőrültél? -kérdezte.
Csak köhögni tudtam.
-Ezt nem hiszem el. -folytatta.-Hogyan hagyhatak itt?!
-Ki vagy? -kérdeztem a szememet törölve.
-Szerinted? -fogott még mindig, de úgy hogy ne látszódjon semmim se ki.
-Sehun? -kérdeztem szemem törölve.
-Nem. -válaszolt. -D.O vagyok.
-D.O? -néztem rá.
-Mit terveztél? -kérdezte.-Ki akarod magad nyírni?
-Nem akarsz el engedni? -kérdeztem a kezeire utalva.
-Bocsi. -engedett el.
-Nem mész ki? -kérdeztem magamat takarva.
-Nem. -válaszolt. -Még a végén megint a víz alá kerülsz.
-De... -takartam magam. -Nincs rajtam semmi se.
-Tudom. -ült le a wc tetejére. -Nyugodtan fürödj.
-D.O. -fordultam el.-Menny ki!
-Gyerünk. -tette keresztbe lábát. -Mindig lesz valaki melletted aki figyel rád.
-Mi? -döbentem meg.
-Láttad a szobát kint? -biccentett a fejével.
-Igen? -fordítottam hátat.
-Itt fogsz mostantól lenni. -folytatta.-Szóval fürödj.

Neki kezdtem a fürdésnek, hisz ugyse megy ki. Lazán mintha ott se lenne.
Előrébb csúsztam, hogy el érjem a tusfürdőt és a szivacsot.

-Máskor is fürödtél már más előtt? -kérdezte.
-Hogy érted? -kezdtem kezem mosni végig.
-A BTS elött is fürödtél igy? -kérdezte.
-Nem, dehogy is. -mostam lábam úgy hogy ki emeltem a vízből. -Ott külön szobám volt és közlekedhetem is.
-Értem. -figyelte minden mozdulatok.
-Tudod ök sokkal másabak. -mosolyodtam el.
-Csak hiszed! -szívta be száját. -Ugyan olyanok mint mi.
-Ez nem igaz. -mostam le hajam.
-Csak hitegesd magad. -ált fel és egy törölközőt tartott elém.

Fel áltam addig ő el fordult és kezembe adta a törölközőt. Kiment, de biztosítót rola, hogy ittvan szóval ne tegyek semmit se. A kis szekrénybe volt egy hajszárító azzal neki is kezdtem a hajam száritásához.

"Mit érthetet az alatt, hogy Kookie-ék is olyanok mint ők? -gondolkodtam. -Nem ők sokkal másabak! "

Fejem le hajtottam és tarkomat kezdtem szárítani. Ahogy ezzel végeztem meg törülközdtem és magamra vettem a le vett ruháim és ki léptem, de egy kis ruhával talátam magam szembe.

-Ez mi? -léptem hátrébb.
-Ved fel! -nézet ki a ruha mögül Sehun.
-Nem. -nevettem gúnyosan.
-Na ide figyelj! -nyomta kezembe a ruhát. -Nem kértem, hanem parancsoltam.
-De minek kéne fel vennem?! -dobtam az ágyra.
-Csak ved fel! -lépett teljesen elém.

Azt hitte megijedek, de nem így lett. Stabilan áltam nem mozdultam egy mm sem.

-Nem! -ellenkeztem. -Nem vagyok játékbaba!
-Itt az vagy. -hajolt le. -Szerintem örülj, hogy nem lent vagy.

Fejem el fordítottam, hisz igaza van, de nem akartam engedni neki.
Fejem vissza fordítottam és gyilkos pillantással farkas szemet néztem vele.

-Mi az? -jött a kérdés az ajtóból. -Ez tetszik nem könyü esett a csaj.
Sehun hátra nézett.
-Xiumin te miért vagy itt? -kérdezte Sehun.
-Nem rég jötünk. -lökte el magát az ajtóból.

Nem is tudom miért, de Sehun mögé bújtam és karjába kapaszkodtam. Fejét hátra fordította és sunyi perverz mosolyt villantott. Fejem el fordítottam és felhúztam orrom.

-Szerintem fél tőled. -mondta Xiuminnak.
-Ohhh miért? -ált meg barátja előtt. -Nem harapok. Nagyot, csak ha kéred.
-Idióta. -boxolt bele válaba. -Öltöz átt.
-Rendben. -bólintottam.
-Itt leszünk kint. -mondta Sehun és kimentek.

Gyorsan fel öltöztem és hajam is meg csináltam. Két oldalt kicsit meg tekertem és hátra fogattam. A ruhám cseresznye virág rózsaszín volt egy kis fekete öv szerű résszel, comb kózépig ért. Az ágy mellett találtam egy magassarkút is ami illet hozzá. Az ajtót kinyitottam és kiléptem rajta. Kint mind a kilenc fiú várt rám. Valakik egymással beszélgettek vagy a falnak támaszkodtak.

-Csinos vagy. -ált elém D.O. -Jól választottam.
-Mi ez az egész? -néztem végig a fiúkon.
-Gondoltuk ha már itt vagy legyen kényelmes. -válaszolt D.O.
-Miért? -kérdeztem keresztbe font kézzel.

Az a válasz amit kaphatók... Félek attól, hogy haljam. Nem tudom, hogy mire kellek nekik, de a bálon azt hittem D.O-ra, hogy kedves. Szeretném azt is megtudni, hogy mire célzott azzal, hogy a BTS ugyan olyan mint ök.

Remélem, hogy tetszett. 😊😅Ha igen kérlek jelezd. Csillaggal vagy commenttel. 😁😁

Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )Where stories live. Discover now