Sedím v parku a čekám na Mike. Každou chvíli tu okolo mě proběhne běhající člověk se sluchátky v uších. Taky bych to v nejbližší době potřebovala.
Dnes je neděla a já zítra ráno odjíždim do Anglie. Vzala jsem si volno ještě na pondělí."Ahoj. Děje se něco, že jsi takhle narychlo napsala?" objevil se Mike najednou vedle mě.
"Ahoj.Potřebuju si s někym promluvit a tak trochu i poradit s klučičí strany." zkroutila jsem svá ústa.
"Povídej." zapálil si svůj doutník.
Nabídl mi, ale doutníky dvakrát moc nemusím.
"Víš, Harry se teď opravdu moc snaží a já mu tu šanci dát opravdu chci. Když spal s Caroolinou nebyli jsme vlastně ani pořádně spolu, ale i tak jsme začínali a mě to od něj bolelo. Nevím jestli mé rány jsou opravdu zahojené, ale já ho potřebuji. Dneska mě políbil a já na něj vyjela. Ačkoli ten polibek s mým tělem udělal to co dříve. Tolik mi chyběl." utřela jsem slzu, která se vyrojila na povrch mé tváře.
"Neplač. Víš, každý uděláme v životě několik velkých chyb a každý se z nich učíme. Říkala jsi, že nikdy neměl vztah a bojí se ho. Neříkám, že ho to omlouvá, to vůbec. Ale přeci jenom, když to poprvé cítíš, bojíš se těch neznámých citů. Nevíš co s nimi i přesto, že jsou tak silné. Bojíš se toho, co dotyčný, ke kterému city chováš, v tobě vyvolává. Nedá se to zkrotit, prostě s tím nemůžeš nic udělat.
Každý si zaslouží šanci, úplně každý." hltala jsem každé jeho slovo."Takže říkáš, že mu mám dát ještě šanci?" pohlédla jsem na něj.
"Ano." usmál se a pohladil mě po vlasech.
"Dobře." zazubila jsem se a protřela si ruce od zimy.
"Tak na co čekáš, utíkej za nim." nahlas se zasmál a já vylétla z lavičky obejmout Mike.
"Děkuju za všechno, mám tě ráda." sevřela jsem ho v objetí.
"I já tebe." plácl mě po rameni a já utíkala domu.
Při cestě jsem si promítala, co bych mu asi tak nějak měla říci. Nic mě nenapadá, ale myslím,že situace mě dovede ke správným slovům.
Vběhla jsem do domu a běžela přímo do jeho pokoje, ani jsem nepozdravila rodiče.
Jeho pokoj je, ale prázdný a on tam taky neni.
Zkusila jsem koupelnu, ale taky nikdo, Lukasův pokoj, ale opět nikdo. Seběhla jsem dolu."Mami, kde je Harry?" řekla jsem udýchaně.
"Broučku odletěl dnes domu." mamka sklopila pohled a mě bodlo u srdce.
Názor :* jinak vám moc děkuji za komentáře a hvězdičky :)
Předem dobrou noc :)
Jestli máte otázky do zpráv :*
ČTEŠ
Neighbor
FanfictionNesnášela jsem ho, tak moc jsem ho nenáviděla. Samé žerty, hádky, naschvály, ale v tu dobu jsem nevěděla, co on je zač a co pro mě bude znamenat "Miluješ ho?" zeptala se mě. "Ne" řekla jsem a první slza byla na povrchu. "Tak proč pláčeš?" další otáz...