2.17.rész

408 31 18
                                    

Jungkook:
Csendben ültem a konyha asztalnál mikor Suga telepedett mellém. Arcán még mindig látszott egy kis lila folt, de rám mosolygott. Fejem vissza fordítottam, de elém tolt egy pohár vizet.

-Bármi is történt velünk, veled és Emily-vel. - mondta nekem. - Ő se akarná, hogy bajod essen.
-Suga hagyj egyedül... Kérlek. - tettem hozzá halkan.
-Nem hagyunk egyedül. - ült le velem szembe RM.
-Te is?! - néztem rá. - Többiek?
-Pihenek. - válaszolta Suga. - V teljesen ki készült.
-Jin is. - mondta RM. - Ahogy Hobe és Chim is.

Magam hibáztattam a dolgok miatt. Azt hittem, hogy minden rendbe jön mekkorát tévedtem. Suga és RM beszélgettek, majd hírtelen Felém fordultak.

-Halottunk valamit míg megvoltunk kötözve. - mondta Suga. - Baekhyun át vette a Kazuki vállalkozást.
-Akkor minek neki Emily? - kérdeztem gondolkozva.
-Arra nem gondoltál, hogy szereti őt? - kérdezte Suga.
-Nem hinném vagy lehet. - fordultam el.
-Chanyeol szerint Baekhyun teljesen oda meg vissza van a lányért. - mondta Rap Mon. - Mármint Emily-ért.
-Chanyeol mondta? - néztem Rap Mon-ra.

V sétált le a lépcsőn és bújt Suga-hoz, de az idősebb fiú elkezdte fejét eltolni. Na itt kezdődött Suga és V harca ami úgyis ölelés lesz később.

-V takarodj már. - húzódott el Suga.
-Ne csináld már Suga. - nézett rá boci szemekkel.
-Nem fáj már semmid se? - kérdezte Suga.
Csak kezemre támaszkodva néztem őket, ahogy RM is.
-Nem. - vigyorgott V.
Na itt jött Suga gonosz énje. Fogta és tökön vágta szegény V-t.
-Na akkor mostmár fáj. - seperte le magát lazán míg V fogta a fájó tagját.
-Ahh. - mondta V mire megjelent mindenki.
-Kitalálom.. - mondta Jimin. - Dúl a lamur.
-Talált. - mondta RM.

Suga csak leült míg V mellé ült és megfogta a kezét. Suga nem húzta el a kezét csak morcosan ült. Vicces, hogy mennyire különböznek mégis mennyire szeretik egymást. V arca csak úgy ragyogott, hogy Suga engedi a kezét fogni.

Nem nagyon érdekelt a további dolgok így szobámba vonultam éves nélkül, hogy átöltözzek majd kimentem a kocsimhoz és el hajtottam az uticélom felé.

Megálltam egy edző terem előtt és leparkoltam. Kilépve a kocsiból végre kaptam egy kis levegőt majd be is mentem. Rögtön elém állt egy idősebb kigyúrt pasi.

-Jungkook. - csapta össze kezét. - Rég volt már.
-Hyung kérem kaphatnék egy üres részt? Szeretném levezetni a haragom. - húztam el a szám.
-Baj van.. Igaz? - terelt egy irányba. - Nem kell elmondanod, de ne a harag vezéreljen.
-Értettem. - mentem be az öltözőbe.

Hiába mondtam ezt egyszerűen a düh miatt jöttem ide. Hiába próbáltam meg keresni őt nem találtam. A kazuki családnak rengeteg nyaraló és birtoka van szóval mindet át kell vizsgálnom.

Kezemen meghúztam fogammal a kesztyűt és egy pillantra lehunytam a szemem.
Vettem egy nagy levegőt és ütni kezdtem a zsákot.

Órák óta lehetem mikor az edzőm lépett be.
-Jungkook haza kell menned. - fogta meg kezem.
-Dehát most jöttem. - néztem rá döbbenten.
-Órák teltek el. - nézett sajnálva. - Menj haza. A többiek már kerestek.
-Értem. - húztam apró mosolyra a szám.

Következő nap elkezdtük fel kutatni a vilákat amikről tudtunk, de csak fél nap volt oda el jutni.
Idegesen mentem be a jéghideg épületbe a többi fiúval együtt. Csendvolt, de szét küldtem mindenkit az épületbe.

-Ezt nem hiszem el. - hiába mondtam normál hangon vissza hallottam a saját hangomat.
-Jungkook menjünk haza. - állt mellettem Jin. - Holnap folytatjuk. Mindenki fáradt.
-Rendben. - sóhajtottam.

Vissza mentünk haza rögtön mindenki ment piheni, de én nem így tettem. Hátra dőltem az ágyban és vissza emlékeztem rá.

