2.7.rész

552 44 10
                                    

Itt van a következő rész Jungkook szemszögéből. Köszönöm a sok-sok cuki kommentet nagyon jól esett. 😍💖💖💖
Remélem, hogy ez is tetszeni fog.

Jungkook:
Kai le foglalt addig míg meg nem érkezett Xiumin..
Xiumin be nyitottam, majd le pacsizva Kai-al ült le velem szembe.

-Jungkook mit akarsz kérdezni? - kérdezet engem nézve.
-Emily-ről.. - beszéltem nehezen az ital miatt.
-Emily.. Részletesebben. - nevetett.
-Kai ez a te hibád. - hajtottam fejem a mellettem ülő fiú vállára.
-Igaz. - nevetett. - Bocsika.
-Nem baj. - néztem szemébe majd gyorsan Xiumin-ra néztem. - Te!
-Na? - dőlt hátra.

Fel álltam majd megragadtam Xiumin felsöjét és fel húztam. Xiumin csak nevetett és könnyen le szedte kezemet, majd megütött.
Ennyi kellett rögtön józan lettem és neki ugrottam amit Kai, csak iszogatva nézet. A falnak nyomtam és szemébe néztem.

-Hol.Van.Emily? - tagoltam el neki.
-Honnan tudjam?! - tolt el. - Akkor láttam utoljára mikor még a Kazuki házban vagy villában volt.
-Akkor miért ütöttél meg? - kérdeztem tőle.
-Ez a kedvenc felsőm. - seperte le. - Te meg össze gyűrted.
-Komolyan? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Vicc volt. - nevetett. - Csak jól esett téged megütni.
-Mekkora egy.. Ahhh.. Léptem. - indultam meg az ajtóhoz.
-Mit tennél ha Em nálunk lenne? - kérdezte a hátam mögül.
-Xiumin.. - fogta meg vállát Kai.
-El hoznám onnan. - fordultam felé.
-És ha lefeküdtem volna vele? - vigyorgott.
-Kinyirnálak. - feszítettem meg államat és szorítottam kezem ökölbe.
-Hát akkor jó hogy ezek nem igazak. - ivott egy pohár italt.

Próbáltam le nyugodni majd kiléptem a táncoló emberek közé.
El indultam át a tömegen és vissza gondoltam minden egyes mondatra amit mondott Xiumin.
"Em.. - mondtam magamban, majd meg álltam a tömegben és hátat fordítottam, hogy lássam Xiumin-t."
Xiumin engem nézett fél oldalas mosollyal. Hírtelen fordultam meg és próbáltam át menni a tömegen, de nehéz volt. Mikor sikerült már nem volt ott, csak álltam és próbáltam keresni öt.

"Xiumin tudja, hogy hol van. - mondtam magamban, ahogy kerestem. - És talán minden igaz amit mondott... Akkor ő és Emily."
-Nem! - ráztam meg fejem. - Emily nem ilyen.

-Jungkook. - hallottam meg nevem, majd egy kéz húzott be egy folyosóra, majd lökött a falnak.

Fejem a falnak csapódott így el vesztettem az egyensúlyom és le csúsztam a falnak dőlve, de fel húzott, majd újra meg ütött. Fejem hátra csuklott, majd fel is emeltem kiköpve a vért a számból.

-Ez sunyi dolog Baekyun. - töröltem meg a számat.
Baekhyun csak fél mosolyra húzta száját, majd megindult felém. Kezem ökölbe szorítottam, majd neki ugrottam és meg ütöttem. Baekhyun össze rogyott, majd fel egyenesedett.

-Miért ütöttél meg? - kérdeztem tőle.
Baekhyun fel nevetett.
-Miért? - nézet körbe. - Miben vagy jobb nálam?
-Te megint miről beszélsz? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Nála.. - nézet szemembe. - Miben vagy jobb.. Hmm?
-Nem tudom miről beszélsz Baekhyun? - tettem szét kezem.
-Emily Kazuki-ról beszélek baszd ki. - válaszolta.
-Emily?! - néztem rá döbbenten, majd egy mozdulattal neki nyomtam a falnak. - Hol van?
-Miért mondanám el? - kérdezte, majd el lökött és ököllel arcon vágott.

Állkapcsom hasogatni kezdett, de nem érdekelt. Újra ki köptem a vért, majd rá néztem.
El löktem magam a falton, és le tepertem a földre, majd ütni kezdtem, de védte magát.

-Hol van? - kérdeztem Baekhyun-t aki csak nevetett.
-Szállj le rólam. - lökött le, de ki rúgtam a lábát. - Baszdmeg Jungkook.
-Baekhyun nem mondom újra. - indultam volna meg, de valaki le fogott. - Engedj el!
-Nyugodj le. - szólalt meg egy ismerős hang.
Rap Monster utánam jött és ő volt az aki le fogot, de nem jókor.
-Menjünk. - mondta, de újra neki akartam menni Baekhyun-nak. - Jungkook..
-Engedj már el! - próbáltam szabadulni Rap Monster kezeiből.

