"Crrrr." jako na potvoru začal zvonit telefon.
"Neber to." sykl Harry a dál mi vnášel polibky na podbříško. Husí kůže mi z těla stále nemizela.
"Co, když to je důležité?" zvedla jsem se ze stolu.
"Dobře." odtáhl se a nechal mi tak volný přístup, abych slezla.
"Děkuji." řekla jsem a pohladila ho po tváři.
Popadla jsem telefon a přiložila ho k uchu.
"Dobrý den. Slečna Foxová." řekla jsem do telefonu.
"Dobrý den Darcy. Tady pan Styles. Chtěl jsem říci, že jsem přiletěl na otočku a teď vcházím do firmy pro ten případ Hartových a chtěl jsem se zeptat jestli jste ještě v budově." řekl a já hltala každé jeho slovo.
"Ano. Jsme tu ještě s Harrym. Budeme vás očekávat." pověděla jsem a s panikařským pohledem koukla na Harryho, který nechápal můj výraz.
"Dobrá. Jsem tam za 6 minut. Zatím nashle." típl hovor a já s telefonem švihla na křeslo u stolu.
"Co děláš kotě?" zeptal se Harry, když jsem na sebe rychle navlékala sukni.
"Za 5 minut je tu tvůj otec." řekla jsem a hodila po Harrym jeho skinny, které jsem zvedla ze země.
"Doprdele. Ten krypl musí všechno skazit." zanadával a rychle se sunul do oblečení.
S Harrym jsem byli už oblečení a v rychlých pohybech jsme se přesunuli na křesla u stolu. Kroky se blížily ke kanceláři.
"Ahoj synu." přešel pan Styles, který právě přišel do dveří k Harrymu, ale ten ucukl.
"Čus." zamumlal a začal si upravovat kravatu. Jen jsem vše pozorovala a byla potichu.
Jeho otec jen pokroutil hlavou a z jeho výrazu bylo vidět zamrzení. Pohled přesunul na mě a nahodil opět svůj úsměv. Přešel ke stolu a já se postavila.
"Dobrý den slečno Darcy." podal mi ruku, kterou jsem mu hned opětovala s úsměvem, nacož Harr pokroutil očima.
"Dobrý den." usmála jsem se a snažila se ignorovat Harryho obličeje.
"Takže případ Hartových je hotov?" zeptal se a uchopil do rukou složky, které jsme s Harrym měli předem hotové.
"Ano. Tady je." vyndala jsem ze šuplíku složku a podala mu je.
"Páni. Koukám, že jste si chvátli. Musím vás velmi pochválit." s širokým úsměvem se otočil na Harryho, který seděl rozvalený v křesle s ironickým obličejem.
"Děkujeme." pověděla jsem a stála na místě.
"Neděkuj mu." prskl Harry a já výraz už zvážnila.
"Harry nech toho." opomenul ho pan Styles a s omluvným výrazem pohlédl na mě.
"Ne kurva, ty toho nech. Chováš se jak nejlepší otec na světě, přitom si pravý opak." prskl po něm Harry a vyskočil z gauče.
"Já raději půjdu." popadla jsem kabát a kabelku a mířila ke dveřím.
"Počkej venku, hodim tě domu." řekl mi Harry než jsem za sebou zavřela dveře.
Je dobré je tam nechat spolu samotné? Nic mi do toho není, ale i tak. Chvíli jsem stála za dveřmi, že kdyby něco tak tam přiběhnu.
"Přijedou Coolinsovi a berou sebou i Carolinu." uslyšela jsem mého šéfa.
"Car? Jako tu Car?" teď jsem zaslechla udiveného Harryho, ale to už jsem odcházela ven.
**
"Kdo je Carolina?" nedalo mi to a já se musela zeptat."Jak znáš tohle jméno?" koukl na mě při řízení.
"To je jedno." usmála jsem se a hlavu sklopila.
"Víš, že za dveřmi se poslouchat nemá." zvedl ukazováček a zahýbal s ním ze strany na stranu.
"Hahaha." udělala jsem ironický úsměv.
"Je to holka, kterou jsem dřív miloval." au. To bolelo.
ČTEŠ
Neighbor
FanfictionNesnášela jsem ho, tak moc jsem ho nenáviděla. Samé žerty, hádky, naschvály, ale v tu dobu jsem nevěděla, co on je zač a co pro mě bude znamenat "Miluješ ho?" zeptala se mě. "Ne" řekla jsem a první slza byla na povrchu. "Tak proč pláčeš?" další otáz...