Wow itt a rész. Sikerült megírni. 😭😂Büszke vagyok magamra. Remélem ti si. 😅
Jungkook:
Sose hittem, hogy lehetek annyira ideges mint most. Semmit se tudunk Emily-ről és az összes ház üres így zsákutcába vagyunk újra.
Idegesen keresek a gépen és kerestettek a fiúkkal is, de semmi. Kezdem feladni ezt az egészet, de a szívem hajt tovább megállás nélkül. Enni alig eszek ha viszont Jin lenyomja a torkomon az ételt az vissza is jön nem sokra rá. Az idegeim kezdik feladni.
De mikor már úgy érzem itt a vége olyan történik ami erőt add nekem mint most is.-Kookie. - rontott be Suga már amennyire tőle telik.
-Igen? - fordultam felé fáradtan.
-Történt valami. - nézett szemembe.
-Mond már. - álltam fel a székből.
-Holnap visszatér a városba az EXO és rendeznek egy.. Egy.. - nem merte ki mondani.
-Egy mit baszdmeg? - kérdeztem idegesen.
-Egy partit. - nézett szomorúan.
-Partit? - kérdeztem döbbenten.
-Igen partit Emily a díszvendég. - mondta nehezen.
-Emily. - szívem hatalmasat dobbant.
-Kookie. - lépett közelebb vállamra téve kezét. - Jól vagy?
-Igen csak boldog vagyok. - mosolyogtam, de valahogyan fájt is a szívem.
-De tudod mi lesz, ugye? - kérdezte mire szomorúan néztem rá. - De nem hagyjuk. Emily fontos.Három nap telt azóta, hogy ezt megtudtam és úgy érzem, hogy Baekhyun-t ma kinyírom. Mindannyian készen állunk az Indulásra. Be szálltunk az autóba és olyan gyorsan hajtottunk amennyire tudtunk.
-Jungkook ne csinálj semmi őrültséget. - szólalt meg Nam mellettem közben vezetett.
-Ezt nem ígérem meg. - ellenőriztem pisztolyom. - A jegyesem van ott és ma vissza szerzem bármi áron.
-Kookie. - nézett rám szomorúan.Az autó megállt és mi mindannyian kiszálltunk majd az ajtóhoz mentünk, de meglepetésemre rajta voltunk a listán.
Bent mindenki öltönyben volt, de szememmel csak őt kerestem, de nem találtam. Öltözékünk nem ide való, de nem érdekelt túlzottan, de az jobban mikor Emily és Baekhyun sétáltak le a lépcsőn, de barátnőm nem volt túl boldog és Baekhyun erősen tartotta kezei között őt. Kezem ökölbe szorítottam, de hátra nyúltam a pisztolyomért, de Suga nem engedte.-Még ne. - suttogta fülembe.
-Értem. - rántottam el kezem.Szemeimmel megtudtam volna ölni drága szerelmem elrabloját, de valahogyan nem jött össze. Néhány EXO tag észre vett minket nem más mint Xiumin és Sehun akik csak elfordultak és fejükel két irányba böktem. Fegyveresek fent a lépcsőn mindenhol.
Emily lerántotta kezét és elindult az emeletről le az egyik kis folyosón. Nem bírtam ki igy gyorsan utána sétáltam olyan gyorsan amennyire tudtam mig Baekhyun valaki lefoglalta.
Láttam, ahogy Emily sétálás közben szemeit törli majd megáll és vállai reszketnek. Gyorsan megfogtam kezét, de ő reflexből elhúzta és megütötte az arcomat ököllel.
-Szzzzz.. - fogtam arcomat. - Ez fájt.
-Jun.. Jun.. - fordult meg és döbbent meg. - Jun..
-Jungkook. - mondtam ki arcomat fogva. - Hiányoztál.Olyan gyors volt, hogy felse fogtam. Körém fonta kezéit amik remegtek és csókolt meg. A szívem majd kiugrott a helyéről az ismerős érzésre. Hevesen csókolt közben sírt, de én se bírtam magammal. Léptem egyet előre ő pedig hátra egyenesen a sötétbe neki a falnak.
-Szeretlek. - suttogta ajkaimra amiktől kirázott a hideg. - Szeretlek, szeretlek, szeretlek.
-Értem. Én is téged. - adtam egy csókot ajkaira. - Mindennél jobban. Azt hittem meghalok.
-Én is, de Baekhyun valami fura helyre vitt. - mondta úgy hogy össze ért az ajkaink.Vörös ruhája combján fel volt vágva. Régen ilyet felse vett volna, de most Baekhyun ráerőszakolta. Kezemmel végéig simítottam oldalán le combjára és emeltem meg egyik lábát.
