Az ulyrész ittvan. Remélem el nyeri a tetszéseteket. Jó olyasást. 😊😊
"A hajam megcsináltam, sminkem kész. Kezdődhet ez a bál.-mondtam magamba a tükör előtt álva."
Rózsaszín estélyimbe végig mentem a folyosókon a hatalmas fa ajtó előtt meg áltam. Torkom elszorult. Miért? 2 banda van bent és azoknak családja barátja. Mire számíthatok?!
-Erős vagy! -suttogtam magamnak. -Nyisd ki!
Vettem egy nagy levegőt kezem a hatalmas ajtóra tettem és kőnyedén ki nyitottam azt. Az ajtó enyhe nyikorgása vizhanzot a bál terembe emiatt minden szem rám szegeződött. Mosolyt erőltettem arcomra majd körbe néztem a terembe és meghajoltam. Szemmel Jungkookot kerestem. De nem volt itt. Szememel a többi fiút kerestem de ők se voltak sehol.
El indultam egy asztalhoz hogy le tudjak ülni.
Számomra ismeretlen fiú. Fiú? Nálam idősebb srác ült le velem szembe.-Szia. -mosolygott. -A nevem Do Kyun Soo.
-Szia. -mosolygattam.-A nevem..Chen Kim Min.
-Hívj DOnak. -nyújtotta a kezét.
-Te meg Chennek. -fogtam meg.
-És mond Chen. -még mindig fogta a kezem. -Mit keres egy ilyen lány egy ilyen helyen? "Mintha már jalodtam volna ezt a mondatot. -gondolkodtam."
-Hosszú. -húzztam ki kezem kezei közül.
-Ha nem akarod nem muszály el mondanod. -mosolygott.
-Nem szeretném.-mondtam. -Nem arrol van szó, hogy... Nem ismerlek.
-Igazad van. -bólintott. -PINCÉR!
Na igen személyzet is van. Borokat kinálgatnak.
DO kettőt le vett egyiket elém tette a másikat inni kezdte.
-Mi az? -kérdezte. -Nem iszol?
-De. Köszönöm. -emeltem fel a poharat.
Ittam egy kortyot és vissza tettem az asztalra. Körbe körbe néztem a fiukat keresve.
-Mi az? -kérdezte ismételten. -Keressel valakit?
-Én... -néztem körbe. -Mond DO nem láttad a BTSt?
-Nem soká itt lesznek. -mosolygott. -Táncolunk?
Kezét nyújtotta én vonakodva de el fogadtam. A bálterem közepére vezetett ahol csak mo voltunk. Elege zavarba ejtő volt.
-Ne légy zavarba. -mosolygott. -Remekül táncolsz.
-Köszönöm. -mondtam. "Miért nincsenek itt? -gondolkodtam. "
DO hirtelen meg ált majd háttam mögé nézet rezenéstelen arccal.
-Mi a baj DO? -kérdeztem.
-Itt is vannak. -mosolygott.
Megfordultam szemem a hatalmas ajtóra tapadt ami épp akkor nyílt ki.A hét fiú lépet be rajta ezzel magukra vonva a figyelmet.
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...