"Brit, vememe jí do jednoho z pokojů. Pojď mi jí pomoct vzít." obě jsme jí podepřely a vydaly se nahoru do patra.
"Dám jí tady." ukázala jsem hned na první pokoj.
"Dobře, já otevřu dveře." Brit vzala za kliku a my se rovnou rozešly k posteli, kam jsme jí uložily. Hodily jsme přes ní deku a zase se vydaly dolu.
"Doufám, že teď už nikoho nebudeme tahat do pokojů." zasmála jsem se.
"No to taky doufám. Půjdu najít Zayna." dole jsme se rozdělily a já si to namířila do kuchyně pro nějaký drink.
Mnoho lidí tancovala v obýváku u velikého krbu. Já jsem se mezi nimi propletla a do někoho vrazila.
"Hrozně se omlouvám." řekla jsem postavě, která se předemnou tyčila.
"To je v pořádku. Jsem Liam." podal mi ruku s širokým úsměvem.
"Darcy." ruku jsem mu opětovala a jeden úsměv mu také věnovala.
"Počkat, ty jsi ta, co získala Stylesovo srdce?" ukázal na mě.
"Asi ano." párkrát jsem zamrkala a divila se, že jsou z toho všichni tak vykvetlý.
"Tak to mě velice a ještě jednou velice těší." zasmál se.
"Mě také." nedalo se nesmát s ním. Měl velice nakažlivý úsměv.
"Nechceš si dát nějaký drink." ukázal směrem na kuchyň.
"No měla jsem tam namířeno." upravila jsem si šaty.
"Tak pojď." chytl mě za zápěstí a vedl mezi lidmi.
"Dáš si vodku ?" zeptal se mezi tím co vyndaval skleničku z poliček.
"Jo, klidně." zazubila jsem se a usedla na jednu ze židlí.
Během chvíle jsem měla sklenici s vodkou před sebou.
"Děkuji." napila jsem se a rozhlídla se kolem.
"Lásko všude tě hledám, kam jsi se předtím vypařila. " pohled mi spočinul na Harrym, který se objevil předemnou už v opilém stavu.
"Promiň, chvátala jsem domu za Britney." snažila jsem se na něj usmát.
"V pohodě. Čus Liame, koukám, že jste se už seznámili." Harry si odfrkl a vražedný pohled nasměroval na mě.
"Ano. Je to milá holka. Vrazili jsme do sebe u parketu." zasmál se Liam a mrkl na mě.
"Hm. Zajímavý." dodal Harry a kopl do sebe panáka tmavé tekutiny.
Hrozně se ho chci zeptat co měl znamenat ten pytlíček s bílým práškem, ale je to dobrý nápad?
ČTEