2.5.rész

547 47 29
                                    

Íme itt az idő, hogy kiderüljön ki van az autóba. * drámai zene*.😂😂😂tessék itt van. Remélem hogy tetszeni fog.

Emily:
Ijedten néztem a mellettem vezető ismerős fiút. Fel lábam, de rögtön le is tettem mert alsó se volt rajtam a sofőr végig nézett lábamon amit egyből próbáltam takarni.

-Emily.. Igaz? - kérdezte mintha nem ismerne.
-Ne tegyél úgy mintha nem ismernél. - próbáltam takarni a részeim.
-Igaz. - nevetett. - Kazuki Emily a Kazuki család utolsó élő tagja vagy... Szóval fontos vagy..
-Chhhh... - szürtem fogaim között.
-Szóval figyelj magadra. - kanyarodott le. - Tiéd a Kazuki vagyon és minden más.
-Baekhyun meg szerezte. - néztem ki az ablakon. - Amúgy Suho hová is viszel?
-Mivel nem tudom hogy hol laksz.. - parkolt le. - Így ide.
-Ez... - szálltam ki. - Miért vagyok itt Suho?
-Csak ez volt az egyetlen hely ahova tudtalak hozni. - dobta rám kabátját. - Xiumin inge nem takar mindent.

Suho bevezetett a házba és be csukta az ajtót. A hely amit számtalanszor figyeltem régen az EXO hadi szállás vagyis az otthonuk.

-Suho te vagy? - jött ki Chanyeol. - Emily?
-Igen Emily. - fogta meg fejem tetejét mire el csaptam kezét és gyilkos szemmel néztem Suho-ra.
-Tényleg ő. - nevetett.
-A többiek? - kérdezte és beljebb tolt.
-Állj! - próbáltam állni egy helyben.
-Figyelj. - lökött be mire minden szem engem nézett..már mint aki itt volt. - Le kell fürödnöd.. Büzlesz a szextől.

Zavarba jöttem és undorodtam magamtól amit Suho észre is vett. El kezdett az emeletre tolni.

-Ez nem baj.. - mondta közben. - Felnőtt vagy. Ez természetes.
-Nem az ha be drogoznak. - mondtam le hajtott fejjel mire Suho meg állt és sóhajtott.
-Xiumin az Xiumin. - mondta mire fel húztam szemöldököm. - Ne hasonlíts mindenkit egy emberhez.
-Igaz, de.. Nem bízok bennetek. - mondtam őszintén.

Suho fel adta és be ment egy szobába, majd ki jött ruhával. Be tolt a fürdőbe és hallottam, ahogy neki dől az ajtónak.

-Menj el nyugodtan. - mondtam neki az ajtón túlról nem mintha kedves akartam volna lenni, csak zavart.
-Maradnom kell. - beszélt hozzám. - Baekhyun mondta.

Szerencsére az említett tag nem volt itt vagyis nem láttam. Le dobtam a kabátot és az inget is. A tükörben láttam a nyakamon egy-két lila foltot.
Be másztam a zuhany fülkébe és magamra kezdtem engedni a vizet. Fejem fel emeltem és szemem le csukva élveztem a vizet. Hajam igy el érte a hátam kezemmel megmostam mindent. Körbe néztem, de csak férfi tusfürdő volt körülöttem.

"Tipikus pasi ház. - mondtam magamban."

Le vettem random egyet és megszagoltam. Kezemre nyomtam és magamra kentem bele értve a hajamat. A víz miatt végig folyt a hátamon és le a csempére. Mindent alaposan meg mostam, ahol Xiumin hozzám ért bele érve lent is. Ki szálltam és meg töröltem magam, majd hajam is, de hagytam vizesen száradni.
Magamra vettem a ruhát ami egy bő rövid nadrág volt fekete és egy fehér póló.

-Kész vagyok. - álltam az ajtóban.
-Remek. - lépet hozzám és megszagolt. - Ohhh.. Ez D.O illata.
-Sajnálom. - jöttem zavarba.
-Nyugi. - nevetett. - Na gyere. Mindenki lent van.
-Nem akarok. - ellenkeztem.
-Akkor éhen halsz. - legyintett.

Hasam korogni kezdett amin nevetni kezdett. Be adtam a derekam igy le mentem vele végig enyhén mögötte. Lent mindenki jól el volt néhány fiú kő, papír, ollozot.

-Em. - fogta valaki meg derekam mire illatára össze húztam magam. - Az én illatom jobb volt.
-Ne érj hozzám! - löktem el így neki estem valakinek.
-Óvatosan. - tartott meg Baekhyun.
El ugrottam tőle igy neki estem a harmadiknak.
-Jól vagy? - kérdezte D.O.

