Új resz kivánságra. +18 Szóval okosan. 😅😅😂😂
Köszönöm a kommenteket és a csillagokat is... Annyira aranyosak vagytok.Emily:
Testem lángol, ahogy Jungkook testem simogatja... Ahol hozzám ér.
Ahogy feletem támaszkodik, ahogy felsőm alá nyúl és mellem masziroza.
Biztosan nedves vagyok alul hisz érzem.-Olyan puha a bőröd. - hajolt nyakamhoz.
-Ne ott. - kapaszkodtam a takaróba.
-Még semmit se tettem. - nevetett.Lábam csípője köré fontam, de ő le vette. El kezdte le venni ruháit szemem kétszeresére nőt a teste látvámya miatt. Nem birtam ki, hogy ne nyuljak kockáihoz és nadrágja széléhez.
-Gombold ki. - tette szét kezét.
-Jól van. - gomboltam ki majd le is húztam róla.
-Boxer? - túrt hajába.Boxere széléhez nyúltam, de meg álltam.
"Félek? - kérdeztem magamtól. - Mitől? "-Jungkook félek. - bújtam hozzá.
-Vigyázok rád. - simogatta hajam - Jobban mint a saját életemre.
-Mi? - néztem fel rá.
-Nem lesz baj. - döntőt vissza. - Ha akarod?
-Akarom. - néztem fel rá. - Mindennél jobban.
-Jól van. - nyúlt a felsőmhöz és le húzta. - Szép.Kezemmel mellem takartam, de el húzta kezem és fejem felé tette. Zavarba éreztem magam mert egy alsó választott el attól hogy meztelen legyek. Néhány centire volt fejem tőle. Kezével le húzta az alsót is, de nem volt alatta semmi se.
Felhúzta lábam és széjelebb tette majd lejebb csúszott. Nem tudtam, hogy mire készül, de meg nyalta alul-felül ajkát és lábaim közé helyezte fejét.-Jungkook? - fogtam meg haját.
-Élvezni fogod. - nyújtotta ki nyelvét.Nyelvét éreztem meg magamban mire a takaróba kapaszkodtam. Nem éreztem még ilyet, de ez... Egek. Hajába kapaszkodtam mire morgott egyet. Hasam aljába görcsöt éreztem meg. Éreztem, hogy közel vagyok, de Jungkook abba hagyta. Adott még egy utolsó puszit a combom belsejére majd rám nézett és le vette boxerét...
Fel mászott és kivett egy csomag gummit a fiokbol.-Mennyi van abba a fiókba? - kérdeztem hírtelen.
-Amennyi kell. - kacsintott.
-Siess. - húztam hasán végig a kezem.Szemét le hunyta majd ki is nyitotta. Fogával ki bontotta majd magára görgette és felém mászott.
-Elég nedves vagy. - nyult lent hozzám. - Szóval nem lesz baj.
Bíztam benne igy bólintottam. Mig be illesztette magát felém hajolt majd csókolni kezdett amitől már fel izgultam. Farkát éreztem meg, ahogy lassan behelyezi teljesen. Szájába nyögtem mire ö mosolyogni kezdett.
-Mondtam. - tette nyakába a kezem.
-Mozogj. Kérlek. - húztam le magamhoz.Meg mozditotta a csípőjét és folytatta közben nyakam hintette be csókokkal és apró szivásokkal. Fordítottam a helyzeten igy felülre kerültem, de rajta ültem farkán. Le hajoltam és megcsókoltam majd végig csókoltam nyakát is. Volt egy pont ahol fel nyögött el mosolyodtam és ott kezdtem szívni és harapni és apró puszikkal kényeztetni. Csípőm megemeltem majd vissza is tettem.. Ezt ismételtem meg többször egymás után kezeimmel mellkasán támaszkodtam és lovagoltam meg magyarul. Jungkook derekam fogta és ujjaival simogatta derekam. Kezdtem fáradni igy lassultam is, de megfordította a helyzetet és ö folytatta.
-Mindjárt. - nyögtem. - Jungkook.
-Érz.. Érzem. - gyorsított.Egy bizonyos pontot ostromolt bennem mire hátra dobtam fejem a hátam ivbe feszült.
-JUNGKOOK! - kiabáltam nevét és el is mentem, ahogy ö is.
Párat még lökött bennem majd ki húzódott és az ágy melletti kukába dobta a gummit majd mellém dőlt
-Tudod te, hogy mennyit kinoztál? - húzott mellkasára.
-Én? - döbbenten néztem rá.
-Igen te. - adott egy apró puszit. - Ezt annyira régóta várom már.
-De ugye nem csak ezt? - kérdeztem félve.
-Nem dehogy. - csúszott lejebb és csupasz mellemre feküdt. - Rád vártam.
-Jungkook? - simogattam haját.
