Baekhyun :
Embert rabolni bűn, de én folyton meg teszem, de nem akarom, hogy más ölelje,csókolja és érintse.
A helikopter magasan szállt míg Emily könny áztatta arca békésen libent Xiumin válláról Chanyeol vállára.
Ha hamarabb ismerem meg talán már rég boldogok lennénk, de ehelyett... Folyton cibáljuk egyik helyről a másikra.A gép lassan leszállt én pedig kezembe vettem őt és elkezdtem be vinni.
-Jungkook. - motyogta és hozzám bújt.
-Sose fog elfogadni. - mondta Chen, ahogy elment mellettem.
"Én is szeretlek. - mondtam magamban."Bent felvittem és az ágyba fektettem majd szépen be is takartam remegő testét. Le mentem és próbáltam valami meleget csinálni.
-Auww..- kaptam be ujjam mert rá esett a fa.
-Ha elintézted a dolgokat minek a csaj? - kérdezte Chanyeol és meg csinálta helyettem a meleget.
-Csak azt akarom, hogy velem legyen. - mondtam miközben a tüzet néztem.
-Jungkook-ot szereti. - mondta lazán.
-De érzem, hogy engem is szeret. - ültem le a letakart kanapéra.
-Ahogy akarod, de ne sérüljön meg. - hagyott egyedül.Elintéztem a papírokat és minden pénz az enyém és a csoport is. Az ügyvéd segített mi szerint Emily nincs a Kazuki családban nyilván tartva. Egy kis kenő pénz és boommm én lettem a főnök.
Fejem hátra vetettem, de kisebb láb dübbögés, majd egy nehéz érzés combomon és egy ideges sötét szempár ami engem figyel. Emily keze nyakamon landolt és sötét szemeivel amik könnyezve figyelték az én döbbent szemem.
-UTÁLLAK. - kiabálta miközben nyakam szorította, de elengedte és csak combomon ült. - Baekhyun hozzá mentem volna Jungkook-hoz.
"Tudom. - mondtam magamban."
-Utállak. - hajtotta le fejét. - Utállak.
-Mi a... - hallottam több idegesítő lábat majd le szedték rólam Emily-t.
-ERESSZ. - kiabálta Emily. - Hagyj Kai.
-Vigyük a fürdőbe. - álltam fel nyakam fogva. - Egy hideg zuhany jót tesz neki.Kai be vitte a fürdőbe és én engedni kezdtem a hideg vizet. Megfogtam az ideges lány kezét és beálltam vele a víz alá. Nem érdekelt, hogy vizes leszek és az se, hogy hideg. Emily erősen vergődött mint egy macska az első fürdésnél, de kezeimmel tartottam magamhoz szorítva. Egy idő után keze belém kapaszkodott míg testével közelebb húzódott a hideg víz miatt. Ki szálltam vele a víz alól és ekkor tűnt fel, hogy a pulóver alatt semmi nem volt rajta... Szószerint semmi. Kezével mellkasát próbálta takarni míg én elvettem a törülközőt Kai-tól és rá terítettem remegő testére.
-Hi.. Hi.. Hideg van. - remegett kezeim között.
-Tudom. - simítottam fejére.
-Ne.. Ne.. Ne.. - dadogta.
-Tudom. Ne érjek hozzád. - nevettem.
-Te.. Te is.. - folytatta mire segítettem neki.
-Igen fázok. - dörzsöltem fejét.Csendben tűrte majd ahogy végeztem meg igazítottam haját amit én kocoltam össze. Mellkasáról nem vettem el a már vizes anyagot és vissza fel kísértem. Fent ki kerestem neki valami régi ruhát ami egy mackó és egy fekete póló lett hírtelen.
Rám nézett idegesen.. Esküszöm ha szemmel lehetne ölni már rég halott lennék. Vettem a lapot és hátat fordítottam neki. Morogni kezdett és motyogott is valamit. Hallottam, ahogy fogai vaccognak és ahogy lába csattog a vizes földön. Túl kíváncsi voltam így megfordultam.
Tudhattam volna, hogy teste minden kis részlete tökéletes egy két bőr hiba, de mégis nem tudtam levenni róla szemem.
Vizes haja vizes hátára tapadt és próbálta valahogyan letörölni magáról a vizet.
