Itt az ulyrész. 💖 a másik könyvhöz nem tudom mikor lesz rész. Kicsit el akadtam. 😅Ez a rész csak Emily szemszöge lett. 😜😉
Reggel az ágyba keltem. Na várjunk hogy kerültem ide?Ki kötötte be a kezem?
Nyujtozkodtam és felültem. Az éjeli szekrényen egy üzenet fogadott.
"A ruhák a szekrénybe. Ha elkészültél gyere le.
xoxoSuga
UI:A többiek elött hívj Yoonginak."-Ez hülye. -mondtam és fel áltam.
A szekrényhez léptem és kinyitottam.
Pislogtam néhányat és kivettem egyet tökmindegy alapon. És az ágyra tettem.Elindultam a fürdöfelé.
"Mégjo hogy van egy a szobába. -gondolkodtam." De meg áltam az ajtó elött és hátra fordultam.
Gyorsan vissza rohantam a kilicsre tettem kezem.
-Nyitva. -mosolyogtam. -De mindenki ittvan. Esélyem sincs.
Fogtam egy széket és a kilincs alá helyeztem.
-Mig fürdök nem fog bejönni ide senkise. -mondtam majd a fürdőbe mentem.
A víz ahogy végig folyt testemen. Minden bajom és gondolatom a lefolyoba folyt.
Sohalytottam és halyam kezdtem mosni.
Ahogy végeztem törölközőt magamköré tekertem és kiléptem a szobába.
-Te mit keresel itt? -kérdeztem az ágyon ülő "Yoongit".
-Érted jöttem. -nézet rám, de ahogy rám nézett féloldalas mosolyra húzta száját. Én próbáltam jobban magamhoz szorítani a törölközőt.
-Hogy jöttél be? -kérdeztem.
-Egy szék nem álit meg. -mondta felált és elindult elém én meg hátráltam. Egyenesen a falnak.
-Vicces. -nevetett. -Megint itt tartunk.
Fejem rá kaptam.
-Azt hitted nem ismerlek fel?! -mondta majd a fejem mellé csapott igy el zárva az utam.
-Hogy? -kérdeztem.
-A szemeid elárulnak. -mondta és közel hajolt . A szemeim nézte.
"Anyu is mondta mikkor kicsi voltam. -tanakodtam. -A szemeim el árulnak és ez lesz a vesztem."
-Ezért hoztalak ide. -mondta igy ki zökentve a kondolkozásbol. Hirtelen harag gyűlt bennem.
-A szemeid izzanak. -mondta és állam alá nyúlt. -Tetszik.
-Hagy békén! -mondtam majd el csaptam kezét és át bújtam a másik keze alatt.
-Na nem. -mondta és az ágyra lökött.
Lábam össze szorítottam. Ő felém mászott.
-Hagyd abba. -néztem szemébe. -Kérlek.
-Félsz. -mondta. -Elérem hogy retegj.
Vizes hajamba túrt.
-Puha. -mondta. Egyre közelebb hajolt.
Rettegtem. Remegtem a félelemtől. Szemem össze szorítottam. De valaki lelőkte rólam.Fel ültem próbáltam mégjobban magam köré csavarni a törölközőt.
Jungkook megütötte Sugát.
-HAGYD BÉKÉN! -üvöltött rá.
-Miért? -nevetett és le törölte a vért szájárol. -Mit teszel ha nemet mondok?
Nem válaszolt Jungkook. Megint megütötte.
Mig ök egymással voltak el foglalva. Addig felálltam és kirohantam egyszál törölközőbe.
Az egyik folyosón rohantam végig. Nem tudom hova jutok, de nem izgat. Ha nem szőnyeg lenne mindenhol már rég elestem volna.
Valaminek vagy valakinek neki ütköztem. Válamra tette kezét. Fel néztem és Vvel találtam magam szembe. Végig nézet rajtam és el vigyorodott.-Azt momdtuk gyere le. -nevetett. -De nem erre gondoltunk.
-Én..Öhmm... -dadogtam.
-Vissza viszlek a szobádba. -mondta és kezemért nyúlt.
"Nem akkarok. -mondtam magamba."
-Ne... -suttogtam.
-Miért?-megált és rám nézet.