-Jársz velem? - ölelte át derekam.
-Igen. - válaszoltam és vártam a reakciót.
-Tényleg? - kérdezett vissza közben boci szemekkel felnézett rám.
-Igen Jungkook. - mosolyogtam vissza.
-Annyira boldog vagyok. - csókolt meg, de lágyan.Le feküdtünk és egymáshoz bujtunk közben beszéltünk a nagy baromságokrol.
Épp magyaráztam valamit...nagyon.-És akkor fel emeltem a tortát. - mutogattam a plafonra. - De megijesztett és elrepült a torta.
-Tényleg? - hallgatta a storyt.
-Minden csupa torta volt. - nevettem. - A hajam is.
-Vicces lehetett. - simogatta hajam. - Untatlak?
-Dehogy is. - ült fel. - Többet tudok igy meg rólad.
-Biztos? - kérdeztem.
-Igen. - puszilta meg homlokomat.
-Most te mesélj. - feküdtem rá mellkasára.
-Nem túl sok vicces dolog történt velem. - gondolkodott.
-Gyerünk. - mozogtam testén fekve.
-Ezt ne csináld. - fogta meg derekamat. - Talán...
-Gyerünk Jungkook. - biztattam.
-Emlékszem mikor meg harapott egy ló. - pirult el. - Csak megakartam etetni.
-Szegény mini Jungkook. - nevetem ki.
-Nem vicces azt hittem, hogy ott fogok meghalni. - mondta komoly arccal, de ö is el nevete magát.Szemem kezdtem le hunyni és Jungkook-ot néztem közben.
-Aludj. - simogatta hajam. - Aludj.
-Szeretlek. - hunytam le szemem, de hallottam még ahogy azt mondja.
-Én is Emily... Szeretlek. - aludtam el.Reggel~
Mocorogtam és szemem nyitottam ki, de Jungkook nyugodt arcca fogadott. Csak arcát figyeltem és simogattam. Gondolatom a tegnapra terelődött igy el takartam szemem majd újra le nyugodtam, de csak feküdtem és arcát figyeltem mosolyogva és simogatva.-Tudod ez fura. - nyitotta ki szemét.
-Sajnálom. - csúsztam hátrébb.
-Ne menj. - húzott magához.
-Nyom a.... - nem fejeztem be.
-A farkam? - puszilt nyakamba.
-Igen. - élveztem a pillanatot.
-És most? - kérdezte.
-Hogy érted? - nyomtam magam hozzá.
-Igen erre gondoltam. - igazította be farkát.Lejebb csúsztam a takaró alá egyenes farkához. Még jó hogy takaró van rajtunk mert megse tettem volna.
-Vicceltem. - emelte meg a takarót de megnyaltam. - Jézusom.
Bátortalanul bekaptam és fejem kezdtem mozgatni és szívni. Hajamba kapaszkodót ami kicsit fájt, de kibírtam.
"Nem is olyan vészes. - állapítottam meg magamban, de kifolyt elő nedve ami fura volt igy elsőre."
Lökött fejemenegyet a torkomat érte igy szemem lecsuktam egy pillanatra.
-JUNGKOOK. - nyitott be valaki.
-Jimin nem jó időzítés. - fogta meg fejem.
-Masztizol? - kérdezte.
-Igen. - mondta egyszerüen Jungkook és tovább kezdtem fejem mozgatni.
-Siess. - csugta be az ajtót.
Oké. - mondta utoljára.Jungkook sóhajtott és fel emelte a takarót.
-Ezt vissza kapod. - fogta meg fejem és felém térdepelt. - Rossz vagy.
Kíváncsian vártam hogy mit is tervez, de hajamba kapaszkodót és mozgatni kezdte fejem. Hogy is mondják ezt... Ohhh megvan "szájba baszott ", de élveztem mert utána meg ismételte az esti nyelv munkáját rajtam...jobban.
-Emily - simogatta arcom.
-Hmmm? - néztem fáradtan rá.
-Ide költözöl? - kérdezte. - Hozzám."Járni Jungkookal na erre nem számítottam, ahogy el kezdtem ezt az egészet. Nem hogy.. Gyakorlatilag egybe akar velem költözni......... Mit tegyek? Mondjak igent?"
Ennyi volt. Ki élte túl???
Remélem hogy nem volt csalódás?
Írjatok és csillagozatok. 😊😅😂
YOU ARE READING
Police Girl. (Befejezett ÁtÍrás Alatt )
Romance( Saját ne lopd!) ez egy k.aszott ff ha valaki nem tudná a Google a barátod) Emily a rendőrségnél megfigyelő ki sose hitte volna hogy egyik munkája miatt változik élete meg. Szöul-ban nincs olyan sötét hely, ahol már nem ismernék a 20 éveiben já...