Fel adta és le dobta a székre, majd elkezdte magára húzni a mackot, de rátapadt vizes lábára.-Ezt nem hiszem el. - morgott mire nevetve oda mentem és ölembe húztam.
-Segítek. - fogtam meg a nadrágot.
-Ne! - csapkodta és veszítette kezem.
-Nyugi nem csinálok semmit se. - húztam fel a mackot, de közben ujjaimmal végig simítottam lábán.
Combját össze szorította hiszen alsót se adtam neki közben arcomat figyelte, hogy ne nézek a bizonyos helyekre. - Köszönöm a múltkorit.
-Tessék? - kérdezett vissza.
-Hogy eljöttél velem a temetőbe. - mondtam kicsit előre dőlve így ő is velem dőlt közben mellkasát fogta.
-Akkor úgy voltam vele, hogy változol. - nézett fel rám.
-Baekhyun te is vizes vagy. - szállt volna ki, de vissza húztam. - Eressz már.A fekete pólót fel adtam rá így végre ruhába volt előttem az én ruhámba.
Fel áltam és le dobtam a pólóm magamról és a nadrágot is. A szekrényhez menten és ki kerestem a ruhákat.
Furcsa, hogy nem szólt semmit se Emily így megfordultam. Az ágyon ült el takart szemmel közben felhúzta a lábát is.-Kész is vagyok. - mondtam mire el vette a kezét, de előtte ültem a boxerben mire sikítva hátrébb mászott. - Komolyan? Ha velem maradsz szokd meg, hogy így látsz.
-Ez mit is jelent? - kérdezte fintorogva.
-Szexet mi mást. - másztam közelebb.
-Kizárt. - fogta vizes mellkasom. - Nem vagyok játékszer.
"Azt jól tudom. - mondtam magamban és annyira közel hajoltam hozzá, hogyha nem húzódik hátrébb már rég ajkait falnám."Sóhajtva másztam le az ágyról és mentem ki egy szál boxerben.
Este valamikor éjfél körül lépteket hallottam a folyosón így én is kimentem. Emily épp ekkor fordult be az egyik szobába én meg utána mentem. Épp meg akart fordulni, de neki nyomta a falnak mire ijedten hátrébb akart menni. Körbe-körbe mozgatta emiatt fel nevettem és neki nyomtam magam. Kezét mellkasomra tette és próbált eltolni. Szám féloldalas mosolyra húztam és arca oldalára téve haja közé vezetem. Szemeit össze szorította és erősen tolt volna el, de hiába.
Haja puha volt így könnyen végig csúszott ujjaim között.-Micsoda mázlista Jungkook. - hajoltam nyakához. - Tudod milyen szobába vagy?
Fejét megrázta, hogy "nem".
-Ez egy remek szóba. - fogtam meg derekát és kezdtem tolni.
-Baekhyun. - nézett ijedten hátra.
-Ez a szóba a kedvencem. - döntöttem hátra a bőr kanapéra. - Hang szigetelt. Senkise halja a sikitasz.
Szemei ijedten néztek körbe majd kezdett kapálozni.
-Nem jövök ki onnan többet csak ezt ne. - ütögetett kezével.
-Tudod miért nem haragszol Xiumin-ra azért amit tett veled? - kérdeztem tőle mire szemembe nézett. - Mert végülis te is akartad.
-NEM! - pofozott meg.Idegesen fogtam meg kezeit és emeltem fejem felé kicsit meg rántva.
Nem nem akartam bántani, de nem bírom azóta mióta láttam őt meztelenül a szobában. Egyik kezemmel össze fogtam feje felett kezeit majd egy határozott mozdulattal pólója alá vezettem kezem, de ficánkolni kezdett. Feljebb csúsztattam kezem rámarkolva mellére mire meg rúgott.-Ne merd mégegyszer. - tettem szét lábát és közé másztam.
-Ha hozzám érsz nem fog érdekelni ha Jungkook kinyír. - mondta gyilkos szemmel.
-Kinyír? - kérdeztem vissza majd egy határozott mozdulattal benyultam a mackojába és betoltam ujjam mire fel sikitot. Mozgatni kezdtem ujjam benne számra harapva. Be toltam még egyet mire fájdalmasan össze szorította szemét.Ennyi mára. Sajnálom ha valakinek nem tetszik, de remélem, hogy tetszik. 😅😅😣
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...