Köszönöm a kommenteket. 😍😍Annyira jók vagytok. 😍😍💖💙💞
Azt tervezem, hogy az exo is benne lesz a második könyvben... Ha nem baj? Vagy ne legyen?Emily:
Fáradtan keltem fel és néztem körbe. Rajtam a tegnapi ruha volt amin meg döbbentem.-Fel keltél?! - kérdezte valaki.
A hang irányába néztem. Baekhyun ült az ágy végén telefonon játszva.
-Mi történt? - kérdeztem rá.
-Nem tudom. - nézet rám. - Be jöttem te meg itt aludtál. Ohhh jut eszembe..
-Hmm? - zavarodtam össze.
-Miért vagy a szobámba? - tette le a telefonját.
-Szóval el aludtam?! - húztam fel lábam.
-Igen ezt mondtam. - nézet furán.
-Oké. - még mindig zavartan.
-De miért vagy itt? - kérdezte újra.
-Lee Kazuki azt mondta, hogy itt kell mostmár lennem. - húztam el szám. - De én nem akarok.
-Ohhh... - ennyit mondott.Fel húztam lábam és ölembe raktam a párnát.
"Csak álom volt?! - gondolkodtam. - Hála az égnek. Baekhyun kedves."
Telefonja rezegni kezdett. El olvasta és rám nézett.-Emily menjünk. - állt fel.
-Hová? - kérdeztem le rakva lábamat.
-Csak gyere. - fogta meg csuklóm, de el rántottam. - Menjünk.Fel álltam és követem ki a folyosokra. Csendben követem egyenesen a hátsó udvara, ahol a minap D.O lőtt célba.
-Emily Kazuki. - mutot be Baekhyun.
-Nem vagyok Kazuki. - elenkezdtem.
-Pedig meg kell szoknod. - fordult hozzám állitolagos apám.
-Nem fogom! - fontam kezem össze.Apám meg ragadta a vállam majd a földre lökött. Baekhyun, Xiumin és D.O végig nézte a jelenetett.
Mérgesen fel álltam és megfogtam a legközelebbi fegyvert.-Ted le még a végén lelövöd magad. - nevetett apám.
-Vissza akarók menni. - tartottam magam elé a fegyvert rá szegezve.
-Lőni se tudsz. - nevetett apám.Fordultam egyet és a célra tartottam, majd lőttem. Apám meglepődött, de tapsolt. Pont el találtam a közepét.
-Szép. - lépdelt elém.
-Rendőr voltam. - szegeztem a fejéhez.
-Rendőr?! - döbbent meg majd nevetni kezdett. - Vicces.
-Igazat mond. - szólalt meg D.O.D.O elmesélte, hogy hány maffiozot juttattam börtönbe és hogy milyen hírem van. Meg hogy hányan akartak végezni velem.
-Minden szó igaz. - nézet Xiumin szemembe.
Hírtelen rá fogtam a fegyvert. Nem tehetek róla egyszerűen félek tőle.
Apám nevetni kezdett amit nem értettem, de nem is érdekelt.-Xiumim nem kedvel a lányom. - sétált el mögöttem.
-Nem tehetek róla. - adta az ártatlant.
-Biztos? - állt Xiumin mögé.Valaki el kapta a kezem, majd hátam mögé húzta fájdalmasan igy ki fordítva a fegyvert. Fájdalmasan fel sikítottam és hajtottam le a fejem. Hajam bár rövid volt, de el takarta arcomat.
-Eressz! - rángatam kezem.
-Nyughass. - hallottam meg Baekhyun-t.
-Tudod.. - emelte fel fejem apám. - Az én vérem vagy.
Arcon köptem, de lendületből meg is ütött.
-De az anyád lánya vagy. - törölte meg arcát.
-Nem bánom, hogy anyámra hasonlítok és nem RÁD. - direkt ki emeltem a "rád" szót.
-Anyád az nap elszökött. - mesélte a dolgokat. - De tudtam, hogy terhes bár azt nem, hogy lányom lesz.Hallgattam minden szót amit mondott. Mint kiderült erőszakkal vette el anyut mint engem fog Baekhyun. Anyu nem akarta, de ez a pasi megerőszakolta igy lettem én. Undorral figyeltem minden szavát. Legszívesebben lelőttem volna most rögtön.
-Ma ide jön egy ruha tervező. - kezdte. - Esküvői ruhát fog neked varni.
-Mi? - kérdeztem vissza.
-Két nap az esküvőig. - hajolt közel hozzám mert Baekhyun még mindíg le fogot. - Te élvezni fogod.Baekhyun el eresztett igy a földre zuhantam fáradtan fájó karral. Csak pislogtam magam elé addig mig le nem guggolt elém a három fiú. Végig néztem mind a három fiún, majd arcom el takarva sírni kezdtem.