-Nem tetszik a ruhád. - nyúltam be alá.
-Nekem se. - tolta feljebb kezem egyenesen fenekéhez. - De te igen.
-Vegyük le? Vagy majd otthon? - kérdeztem huncut mosollyal.
-Itt helyben le veszem ha te kéred. - csókolt meg újra.
-Hmm nem rossz ötlet. - markoltam fenekére mire nyögött. - De hiányzott a hangod.Elvettem kezem és kezét fogtam meg, de nem volt rajta a gyűrű amit adtam. Kíváncsian néztem rá mire szomorúan lehajtotta a fejét.
-Baekhyun el vette. - nézett szemembe. - De a tiéd meg van.
-Nem vettem le. - bontottam ku haját ami vállára hullott kicsit. - El kell innen mennünk.Gyorsan írtam egy üzenetet Nam-nak hogy velem van Emily és valahogya ki fogom vinni.
-Gyere. - kezdtem húzni, de valaki a falba lőtt a fejem mellé. Magam mögé húztam szerelmemet.
-Enged el! - láttam meg Baekhyun-t.
-Soha. - húztam elő fegyverem és fogtam rá. - Egyszer túléltem egy lövést.. Nekem több esélyem van.
-Ez baromság. - nézett semlegesen.
-Ez a baromság amit csináltok. - állt közénk Emily. - Nem bírom tovább. Elegem van. Baekhyun hagyj élni. Ha szeretsz békén hagysz.
-Nem bírom nélküled. - túrt idegesen hajába Baekhyun.
-Baekhyun kérlek. - tette szét kezét Emily engem védve. - Jungkook a szerelmem. Őt szeretem nem pedig téged. Ha nem engeded, hogy vele legyek.. Inkább lőj le.
-Nem. Nem foglak. - engedte le a fegyvert Baekhyun. - Szeretlek Emily.Baekhyun először leengedte a fegyvert majd elkezdte fejéhez emelni mire kicsit arrébb toltam Emily-t és oda futottam az ideges fiúhoz. Gyorsan löktem ki kezéből a fegyvert így kikerült a földön.
Emily sikolya vizhangzott az épületben amjd rogyott térdre és ájult el.-Nem halhatsz meg. - néztem szemeibe. - Emily nem szeret úgy téged mint engem, de van valaki aki igen.
-Ki? - kérdezte sírva.
Sose láttam még sírni.. Sose.
-Valaki biztosan. - szavaim halkan vizhangoztak a kis folyosón.
-Senki. - hangja éles volt, de hírtelen Chanyeol jelent meg.
-Mi ez? - kérdezte döbbenten.
-Fejbe akarta magát lőni. - szálltam le róla mire Chanyeol felrántotta és megütötte.
-ITT AKARSZ HAGYNI MINKET? - kérdezte kiabálva mire az említett elfordult. - MOST LEGYÉL BÁTOR BYUN.
-NEM TUDOM. - kiabált rá. - Csak.. Nem tudom.
-TI MENJETEK! - nézett ránk Chanyeol. - Gyerünk.
-Rendben. - odamentem Emilyhez majd ölbe kaptam, de Baekhyun utánam akart nyúlni mire Chanyeol a falnak lökte.Addig mentem amíg tudtam. Kint nem érdekelt a tömeg gyorsan vittem ki a fiúk követek. Be tettem a kocsiba és vártam mig beszálltak.
Haza vittek. Fel vittem Emily-t és ágyba dugtam. Lent elmondtam mindent és hálát adtam Chanyeol-nak.
Hirtelen sóhajtottam fel és területem szét a kanapén.
A mosolyom az arcomra fagyott, de nem bírtam felfogni, hogy velem van. Remélem Chanyeol nem nyírja ki Baekhyun-t. Tudom túl hamar bocsátom meg, de Baekhyun csak enyhén mondva megbolondult, de talán Chanyeol helyre teszi őt.
Régebben sokat beszéltem Chanyeol- al és tudom, hogy szereti Baekhyun -t. Hátha helyre teszi a fiút.Felkeltem és felmentem. Emily az ágyban ült és körbe-körbe nézett majd mosolyogva engem nézett. Nem bírtam magammal az ágyra ugrottam és magamhoz öleltem őt és nyakát, vállát csókoltam amin csak nevetett.
Nem tervezek sok részt már. Maradjatok velem. Vajon mi lesz Chan és Baek között? Vissza hozza a régi Baekhyun-t? 😛
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...