Ki raktam még egy részt. Hirtelen megszált az iklet vagy mi. 😂😂Remélem tetszeni Fog mindenkinek. 😘💖💙 jo olvsasást.
Emily:
Ahogy szemem kinyitottam 7pár szemmel találtam magam szembe.
-Mi folyik itt? -kérdeztem.
-Gyere. -nyújtotta Suga a kezét.
"Mi folyik itt? -kérdeztem ismét magamba."
Megfogtam kezét. Ő pedig felállított.
Suga maga mellé álitott igy a többi 6 fiú velünk szembe ált. Végig néztem a 6 fiún, de Jungkookon megáltam.Ő inkább a földet nézte.Rám se nézet.
-Mi folyik itt? -néztem körbe.
-Itt marac. -mondta Suga majd magához ölelt.
-Mi? -kérdeztem és próbáltam eltolni.
Kérlelö pillantással néztem Jungkookra, de ő még mindig nem nézet rám.
-ÁLJ! -kiabáltam. Mindenki rám nézett. -Mi folyik itt?
-Nem egy értelmű. -mondta RM.
-Nekem nem. -mondtam és még mindig próbáltam eltolni Sugát.
-Itt marac. -mondta RM.
"EZT MÁR HALODTAM. -mondtam magamba. "
-De miért? -kérdeztem.
-Suga barátnője vagy. -mondta Jin.
-De.. Én.. -dadogtam.
Nem volt időm több kérdésre Suga megint húzni kezdet az emeletre egyenesen egy nagy ajtóhoz.
-Miért hoztál ide? -kérdeztem.
-Ez a te szobád. -mondta majd kinyitotta az ajtót. -Majd be huzot.
Gyönyörű szoba volt.Nem volt semmi pink benne. Szolid volt, de mégis gyönyörű.
-Tetszik? -kérdezte.
-Igen. -mondtam. -De nem maradhatok.
-Miért? -kérdezte. Majd hirtelen elég dühös lett a tekintette. -Mint mondtam. Nem te döntesz.
Megfordult és be csugta az ajtót.
Rőktőn rohantam az ajtóhoz hátha nyitva van. De nem volt. Az ajtó zárva volt. Igy le gugoltam ugy hogy az ajtó velem szembe volt és fejem neki döltötem.
-Miért történik ez velem? -kérdeztem az ajtóttol. Majd sírni kezdtem.Jungkook:
Ott hagytam Emilyt a szobába. Nem vicceltem azzal amit neki mondtam. Nem maradhat itt. Nem véletlen hozta be Suga.
"Miért pont öt? -kérdeztem magamba."
Ahogy mentem a folyosón Sugát láttam zongorázni.Ilyenkor általában nem zavarjuk, de ezt muszály megkérdeznem.
-Suga. -modtam nevét. Ő meg ált és rám nézet. -Miért hoztad ide Chent.
"Nem felejtem el a kamu nevét. -mondtam magamba."
-Tudod Kookie. -fordult felém. -Tetszik.
-Ennyi? -kérdeztem.
-A szemei olyan vadak. Ahogy ő is. -nevetett. -Össze akkarom törni.
-Mi? -kérdeztem.
Hirtelen a többi 4fiu lépet be a folyosóra.
-Megjöttünk. -mondta J-Hope.
-Én már itt voltam.-Jimin.
-Éhen halok. -Jin.
A fiúk tovább mentek igy mi is csatlakoztunk, de Suga meg ált.
-Fiúk! -mindenki megfordult. -A barátnőm is itt van. És aszt akkarom, hogy maradjon.
-Mivan? -kérdezte RM.
"Ezt nem teheti. -mondtam magamba. "
-Először nézzétek meg. -mondta és elöre ment. -Erre.
Mi követtük.
Emily a kanapén aludt.
-Szép. -Jin.
-Ismerős -TaeTae-Valahonann.
-Maradhat!-RM.
"Mivan? -kérdeztem magamba. -Miért nem mentél mig tehetted? " Néztem az alvó lányt.
-Jungkook? -kérdezték.
-Mindegy. -mondtam.
-Akkor meg beszéltük. -RM.
Hirtelen nyöszörgést halottunk. Körbe áltuk az alvó lányt.
Szemeit kinyitotta.
-Mi folyik itt? -kérdezte.
Mi hátrébb áltunk. De Suga a kezét nyújtotta.
"NE FOGAD EL. -mondtam magamba. "
Emily el fogadta.
Nem birtam rájuk nézni ahogy Suga magához szorította.
"Told el. -mondtam magamba."
Kezem ökölbe szorítottam.
-Suga barátnője vagy. -mondta Jin.
-De... Én... -dadogot. A szemei rémültek voltak.
Suga meg ragadta és az emelet felé húzta.
-Kookie minden oké. -kérdezte RM.
-Persze. -mondtam. -Miért ne lenne.
-A kezeid. -ált elém Jimin.
Nem törődtem a többiekel tudtom nélkül az emeletre mentem. Sírást halodtam. A hang irányába mentem. Egy ajtóhoz vezetett a hang.
-Nem bírom. -mondta. -Miért velem történik ez?
A szívem össze szorult. Hátal áltam az ajtónak és néma csendbe leguggoltam.
-Anyu. -mondta.-Apu.
"Anyu, Apu? -mondtam magamba. "
-Sajnálom. -sírt tovább.Ahogy át halacot sírása az ajtón. Mintha a szívem tört volna össze. Az ajtó mögött nem az a lány volt aki leütöt és megfenyegetett. Olyan volt mint egy nyúl akit 7 róka elytet csapdába.
Hírtelen dübenést halodtam az ajtón. Fel ismerem ezt a hangot az öklét vágta az ajtóba. Majd cseppeket halottam.
"Vérzik?! -gondolkodtam."
-Elég! -mondta Emily.
Majd megint sírni kezdet.
-Nyissák ki. -suttogta.-Kérem.
Ha nem az ajtó előtt ülök talán nem is hallom.
A sírás enyhült és csak enyhe szipogás halacot majd az se. Fülem az ajtóra tapasztottam. Szuszogást halodtam.
-El aludt. -suttogtam.-Suga terve sikerel járhat és össze töri öt.
Zsebemböl elő vettem a kulcsom. Minden zár egyforma igy ki tudtam nyitni az ajtót.
Az ajtónak volt dőlve és aludt.
Arca kőnyes volt. Feje enyhén oldalra dőlt igy haja félig takarta.
Lába alá nyúltam egyik kezemel a másikal hátát támasztottam ahogy fel emeltem reflexszerűen nyakamba hajolt kezeit nyakam köré fonta.
Szívem hevesen kezdet verni. Ahogy az ágyhoz értem rá tettem. Kezét be kötöttem nehogy el fertözön.
-El kelet volna menned. -suttogtam. Az ajtót be csugtam igy elhagyva a szobát.
"Nem segíthetek. Sajnálom. - mondtam magamba."Uly rész... Megint. Emilyre nehéz idők várnak. Senki ne gondoljon rosszra.Ugyan ugy ahogy Kookra is.😅😂😊
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...