26.rész

851 62 2
                                    

KÖSSZÖNÖM A NAGYON SOK CUKI COMMENTET ÉS CSILLAGOT😍💖💙
Ja és a borító (tok) meg változott. Nem tudom hogy valakinek tetszik-e. Nektek mi a véleményetek róla? 😊ohh és még valami. A videó az EXO ök is benne vannak és lesznek is.

Jungkook:
Feltételek?! Ez a csaj örült. Alig vártam hogy kettesben legyünk, de Suga be fúrta magát.

-1.-mutata fel mutató ujját. -Nem veszekethetek.
-Rendben. -mondta Suga.
-Oké. -egyeztem bele én is. -"Bár nehéz lesz. -tettem magamba hozzá. "
-2.-tett hozzá még egyet. -Nem nyomultok.
-De akkor hogy... -kezdte Suga.
-Agyátok ön magatokat. -vágott közbe Emily.
-3.-jött még egy újja. -Adtok gondolkozási időt.
-Ennyi? -kérdeztem meg lepödve.
-Azt hiszem. -gondolkodott. -Áhh és öltözetek át.
-Miért? -kérdeztem.
-Mert te úgy nézel ki mint egy playboy. -nézet végig rajtam.

Suga nevetni kezdett, de ö se maradt ki. Emily felé fordult és rajta is végig nézett. Suga elégedeten fél mosolyra húzta száját én meg idegesen ökölbe kezem.

-Te is. -mondta végül.
-Miért?! -döbent meg Suga.
-Mert te meg úgy nézel ki. -nézet még egyszer végig rajta. -Mint egy idol.

Belőlem ki tört a nevetés, de Emily fel zavart Sugával együtt. Végig sétáltunk a folyosókon.

-Idol. -mondta Suga. -Baromság.
-Igaza van. -sétáltam tovább.
-De te is ugy festesz mint egy playboy. -mondta. -Vagy mint MR. Gray.
-Egy irodában dolgozom. -védekeztem.
-De attól nem kéne mindig igy ki nézned. -nevetett.
-Igaz. -nevetem én is.
-Azóta öltözöl igy mióta ott dolgozol. -nézet szemembe.
"-Igaza van. -értettem vele egyet magamba.-De igy meg felelek apámnak. "

Emily:
Ez a három feltétel baromság volt, de nem tudtam mit mondani. Most simán el mehetem volna és vége lenne ennek az egésznek, de nem én itt ülök. A két srác jelent meg és a látványtól el akadt a lélegzetem. (Kép fent.👆)

-Csugd be a szád még a végén bele repül valami. -mondta Suga nyugodt arccal.
-Aztán hivhatnánk a mentőket. -mondta nyugodt arccal Jungkook is.
-Ja. -bólintott Suga. -És hívnák a zsarukat akik találnának egy-két dolgot.
-De meg usznánk. -nevetett Jungkook.
-Mint mindig. -nevetett Suga is.
-De van itt egy zsaru. -nézet rám Jungkook.
-Igen. -nézett rám Suga is.

Meg lepődtem ezen a baráti hangulatom. Azt hittem hogy ki nyírják egymást fent, de helyette.
Puszi palytások.

-Nem vagyok zsaru! -jutott eszembe. -Már nem.
-Halodtad? -kérdezte ilyedt arccal Jungkook.
-Azta. -vágott ö is olyan fejet. -Nem fontos személy csak egy átlagos lány .
-Akkor haszna vehetetlen. -lépet a két fiú mellém majd külön-külön egy oldalamra.
-És nem is szép. -mondta Suga.
-Igen ez igaz. -értet egyet Jungkook.
-Még is folyton rajta veszekszünk. -mondta Suga. -Miért?
-Örök rejtély. -húzta végig hajamon kezét Jungkook.
-És az is marad. -simított végig arcomon Suga.

Le fagytam ezen az egészen.
"Álmodom? -kérdezem magamba.".
Jungkook hajam arcához emelte és meg szagolta, Suga nyakam szagolta meg, de ez se volt kellemes. Más ennek örülne de én nem.
Teljesen zavarba hoznak. Ki ugrottam a két fiú közül.

-Azt mondtam, hogy ne nyomuljatok. -védekeztem kezemmel.
-Mi magunkat adjuk. -fogta meg egyik kezem Suga.
-Igen. -fogta meg másik kezem Jungkook. -Azt teszük amit mondtál. Ez baj?
-Nem. -néztem egyik fiúról a másikra.-Csak..
-Csak mi? -kérdezte Jungkook közelebb hajolva kezemhez.
-Igen? -puszilta meg Suga kézfejem.
-Zavarba ejtő. -válaszoltam nekik.

Mosolyogva léptek el, de kezem nem engedték el. Kezemet fogva húztak ki az ajtón. A friss levegő meg csapta arcom. Annyira jól esett ,nincs rá szó. A nap gyönyörűen sütőt és a madarak is daloltak.

Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )Where stories live. Discover now