2.4.rész

642 51 20
                                    

Pádám itt egy új rész. Olvasátok vidáman.. Bár nem az a rész lesz amit vártok. 😅Sorry perverz manók. Jungkook rész lesz. 😙

Jungkook:
Ki engedtek a kórházból igy kilépve a levegőre egy autó fogadott benne barátommal Suga-val.

-Szálj be te balek. - biccentett fejével.
-Kedvesebb is lehetnél. - ültem be kuncogva.
-Jó hírem van. - indult el.
-V terhes lett. - nevetem ki.
-Nem. - nevetett. - Védekezünk.

Ki tört belőlünk a nevetés, de hírtelen komoly lett és ahogy meg állt a lámpánál egyenesen rám nézett.

-Mi az? - kérdeztem kíváncsian.
-Tudom, hogy hol van "Ő". - mondta Suga majd tovább hajtott.
-Akkor rögtön oda menjünk. - fogtam meg karját.
-Oda megyünk. - kanyarodott le.
-De nem egy másik városban van? - kérdeztem kíváncsian....ez tűnik logikusnak.
-Nem. Nem tudott el menni a mama-ja miatt. - figyelte az utat. - Ott.

Le parkolt egy kisebb bolt előtt ami zárva volt. Az ajtón egy papír volt azon meg egy felirat.

"Családi okok miatt zárva. - olvastam magamban."
-Mi a baj Kook? - kérdezte Suga mellém állva.
-Zárva. - néztem az ajtót.

Körbe-körbe néztem, de valami fel tűnt az épület mellett egy ház volt.
Gondolkozni kezdtem, de egy idősebb hölgy jött ki onnan sóhajtva.

-Elnézést. - szólítottam meg.
-Szervusztok. - mosolygott kedvesen, de mégis szemei szomorúak voltak.
-Egy fiatal hölgyet keressünk. - mosolyogtam kedvesen vissza. - Emily Kazuki a neve.
-Ismerek egy Emily-t az unokámat. - mesélte szomorúan. - De ő el tűnt két napja.
-Két napja? - kérdeztem döbbenten.
-Igen kedveském. - sóhajtott.
-Ő lenne az? - kerestem egy képet és mutattam az idős hölgynek. A kép még Emily relefonjárol van.
-Igen ő az én gyönyörű unokám. - bólintott. - Ismerik?
-A nevem Jeon Jungkook... - kezdtem, de közbe vágott.
-Hallottam már rólad. - mutatót rám.
-Ismer? - mutattam magamra.
-Emily mesélt rólad. - mosolygott.
-Emily, tényleg? - lettem boldog.
-Megyek is a rendőrségre. - indult el. - Szervusztok kedveskéim.
-Hölgyem.. - nyúltam utána, de Suga meg állított.
-Hagyd az unokája fontosabb mint a te szerelmi életed. - nézte a hölgyet aki szomorúan sétált.
-Igaz. - szomorodtam el.

Vissza szálltunk az autóba és haza indultunk. Az egész utat szomorúan ültem végig, de Suga mesélni kezdett.

-Jimin és Hobe is jól meg vannak. - mesélte.
-Mochie és Hobe? - kérdeztem vissza.
-Aham aranyosak. - mosolygott. - Hobe a tenyerén hordoza mintha Jimin lenne a föld közepe... Tae kezd féltékeny lenni rájuk.
-Ez várható volt. - mosolyogtam.
-Jin és Rap Mon.. Hát ők... Hogy is mondjam. - gondolkozott. - Hát Ők. Aranyosak mintha férj és feleség lennének.
-*kuncogtam* na igen Anya és Apa. - néztem Suga-ra aki félig engem nézet.
-De te Kook.. Veled mi lesz? - kérdezte.
-Hogy érted? - kérdeztem vissza kíváncsian.
-Ha Emily mással lesz? - állt meg megint.
-Akkor vége mindennek. - mondtam komolyan. - Vége.
-Ne viccelj már. - hajtott tovább. - Ez le hangolo haver.
-Te is szerelmes voltál belé tudod mit érzek?! - néztem ki az ablakon. - A mosolya a szeme... Egyszerűen minden.
-Tudom ismerem.. Igen jól. - sóhajtott. - De mit teszel ha vége lesz?
-Akkor nekem is végem. - leheltem az ablakra és rajzoltam egy szívet majd át húztam. - Akkor vége és kész.
-Akkor a feladat egyszerű. - parkolt le. - Meg kel keresni Emily Kazuki-t.
-Pontosan. - csapott kezembe.

Ki szálltunk és hát a csapat rögtön körbe vet engem és Suga-t is. Tae Suga nyakába ugrott és adott neki egy hosszú csókot ami egy kicsit vicces volt mert Tae magasabb, de igy is cukik. RM el vette a táskám mig Jimin meg ölelt majd vissza ment Hobe-hoz és rám mosolygott.
Jó volt mindenkit boldognak látni, de valahogy szomorú voltam.

