Fent a képből gondolom rá jöttek, hogy Xiu lesz benne. + egy Kook. 😜egyemmeg ő a biasom az Exo-bol annyira szexi és cuki.... Na mindegy. 😂😂
Emily:
Féltem Xiumin-töl nagyon a szobába az ajtót fogtam, de hallottam hogy ő is ittvan. Ennek hangot is adott.-Emily?! - nyomta le a kilincset. - Aki bújt aki nem... Jövök.
Be fogtam a szám és toltam tovább az ajtót.
-Szóval nem jössz ki?! - folytatta. - Anyád biztosan utált.
-"Mi? - kérdeztem magamban be fogott szájjal".
-Egy olyan férfitől vagy akit utált. - nevetett. - És te is ilyenhez mész.. Irónikus.
"-Álj! - kérleltem magamban és le folyt egy könnycsepp."
-Te is igy fogsz járni... Emily. - kopogott.
-HAGYD ABBA! - kiabáltam. - ELÉG!
-Szívből utálhatot téged... - folytatta. - Ezért hagyott el.
-NEM IGAZ. - kiabáltam, de már sírtam. - Anyu szeretett.
-Utált és még most is utál. - nevetett.Fel álltam és kicsaptam az ajtót, majd lendületből Xiumin-nak ugrottam és meg ütöttem ököllel.
-Utállak Xiumin. - sírtam közben Xiumin le fogta kezem. - Utállak.
-Helyes. - szorította meg csuklóm. - Ted ezt.
-Dögölj meg. - mondtam, de neki tolt a falnak.
-Nem ma. - tett a vállára.
-HAGYD ABBA. - próbáltam le szállni.Fel lökte vállát ami miatt egy aprót feljebb kerültem. Xiumin végig ment a folyosókon egy lépcső sorig.
-Hová visszel? - kérdeztem ijedten.
-Fel. - lépett az első fokra.
-Ne. - ütögetem a hátát, majd végül meg haraptam nyakát.
-Szzzz. - ejtett le.Be vertem a derekam és karomat meg a lábam is. Xiumin idegesen nézet és el indult felém. Fel álltam és sántitva futottam előle, de hamar be ért és vissza húzott.
-Nem volt szép dolog. - fogta meg nyakam.
-Ölj meg. - fogtam meg csuklóját.
-Most nem. - szorította nyakam addig mig el nem ájultam.Nehezen pislogtam, majd kezemet nyakamra tettem.
-Élek?! - néztem körbe, de sötét volt. - Hol vagyok?
Nem kaptam választ, csak néma csöndet. Le száltam az ágyról, de el estem a földre. Lábam fájt és igy ugrottak be a dolgok.
-A lépcső.. - támaszkodtam meg egy székben és álltam talpra, majd lábujjamra inkább. - Melyik szobába lehetek?
A falat kerestem és tapogatni kezdtem. Képeket éreztem, majd asztalt és át estem egy kanapén is, de meg lett az ajtó... Ami zárva volt.
Le csúsztam és dübögni kezdtem rajta kezem egy idő után fáradni kezdtem és szomjas is lettem.-Hahó.. Valaki.. Bárki. - mondtam erőtlenül. - Bárki.
Csendvolt kint és este is, hisz fényse jött sehol se be.
Fel álltam legalább kapcsolót keresni amit meg is találtam. Fel Kapcsoltam ami rosszul esett, de pislogva jobb lett egy fokkal.-Mi ez? - néztem egy képet. - Anyu?!
-Fent vagy? - hallottam egy hangot.
Ijedten fordultam meg az ajtóban Xiumin állt egy tálcát tartva kezeibe. El indultam hátra felé, de lábam miatt a földre kerültem....ismét.
-Tessék egyél. - tette le és ült le.
-Nem fogok. - ráztam fejem.
-Miért kell ellenkezned? - állt fel és húzott fel, majd ölébe ültetett és etetni kezdett, de el fordítottam fejem. - Egyél!
-Nem! - csúsztam a földre.
Le hunyta szemét, majd hátra dőlt.
-Annyira idegesítő vagy. - ült fel és fogta meg fejem. - Ki vagy száradva, de igy is makacs vagy.
El rántottam fejem.
-Csak mi vagyunk a házban. - támaszkodott lábára. - A fiúk azt hiszik, hogy el tűntél.
-Mi? - kérdeztem. - Miért?
-Mert unatkoztam. - rántott vállat.
-De miért én? - kérdeztem előtte a földön ülve.
-Te érdekes vagy. - húzta fél mosolyra száját.
Csendben figyeltem.
