2.13.rész

470 44 8
                                    

Remélem, hogy el fogadható rész lett. 😅😅Jó szórakozást hozzá.

Emily:
Mikor be mentünk mind a nyolcan fel se tűnt, hogy mennyien vannak itt.

Jungkook ki húzta nekem a széket így le ültem míg ő mellém és a többiek is párba ültek. Megfogta kezem, de hüvelyk ujjával simogatta a kéz fejem.

-Jó estét. Mit kérnek? - jött oda egy pincér.
Mindenki el mondta, hogy mit is kér majd a fiúk beszélgetni kezdtek egymással.

-Emily te vissza akarsz menni mamádhoz? - kérdezte Jungkook.
-Nem tudom. - húztam el szám. - Menni akarók, de te is hiányoznál és a többiek is.
-Értem, csak gondold át. - simított egy tincset fülem mögé. - Nekem úgy jó ha boldog vagy.

Itt kezdtem érezni, hogy figyelnek ami zavart így fel álltam és bocsánatot kértem. A mosdó felé vettem az irányt, hogy le nyugodjak.

-Emily nyugi. - mondtam, ahogy magam néztem. - Csak képzeled. Te egy Kazuki vagy nyugodj le.
-Kazuki furcsa a te szádból hallani. - hallottam meg hátam mögül.
Rögtön meg fordultam, de így szembe találtam magam Baekhyun-nal.
-Mit keresel itt? - kérdeztem és el indultam ki. - Hagyj békén.
-Csak mosdóba indultam, de hangokat hallottam. - rántott vállat.
-Aham akkor én mentem is. - menten el mellette.
-Csinos vagy és az egész csapat itt van. - mondta mikor el menten mellette.
-Köszönöm. - meg se fordultam, de vissza rántott nem kedvesen. - Ahhh ez fáj.
-Kedves vagyok te meg nem. - nézett szemembe. - Lehetnél kedves.
-Nem akarók. - rántottam volna el kezem, de nem ment ezért ki nevetett.
-Hallgass meg. - rántot közelebb. - Szeretlek és veled akarók lenni.
-Nem. - ráztam meg fejem.
-Szeretlek, gyere hozzám. - hangjában hallottam a gyengeségét. - Szeretlek.
-Hagyd abba. - rántottam el kezem. - Nem szeretsz és amúgy is jegyese vagyok Jungkook-nak.
-Tessék? - döbbent le.
-Jól hallottad. - mondtam nyugodt hanggal. - Most megyek.
-Nem lehet. - nyúlt utánam és vissza is húzott.
-Eressz el. - ütöttem meg szabad kezemmel. - Sajnálom.

Vissza mentem Jungkook-hoz aki mosolyogva várt és újra kezem fogta.
Ez után nem hagytam el az asztalt hanem maradtam. Hírtelen valamilyen romantikus dalt hallottam, majd aki eddig kezem fogta most fel állt és le guggolt.

-Mit csinálsz? - kérdeztem suttogva.
-Emily Kazuki. - mondta nevem hangosabban. - Hozzám jösz feleségül?
-Igen. - gondolkozás nélkül vágtam rá és ugrottam nyakába. - Igen igen igen és igen.

A hat fiú egyszerre kezdett tapsolni és öleltek meg amit viszonoztam is.
A gyűrű az ujjamra került és utána végig azt néztem addig míg meg nem jelentek azok akiket nem akartam.

-Gratulálok. - hallottam meg mire mosolyogva fordultam oda.
-Köszönjük szépen. - mosolyogtam, de rögtön ijedt arcot vágtam.
-Jungkook szerencsés vagy. - nyújtotta kezét Baekhyun.
-Igen az vagyok. - fogta meg kezét.
-Em szép és csínos és erős lány. - nyújtotta kezét Xiumin, de én inkább oda bújtam Jungkook-hoz aki megfogta kezét.
-Igen és aranyos. - mosolygott rám, de hírtelen kezdték egymás kezét egyre jobban szorítani.
-Elég. - csúsztam előrébb és fogtam meg Jungkook kezét. - Semmi bajom.

Hozzá bújtam és rá mosolyogtam mire enyhén morgást hallottam a háttérből.

-Na akkor igyunk. - tapsolt egyet Baekhyun. - Benne vagytok?
-Benne. - mondta V mire Suga el vette tőle és meg itta.
-Benne. - mondta Suga is.
-De ha valamit teszel. - mondta neki Jungkook. - Ki nyírlak.
-Oké. - mosolygott rám Baekhyun.