Megint el ugrottam igy köztük álltam. Négy fiú vett körbe, de Suho el ment.
Körbe-körbe néztem, de három fiú figyelt. El akartam tűni innen.. Most!
Baekhyun indult meg felém és mutatott maga mögé. Egy asztal volt ott teli étellel-itallal.
Rá néztem mire nevetve bólintott rögtön az ételhez mentem és enni kezdtem.
Az evés után Baekhyun mellém állt.

-Nyugodtam feküdj le fent. - nézet szemembe, de kerültem a tekintetét.
-Haza akarók menni. - néztem rá végül.
-Holnap haza viszlek. - guggolt le mellém mert én egy széken ültem az asztalnál. - Késő van, majd holnap.
-Köszönöm. - mondtam Baekhyun-nak majd rá néztem enyhén Xiumin-ra aki az ajtónak dőlve figyelt.

Baekhyun arra nézet amerre én így Xiumin-t találta ott, majd vissza rám.

-Csak menj fel. - nyúlt combomhoz, de le sepertem kezét.
-El kalauzoljalak az emeleten? - kérdezte Xiumin mire szemem rá kaptam.
-Nem. - álltam fel.
-Ahogy akarod. - nevetett. - De a szobámba pihenhetsz.. Nekem el kell mennem egy időre.
-És akkor egyből aludjak a szobádba?! - kérdeztem gúnyosan közben egyenesen elé álltam. - Kizárt!
-Holnapig lehet haza se jövök... - nézet szemembe. - Van rajta zár.
-Chhh... És?! - löktem meg. - Ezzel nem hatsz meg.
-Oké fel adom. - húzott magához. - Nem tudok neked ellenállni.
-Eressz el! - toltam el vagyis próbálkoztam.
-Nem látod, hogy nem akarja?! - lökte meg vállát D.O.
-Oké MR. Fehér herceg. - engedett el majd felé fordult. - De nekem hamarabb meglett.
-Akarata ellenére. - vigyorgott D.O.

A két fiú egymást nézte addig míg tarkón nem vágta őket Baekhyun.

-Ne játszatok itt alfa himet. - fogta meg vállam, de én próbáltam húzódni. - Majd én fel visszem.

Ássitva mentem fel az emeletre Baekhyun-nal aki végig figyelt nehogy neki menjek valaminek. Egy szobába vezetett, majd az ágyhoz.

-Em.. - mondta Xiumin által használt nevet, de nekem nem tetszett. - Emily.
-Baekhyun kié ez a szóba? - néztem körbe.
-Az enyém. - vett le egy képet, majd tette vissza. - Van itt valami..
-Mi az? - kérdeztem.
-Apád írt egy végrendeletett... - döbbenten néztem. - Apád rád hagyott mindent... Mindent.
-És? - kérdeztem.
-Tudod.. Tiéd minden és azé aki.. Hmm hogy mondjam. - gondolkozott. - Mondjuk ha lenne férjed.. Na ezé.
-Baekhyun nem kell semmi az "apám "- tól. - tettem idézőjelbe az apa szót. - Tiéd lehet.
-Így nem oldható meg. - ült le mellém. - Nem adhatod át a vagyont, csak ha férjed vagy gyereked lesz.. De igy is a férjé vagy a gyereké.
-Tudom mire akarsz ki jukadni. - húzódtam arrébb. - De én Jungkook-ot szeretem.
-Jungkook, Jungkook.. - forgata meg szemét.
-Őt szeretem nem téged vagy a többieket. - mutattam rá.
-Nem nagyon érdekel a véleményed. - állt fel. - Ha akarom akkor ki is nyirhatom a taknyost.
-Nem teheted! - álltam fel, de vissza lökött és ki ment az ajtón.

Ki nyitottam az ajtót, de Baekhyun vissza lökött a szobába és bejött ő is.

-Komolyan azt hitted, hogy meg állitasz? - nevetett. - Egyre gyengébb vagy.
Hátráltam, de ő követett.
-Gyenge és szánalmas vagy. - lökte meg fejem.
-Nem érdekel, hogy rám mit mondasz.. - húztam ki magam. - De Jungkook-ot nem bánthattod! Nem hagyom!
-Komolyan?! - döntötte fejét oldalra. - Vicces... Mit tudsz te tenni?

Na ennyi volt..
Ki döbbent meg? Fel a kezekkel.. 😂😂😂😂
Kérlek írjatok úgy mint eddig. 😙😙😙😍És csillag. 😌😙

Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )Where stories live. Discover now