Hallottam, hogy kettő fel állt és el megy, majd hogy valaki magához húz.-Csak sírj. - húzott mellkasára. - Add ki.
-Haza akarók menni. - szorítottam ingjét.
-Sajnálom. - ölelt át.Nem bírom ezt az egészet annyira fáj. Tudom, hogy valamelyik fiú van most itt velem, de muszály, hogy ki sírjam magam. Egy kezet éreztem meg állam szélén igy fel emelve fejem. Tudhatam volna, hogy ő lesz.. D.O mint mindíg.
Döbbenten néztem szemeit, de könnyeim nem tudtam csillapítani.
Hüvelyk ujját végig húzta arcomon igy le törölve könnyeimet. El akartam húzódni, de vissza tartott kezeivel. Ujjait bele vezete hajamba és közelebb húzott, majd hírtelen megcsókolt. Csak ajkaival érintette az én ajkaimat, de nem bírtam. Kezemet mellkasára tettem és hátra löktem mig ő megtartotta magát addig én hátra estem.-Emily. - közeledett felém.
-Hagyj! - csúsztam távolabb. - Ne érj hozzám!
-Figyelj rám. - folytatta a közeledését felém.
-Nem. - tolattam egy asztalnak igy beverve a fejem.
-Hallgass meg. - guggolt le velem szembe.
-Nem! - tettem mellkasára kezeimet.
-Ha nem itt ismersz meg... - fogta meg kezem. - Akkor szeretnél?
-Mi? - húztam el kezem.
-Ha csak egy kávézóba ismersz meg? - kérdezte. - Vagy a parkban, sétálva?
-Mi? - kérdeztem döbbenten.
-Belém szerettél volna? - érintette meg arcom. - Mint én így beléd?
-Vedd le a kezed a jegyesemről! - lépdelt valaki hozzánk.
-Baekhyun?! - állt fel D.O.
-Mi van itt? - lépett be Xiumin is. Engem nézve.Védekezés képen, csak annyit tehetem hogy hátrébb csúsztam és vártam, hogy el szökhessek valahogy.
A három fiú körbe állt háromszög alakban egymást nézve.-A jegyesemet fogdosni... - kezdte Baekhyun. - Nem szép dolog.
-Semmi közöd hozzá. - nézett rá D.O.
-A terv az hogy szét verjük egymást? - kérdezte Xiumin. - A lány miatt?
-Én ezt tervezem. - szorította kezét ökölbe D.O. - De Baekhyun-nak csak a Kazuki csoport kell.
-És ha igen? - szorította kezét ökölbe Baekhyun.
-Őszintén... - sóhajtott Xiumin. - Nekem mindegy. Ha akarom meg kapom mind kettőt.Sarkon fordult és ki ment. Indulni akartam én is, de pont rám néztek igy vissza ültem.
Hírtelen ugrottak egymásnak. Baekhyun lendületből egy hasba rúgást választott, de D.O kivédte.Egy idő után levegőt kapkodva álltak egymással szembe. D.O szája és arca vérzett mig Baekhyun-nak csak a szája és szemöldöke.
-Baekhyun hagyd abba. - egyenesedett fel D.O.
-Higgyem el, hogy szerelmes vagy belé? - egyenesedett fel Baekhyun is.
-Szeretem. - indult el Baekhyun-hoz.
-Persze. - nevete ki. - De ő nem szeret téged.
-Nem érdekel. - ütötte meg ököllel. - De nem lesz veled.
-Aham. - ahogy fel emelte fejét vissza ütötte ugyan úgy. - Hogy akarod meg akadályozni?Láttam egy lehetőséget igy fel ugrottam és át futottam vissza a házba. Nem követek igy ugyan abba a tempóban futottam keresve a ki járatot, de zárva volt. Meg fordultam és nyitott ajtót kerestem hátha egyik szobába nyitva lesz az ablak...Vagy nem lesz rajta rács. Egyik nyitva volt igy be nyitottam. Xiumin ült a szobába, ahogy meg látott fel állt és el indult felém. Elengedtem a kilincset és futni kezdtem, de ő jött utánam....nyugodtan sétálva.
Lent minden zárva volt, igy fel mentem és ott próbáltam el bújni.-Hova? - néztem körbe.
Eszembe jutott az mikor el bújtam egy szekrénybe és ott volt Xiumin is. Hamar ki szúrt.Hallottam, ahogy közeledik igy az egyik szobába bújtam és az ajtónak dőltem halgatózva.
Lépteit hallottam meg, majd hogy meg állt az ajtó előtt.
-Mint mondtam. - szólalt meg az ajtó előtt. - Profi vagyok, Emily.Remélem, hogy tetszett... 😅
Nyugodtan írjatok. Az elejét alapból igy terveztem. 😜😜
Remélem, hogy nem baj?
Írjatok nyugodtan.
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...