Baekhyun arcán egyetlen egy sebb se volt míg nekem fel szakadt a szám és fájt az állam is. Sunyi volt ahogy először megütötte az arcomat ezért szakadt fel a szám.
Baekhyun-t a fiúk vitték el név szerint Xiumin és Kai. Engem Rap Monster húzott ki a discobol. Kint el engedett én meg egyből veszekedni kezdtem vele.

-MIÉRT NEM HAGYTAD? - kérdeztem kiabálva barátommal.
-Figyelj rengeteg volt bent az ember. - kezdte mire csak fel morogtam. - Ez az ő területe. Mivan ha elővesz egy fegyvert valahonnan... Mit teszel?
-Az.. - akadtam el.
-Na ugye?! - indult a kocsihoz én meg követem.

Haza vitt, de bent rögtön Jin kezdett prédikálni. Nem nagyon hatott meg, de az igen mikor megjelent Suga is.

-Te mit hittél? - kérdezte majd megfogta pólóm nyakát és közelebb húzott. - Mivan ha kinyirnak?
-Hagyj Suga. - toltam el kezét.
-Mi lett volna? - kérdezte újra. - Emily-nek hogy esett volna?!
-Hagyd ki őt ebből. - fordultam felé.
-NEM JUNGKOOK! - emelte meg hangját, majd újra le nyugodott, ahogy megjelent V is. - Emily fontos neked?!
-Igen az. - bólintottam.
-Akkor gondolkoznod kéne. - mutogatott. - Ha ott is van.. Így nem fogod kideríteni.
-Sajnálom. - néztem a fiúkra.
-Nem gond. - mondta Suga, majd vállamra tette kezét. - A családod vagyunk.. Bizz bennünk.
-Van még valami. - néztem a fiúkra.
-Mi? - kérdezte V mire Suga rá kapta fejét.
-Tudja valaki, hogy hol van Baekhyun fő hadiszálása? - kérdeztem.
-Ez nehéz lesz. - sóhajtott Rap Mon.
-Nem kicsit. - vakartam torkomat.

Ezek után fel mentem rögtön a fürdőbe és le vetköztem. Be álltam a tükörbe majd ajkamhoz nyúltam ami rögtön reagált is egy erős fájdalommal.

-Azok a retkes gyűrűk. - engedtem meg a csapott és mostam meg a sebbet.

Szemem össze szorítottam, majd hagyva a picsába be álltam a tusoloba és magamra engedtem a vizet.
Izmaim rögtön el lazultak hajam pedig homlokomra ragadt, de nem törődtem vele.
Szemem le hunytam és csak engedtem magamra a vizet. Hírtelen ugrottak be Xiumin szava így ököllel a csempébe vágtam és döntöttem fejem újra a falnak.
Kizárva mindent emeltem fel fejem és túrtam hajam hátra és mostam meg arcomat is. Egy kis tusfürdőt nyomtam kezembe és mostam meg magam majd a víznek hagytam, hogy le mossa rólam.
Később már az ágyamban ültem és hátra döntőt fejjel néztem a plafont.

-Alszol? - kérdezte Jin az ajtóban állva.
-Nem.. Még nem. - néztem rá.
-Ne legyél ideges. - ült le az ágy szélére egy dobozzal. - Be kennem a sebbed.
-Köszönöm Jin. - csúsztam közelebb. - Anyám helyet anyám vagy.
-Igen. - tette rá a vatta pamacsot mire fel sziszentem. - Mindjárt kész van.
-Rendben. - nyitottam ki a szám enyhén.
-Felelőtlen vagy Jungkook. - végzett, majd rám nézet.
-Tudom. - legyeztem az ajkam.
-Pihenj. - állt fel. - Jóéjt.
-Jóéjt. - feküdtem le.

Furcsa érzésem volt így csak forgolódtam. Emily járt  a fejemben.. Oldalra fordultam és le hunytam a szemem.
Este Emily-vel állmodtam, ahogy mellettem feküdt és rám mosolygott.
Hírtelen mozdult felém és csókolt meg amit viszonoztam és ment át a csók másba.
Reggel enyhén mondva állt a kis Jungkook. Idegesen és nehezen keltem fel, majd mentem a mosdóba szitkozodva.

Na ennyi volt remélem, hogy jó lett..
Nézetek be az új könyvembe is címe "Gengszter világ rémei Got7/BTS FF NEM BXB".😉💖💞💙

Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )Where stories live. Discover now