"Jungkook jó reggelt. Kelj már fel. Hahó. - hallottam Emily-t."
Szemem ki pattant, de Jin nézett szemembe szomorúan. Szemem takartam el, de Jin elvette a kezem és megfogta a homlokom.

-Ma nem megyünk sehová se. - mondta nyugodt hangon.
-Mi van? - ültem fel, de vissza le nyomot az ágyba.
-Lázad van. - sóhajtott. - Izzadtan jöttél haza a hidegbe... Komolyan Jungkook mit hittél?

Napok óta kise léptem a szobából a náthám miatt, de már annyira ideges voltam, hogy akár ki be jött ki is küldtem. Nem akarók senkit se látni és ha közelebb jönnek akkor talán kiabálnék is szegényekel azt még én se akarom. Mikor már kezdtem azt hinni, hogy javulók hát tévedtem nem is kicsit mert a lázam feljebb ment.

-Ezt nem hiszem el. - jött be Jin. - Kérlek vedd be a gyógyszert.
-Rendben. - ültem fel kicsit.

Jin kezembe adta a gyógyszert amit le is nyeltem egy kis vízzel. Nehezen le is ment a lázam, de be is aludtam.

A következő nap sokkal jobban éreztem magam így le is ment a többiekhez.

-Nini szellem Kookie. - mondta V mire Suga tarkón csapta. - Auww.
-Jobban vagy? - kérdezte Hobe. - Már hiányoztál.
-Kicsit jobb. - ültem le.
-Tessék. - tett le elém egy tál levest Jin.
-Köszönöm. - kezdtem enni.
-Sajnos semmit se tudunk Emily-ről. - mondta Rap Mon. - Tudom, hogy aggódsz.
-Jól vagyok mert tudom, hogy meg lesz. - ettem tovább.
-Meg lesz. - tette vállamra kezét.

Nehezen, de el cibáltak a többiek kicsit kikapcsolódni. Én csendben ültem míg a többiek próbáltak vidámságot hozni a lelekembe, de nem jött össze.
A tömegben egyszercsak megjelent egy ismerős ember aki engem nézett.
Rögtön felugrottam és próbáltam át durni testem a tömegen.

-Chanyeol. - tettem kezem térdemre.
-Jungkook. - dőlt a falnak.
-Miért vittétek el? - kérdeztem. - Mikor már meg szerezte Baekhyun az egész Kazuki szart.
-Ne vonj minket bele ebbe. - lépet ki Sehun. - Mi nem akartunk semmit se a lánytól.
-Baekhyun akarta el vinni. - folytatta Chanyeol. - Igen megvan a szar ahogy te nevezted, de a lány rablás Baekhyun akarta.
-Miért? - kérdeztem.
-Szerinted miért? - húzta fel szemöldökét Sehun. - Te mit akarsz a lánytól?
-Szereti őt. - mondta Chanyeol. - Szóval nem mondhatjuk meg, hogy hol is van Emily. Sajnálom Jungkook.
-Vicceltek velem? - kérdeztem nevetve. - Az nem számít, hogy Emily mit is akar?
-Nem. - mondta Sehun egyszerűen.

Az álam már a földet verte a döbbenet miatt. Nevetve dőltem a falnak hátra löktem fejem, majd rájuk néztem.
"Ezek az agyamra mennek. - mondtam magamban."

-Menjetek. - dőltem a hideg falnak teljesen.
-Sajnálom Jungkook. - mondta Chanyeol.
-MENJETEK! - kiabáltam rájuk.

Hátat fordítottak és itt hagytak a sötétben egyedül.
"Nem szeretnék nagy esküvőt.
Hallottam fejemben a régi beszélgetésünk.
-Miért Emily?
-Nekem elég ha te és a fiúk vagytok ott velem.
-Biztosan így szeretnéd?
-Igen.
-Rendben, de akkor az esküvő után elköltözzünk.
-Egy kertes házba Kookie. Lesz egy kutyánk.. És két kicsi is.
-Kettő?
-Ne haragudj Jungkook én csak...
-Persze, hogy lesz kettő Emily.. "

-Kezdek összetörni. - nevetem magamon.
-Jungkook te miért vagy itt? - nézett körbe V. - Te sírsz?
-Nem. - töröltem meg szemem. - Úgy tűnik mégis.
-Jungkook. - jött oda és ölelt meg ami jól esett. Magához szorított így volt időm ki sírni magam.
Bár a barátaim itt vannak mégis olyan egyedül érzem magam.

"TALÁN NEM KELLETT VOLNA EL ENGEDNI CHANYEOL-T ÉS SEHUN-T."

Köszönöm, hogy el olvastad. Hamarosan lesz rész. 😙😙Ha várjátok. 😅😅

Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )Where stories live. Discover now