-Kérlek. -néztem szemébe és sírni kezdtem.
-Jol vagy? -kérdezte és le törölte szemem.
Tovább sírtam.
-Akkor az ennyémbe megyünk. -emelte meg állam. -Oké?
Bólintottam..Itt ülök V ágyán. Egyik kezemmel a mellemnél fogtam a tőrölkzöt a másikkal próbáltam lejebb húzni a combomon.
V a szekrénybe kutatott.
-Bocsi.-fordult meg. -De csak ez van.
Nyújtott felém egy Alienes felsőt meg egy boxert.
-Köszönöm. -mondtam és érte nyúltam mindkét kezemmel.
Ő nyelt egyet és elfordult.
-A fürdő ottvan. -mutatott egy ajtóra.
Gyorsan felálltam és be mentem.
A póló a combom közepéig ért a boxer alja nagyon kicsit ki látszott. Hajam megtöröltem igy borzos lett kicsit. Kiléptem a fürdőből.
V az ágyon feküdt és telefonozot. Meghalota ahogy be csugtam az ajtót gyorsan le rakta a telefont és felült.
-Cuki. -mosolygott. -Na gyerünk.
Fel pantant. Kezem megfogta és sietve ki vezetett.
-Várj. Hova viszel? -kérdeztem.
-Enni. -mondta.
Ahogy ezt kimondta hasam megkordult.
-A hasad jönni akkar. -nevetett.
"Olyan kedves. -mosolyogtam."
Megált egy nagy fa dublás ajtó elött. El engedte kezem. Mindkét kezét az ajtóra tette és drámaian kinyitotta.
-Go deeper..-mondta angolul..
Belépve 6 fiú ült az asztalnál.
-Gyerünk. -fogta meg a kezem és húzni kezdet a nagy terembe.
Suga szájába harapot és mogyogott valamit. Jungkook ökölbe szorította mindkét kezét. És ugynézet engem és Vt.
-Ülj le. -mondta Jin.
Suga és Jungkook közé ültettek.
"Remek. -hajtottam le fejem."
-Most hogy mindenki ittvan. -mondta Jin. -Chen.
Nevem hallatán kicsit elmosolyodtam.
Jinre néztem.
-Mivel itt fogsz lakni. -mondta. -Tudnod kell néhány szabályt.
-1.tilos az irodába lépned ami az emeletten van. -mondta RM és fel tartotta mutató ulyát.
-Igenis. -mondtam.
-2.Ha bármelyikünk meg kér valamire. -mutata fel második ulyát. -Teljesited!
"Mi? -néztem körbe. "
Mindenki vigyorgott. Két meletten ülöre néztem. Ők egymást nézték és ha nem lennék köztük talán rég kinyirták volna egymást.
-De. -szólalt meg Jin. -Nem leszel egyedül itthon. Velünk nem jöhec. Igy mindig lesz veled itt valaki.
-Ehetünk? -kérdezte V.
A hasam megint korgot. Hirtelen mindenki rám nézet Suga és Jungkook is kérdő arccal nézet.
-Tegnap reggel óta nem ettem. -mosolygtam.
-Akkor együnk. -mondta Jin. És szemvicsébe harapott.Amit az elöbb csinált mig RM beszélt.
Én is enni kezdem, de majd nem fére nyeltem. Suga a szék lábába akasztotta sajátját és arébb húzott. Maga mellé.
Remegni kezdtem. Nem tudom miért. Talán az miatt ami a szobába történt. Ö csak vigyorgott.
Jungkook vissza huzzot középre. Most tünt fel hogy az arcán egy lila folt volt. Nem törődve semmivel és senkivel arcához nyúltam a lila folthoz. Ö fel sziszent, de hagyta. Szemei kétszeresei lettek.
Suga kezemhez nyúlt és el rántotta onnan.
A fiuk telefonja ecere kezdet csörőgni.
-Oké. -mondták ecere. -Megyünk.
-Valakinek maradni kell. -mondta Jimin. -Maradók.
Én csak pislogtam. És vártam, hogy ebből mi fog ki sülni.Remélem tetszett. 😊😊Lehet, hogy ma megint lesz rész. Nem tudom. <(‾︶‾)>💞💖💙
ESTÁS LEYENDO
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...