Nem ittam sokat, de a többiek ittak mivel Baekhyun és Jungkook ivó versenybe kezdett.
Kis idő után Jungkook megfogta a kezem és fel húzott táncolni. Kezem nyaka köré fontam míg ő derekam fogta és így ketten mozogtunk néha-néha nevetem mert véletlen lábamra lépet.

-Lassaban. - nevetem, ahogy meg pörgetet.
-Mostmár velem vagy. - döntötte homlokomnak az övét.
-Eddig is veled voltam. - néztem szemébe.
-De mostmár, csak az enyém. - hajtotta lejjebb fejet és csókolt meg.

Ajkán éreztem az alkoholt, de nem érdekelt vissza csókoltam és hozzá simultam.

-Fel kérhetem? - kérdezte egy mély hang.
Fejem a hang irányába fordítottam és Xiumin nézett minket.
-Igen. - adta kezem az ő kezébe.
-Fegyelek nyugi. - súgta fülembe Jungkook.
-Rendben. - néztem még szemébe, majd vissza az új tánc partnerre aki közben nyakába tette kezem.

A dal lassú volt így alig mozogtunk, de én más irányba néztem, hogy ne őt nézzem. Derekam fogta, de jobban magához húzott hisz eddig tartottam néhány centit köztünk. Fejem rá kaptam, de csak vigyorgó arca fogadott.

-Ne ilyen közel. - léptem hátrébb.
-Csínos vagy és szebb vagy ha boldog vagy. - szólalt meg.
-Boldog vagyok mert azzal vagyok akit szeretek. - néztem lábam.
-Én is szeretlek. - mondta mire fejem rá kaptam.
-Te nem szeretsz. - néztem szemébe mire enyhén meg szorította derekam. - Ez fáj.
-El kérhetem? - kérdezte valaki más.
-Tessék. - adott át Baekhyun-nak. - Köszönöm a táncot.
Mielőtt el lépet volna még adott egy utolsó arc puszit.

Baekhyun egyik kezem fogta míg a másikat vállára tette ő pedig újra derekam fogta. Hátra pillantottam és még mindíg figyelt Jungkook.

-Velem táncolsz rám figyelj. - fordította fejem oda. - Boldog vagy?
-Igen az vagyok. - válaszoltam.
-Ennek örülök. - lettek szemei szomorúak.
-Sajnálom, de sose mondtam, hogy szeretlek. - engedtem volna kezét el, de tartotta kezem míg a másikkal amivel derekam fogta most arcomat fogta.
-Nem mondtad, de reménykedtem, hogy talán szeretsz. - fogta arcomat.
-Nem szeretlek és nem is tudlak. - húzódtam el tőle.
-Tudnál ha akarnál. - nézett szemembe. - Nem tudod miért tettem azt amit, de el ítélsz.
-Nem tudom, de nem is mondtad el. - néztem most gyengén rá.
-Igazad van, de nem volt rá esélyem. - fordult el. - De ha még ezek előtt ismersz meg.
-Azt kérdezed, hogy szeretnélek?! - fejeztem be a mondatot.
-Igen ezt. - kezdtet újra táncolni.
-Nem tudom, de már mindegy. - léptem el tőle.
-Nem nem az. - húzott vissza erősen ami nem kicsit fájt.
-Baekhyun ez fáj. - próbáltam le szedni kezét. - Engedj el.
-Nem akarlak. - húzott magához.
-De én azt akarom, hogy engedj el. - próbáltam kezét le tolni.

Jungkook jelent meg és segített, majd erősen hozzá bújtam.
Baekhyun és védő pajzsom egymást nézték.

-Menjünk haza. - néztem fel a pajzsra.
-Baekhyun meg mondtam, hogy ne csinálj semmit se. - mondta idegsen.
-Semmit se tettem. - állta a gyilkos nézést.
-Kookie menjünk. - simítottam meg kezét mire végre rám nézett. - Rendben?
-Oké. - fogta meg kezem.

Háta fordítottunk az ideges idősebb fiúnak és össze szedtük a többieket is, majd haza mentünk. Otthon egyből le dobtam a magassarkút és a ruhát így nem csoda, hiszen Jungkook szobájába voltam. A szóba eredeti tulaja a fürdőben volt és vizes hajjal jött ki már fehér pólóban, ahogy észre vette hogy fehérneműben voltam.
Lassan mögém lopakodótt mert én már hason feküdtem hideg keze hátamat simogatta végig míg adott vállamra egy puszit.

Na remélem, hogy tetszett. 😀😀Csillag és komment. 😜😙

Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )Where stories live. Discover now