Miután Jeon Jeongukot leütottem....
"Nem hagyhatom igy itt. -néztem az eszméletlen srácot a földön."
Megfogtam lábát és felhúztam a szőnyegre feje alá párnát tettem és be takartam.
Mikkor rájöttem mit is teszek egyből ott hagytam.
Telefonom felvettem és haza mentem.~reggel~
Egy szem hunyásnyit se aludtam.
-Ajj... -sohalytottam-Ez a melo nem kezdődik valami jól.
Fel keltem és reggelizni mentem a közeli kis kajáldába.
Belépve az ajtó feleti kis csengő jelezte hogy megjöttem.
Egy hölgy ált a pultmőgött. Mivel nem szoktam itt enni, csak rendelek valami kis útra valót pl:fánkot, szendvicset vagy elvitelre reggelit. Igy már tudják, hogy nem ülök ugyse le.
-Jó reggelt! Mit adhatok? -kérdezte a hölgy majd meghajolt.
-Jó reggelt! -mosolyogtam miközbe napszemüveggem vettem le szememről. -Nem is tudom.
-Adhatok egy étlepot? -kérdezte.
-Igen Köszönöm. -válaszoltam. -És azt hiszem leülök egy asztalhoz.Kinyitottam az étlapot elégé nagy étlap semmit nem láttok a külvilágbol.
-Az égszerelmére!-halottam egy elég fusztrált hangot. -Nem tudnál egy kávét rendelni V? V!
"HEEE?? JOL HALODTAM? -kérdeztem magamba. "
1mmre elhúztam szemem elöl az étlapot, hogy ki láthasak.
Két fiú ált a pultnál. Az egyik kicsit be hajolt a pult mögé és a fali étlapot vizsgálta a másik szemöldökét össze húzva próbálta rávenni társát hogy rendeljen valamit. Na és ki a két srác?? Na persze, hogy nem tudok kicsitse pihenni vagy legalább egy kávét nyugton meg inni! Nem más mint V és J-Hope személyesen. A pult mögöti csaj meg mimdján elolvad a látványtól.
-Hőgyem választott már? -ált meg melettem egy pincér.
Le tettetem a kis(nagy) könyvet.
-Igen.-mind a kettem rám kapták fejüket. "Mit néznek ezek? -tanakodtam"-Egy rántottát kérek sült krumplival. Ja és a tojás sárgája enyhén folyékony legyen. Köszönöm.
-Igenis. -holyolt meg.
-Én is ugyan azt kérem! -mutatott rám V.
-És én is. -mondta J-Hope.
Fejem kézfejemmre tettem és a mellettem lévő ablakon néztem ki. De néha néha rájuk néztem.
Telefonom rezegni kezdet.
"Kösz a fejfájást! Azt hiszem ezt majd személyesen megfogom hálálni! :)
xxJK"
"Ki a... Na ne? -gondolkoztam. -Smile?! Ugye csak viccelsz? "
Ki fulytam a levegőt és ebben a pillanatba megjött a rendelt reggelim is.
-Még valamit hozhatok-e? -tette le reggelim az alsztalra.
-Igen. -mosolyogtam. -Egy tea jol esne.
-Milyet hozhatok? -kérdezte.
-Egy kamilla teát. -adtam a választ. -Virág mézel.
5perc se kelet a tea és a méz is megjött közbe a két flúgos is megkapta a reggelijét.
Fogtam a villám kicsit megszurtam a tojást igy kifolyt a sárgája a krumplim bele mátottam és számba vettem.
-Isteni! -mondtam gondolatom hangosabban mint hittem. V és JH megismételte tettem és igy folytatták az evést. Szemem megforgatam és enni kezdtem én is.
A tea hatása kicsit le nyugtatót. Közbe V telefonálni kezdett nem tudom kivel, de valahogy rosz érzésem volt.Reggelim elfogyaztása után rendeltem egy sütit is.
Telefonom és füzetem amit az ulyságíráshoz használók elő vettem táskámból tolammal együtt.10perc elteltével az ajtó feleti kis csengő megszólalt és beszélgetést hallottam fejem fel emeltem és bameg 5 srác lépet be az ajtón.
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...