-Sugi annyira hányingerem van. - nyafogott Tae ahogy be mentünk.
-Tae hányszor mondjam, hogy nem vagy terhes?! - fogta fejét Suga.
-És ha az vagyok? - kérdezte Tae.
-Tae megfoglak verni. - mondta idegesen Suga. - Bazdmeg fiú vagy.. Nem pinád van hanem faszod.
-Igaz, de.. - mentek fel.
-KIM TAE-HYUNG.. - kiabált Suga fentről.

Suga és Tae ellentétek, de annyira cukik. Tae folyton idegesíti Suga-t, de Suga szereti. Mig én akit szeretek... Nincs velem.

-Kookie. - fogta meg kezem Jimin.
-Mochie. - néztem barátomat aki boldogan nézet szemembe.
-Meg gyogyultál. - ölelt meg. - Hiányoztál.
-Nem annyira. - kacsintottam rá. - Ott van Hobe.
-Hobe nem fontos. - legyintett.
-HALOM ÁM. - kiabált ki a konyhából Hobe.
-SZERETLEK. - kiabált vissza Jimin.
-Örülök nektek. - mosolyogtam rá.
-Én is. - vigyorgott.

Fel mentem és laptopom fel nyitottam, majd kutatni kezdtem.

"Új disco nyílt a.... - olvastam magamban".

Fel törtem  a holnapot mire Xiumin neve villant be. Idegesen olvastam a névsort, de semmi. A bejárati videókat néztem, de nem láttam sokat. Túl sok az ember.
Idegesen csaptam le a laptopom, de tudtam hogy túl kíváncsi igy el ment.. Biztosan.

-Ma este el megyek oda. - terveltem ki.

A nap további részében le mentem és a többiekkel voltam. Annyira hiányzott, hogy velük legyek, de most vártam az estét igy lassan telt, de végre este lett.
Fel mentem készülni és vártam az estét. Hallottam, hogy mindenki el foglalta magát.. Ja nagyon is el voltak foglalva. Kimentem és el mentem a disco-ba.

-Jeon Jungkook. - nézet Kai az ajtóba.
-Kai. - bicentettem. - Lenne egy-két kérdésem.
-Akkor gyere be. - indult be.

Kai egy szobába vezetett át a tömegen igy egymás után simultak a nők hozzám és Kai-hoz is. Egy VIP szobába vezetett, majd bent töltött magának egy italt és nekem is. Leült egy vörös bőr kanapéra én meg mellé.

-Kai jár itt Emily? - tértem a lényegre.
-Emily.. - gondolkozott. - Emily Kazuki.
-Igen. - bólintottam.
-Nem nem járt itt. - rántott vállat.
-Kai hazudsz?! - álltam fel kezem ökölbe szorítva, de Kai nyugodtan ült ugyan úgy... Sőt keresztbe tette lábát.
-Miért hazudnék? - kérdezte és le húzta az ittalt.
-Emily fontos nekem. - túrtam hajamba.
-Nem járt itt. - állt fel ő is. - De még ha itt lett volna is... Én nem tudhatom. Kérdezd Xiumin-t vagy Baekhyun-t.
-Akkor... Te.. Kai. - hebegtem döbbenten. - Miért hívtál be és válaszoltak kezdhettel volna ezzel.
-Ja, de csak iszogatni akartam egy régi ismerőssel. - húzta mosolyra száját. Szóval legalább idd meg azt az italt.

Fel emeltem a poharat és meghúztam.
Kai mosolyogva öntött még egy pohárral nekem és magának is. Egymás után húztuk meg a poharakat és egymásba karolva ültünk és hívta be a nőket akik táncoltak nekünk vagy épp vetköztek. Az ital fel viditot és Kai-al is jól el voltunk. Valami csaj az ölembe ült és engem nézett platina szőke haja volt ami valahogy nem jött be nekem igy egy mozdulattal le tettem a kanapéra mire nyavajogni kezdett.

-Jungkook nem jön be a csaj? - kérdezte Kai egy poharat le téve elém.
-Nem szeretem a festett fejű nőket. - néztem a lányra aki megsértődött és el ment.
-Igaz bocsi. - nevetett a csajon.

Kai intett igy ki ment minden csaj és ketten voltunk, majd sóhajtva dőlt le a kanapéra mire én kíváncsian néztem rá.

-Mindjárt itt lesz Xiumin. - nézet rám Kai. - Addig igyál még.
-Köszi Kai jó fej vagy. - húztam meg.
-Én mikor nem?! - kacsintott.

Már csak meg kell várni Xiumin-t és többet tudok meg Emily-ről.

Ennyi volt srácok remélem, hogy tetszett. Nem tudom mikor lesz rész, de sietek vele. 😊😜
Nézzetek be a tobbi könyveimbe is.☺😃

Komment és csillag ha tetszett. 😚😘

Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )Where stories live. Discover now