-Ez az egész... - csillant meg szeme. - Érdekes.
-Te őrült vagy. - mondtam nehezen mert egyre jobban éreztem a víz hiányt.
-Lehet. - emelte meg fejem. - De olyan dolog van benned ami vonza az olyan alakokat mint én.
-Eressz. - csaptam el kezét.
-Meg az olyanokat mint D.O, Baekhyun és... - itt szemembe nézett. - Jungkook.
-Hülyeség. - néztem rá gyilkos nézéssel.
-A szemed el árulta. - húzott fel teljesen.
-Sszzzz.. - adtam hangot a fájdalomnak.Jungkook:
Gyakoroltuk a dolgokat minden nap. Célba lőttünk és más dolgok. Át vettük a stratégiai dolgokat is.-Figyelj! - szólalt meg Jackson. - Te erre mész.
-Oké. - bólintottam.
-Nem lesz baj. - érintette meg vállam Jimin. - Kihozzuk.
-Rendben. - bólintottam.
-Suga és Jimin. - mutatót egy pontra. - Ezt a részt intézitek el. Ne hibázatok mert itt kell ki iktatni az áramot is.
-Oké. - mondták egyszerre.
-Többiek....Egesz nap rosszul éreztem magam. Valami baj van.. Érzem.
"Emily bírd még ki egy kicsit. - hunytam le szemem."
El indultam be, de meg szédültem és a falnak támaszkodtam.-Jungkook. - jelent meg ismét Jimin. - Jól vagy.
-Persze. - álltam meg, de ismét a falnak köszöntem.
-Nem vagy jól. - fogott meg. - Jin.
-Jungkook. - támasztott meg Jin is. - Menjünk fel.
Fel cipeltek a szobámba és le fektettek.
-Semmi bajom. - ültem fel, de vissza nyomtak.
-Nem aludtál napok óta. - kezdte Jin. - Nem vagy jól.
-Igaza van. - mondta Jimin. - Igy te miattad meg fogják ölni vagy minket.
-Sajnálom. - fordultam el.
-Aludj. - kapcsolták le a villanyt.Aludtam mivel igaza van Jimin-nek. De fura álmom volt.
"-Jungkook. - beszélt valaki. - Ébredj!
Szemem ki nyitottam és Emily mosolygott rám.
-Jó reggelt. - mosolygott rám. - Megijedtem.
Fel ültem ő pedig hozzám bújt, de hiába akartam beszélni nem ment.
-Tudod, hogy hiányzol? - ült velem szembe. - Fáj.... A lábam a karom és a derekam is.
Kezemmel megsimogattam, de el tűnt, majd a teraszon állt.
-Olyan szomjas vagyok. - vette szaporán a levegőt. - Segíts..
Fel akartam állni, de nem bírtam mozogni.
-Jungkook. - sírt. - Kérlek.
"Ne sírj. - mondtam magamban".
-Nem akarók ott lenni. - nézett rám, de Baekhyun jelent meg és a másik két fiú.
Baekhyun arcát simogatta mig D.O derekát fogta, Xiumin előtte állt meg, majd nyakát fogta körbe és megcsókolta."-EMILY. - ültem fel.
Fel álltam és ki rontottam a szobából le a konyhába, ahol a hat fiú ültek.-Mi a baj Jungkook? - kérdezte Suga.
-Azonal mennünk kell. - álltam meg előttük.
-Hová? - kérdezte Tae.
-Emily bajban van. - ütöttem az asztalra. - Tudom.
-Jól van. - állt fel Rap Mon. - Holnap megyünk.
-Holnap? - fogtam meg pólóját. - Ma!
-Jungkook nyugodj meg. - nézett szemembe. - Holnap.
-Oké. - szorítottam kezem ökölbe. - Holnap.
-Hajrá. - küldött mindenkit fel. - Kitudja mi lesz holnap. Aludjatok és intézetek el mindent.
-Rendben. - fogta meg Tae Suga kezét. - Gyere.Én ki mentem az udvara és néztem az eget. Le hunytam szemem, majd ahogy ki nyitottam mosolyogni kezdtem.
-Holnap. - térdeltem le. - Velem leszel.. Igy vagy úgy.
Esni kezdett amit le hunyt szemekkel élveztem egy ideig. Be mentem és fel mentem a szobámba. Minden gondolatom ő volt.
-Holnap. - hunytam le szemem. - Várj meg....Sietek.Kb egy-két részt akarok ide írni.. Kérlek várjatok a folytatást. 😊😊😊😃jön a második kötet. Pfff. *nevet hangosan*kötet.. XD mint valami író.
Csillag és komment. 😚😚
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...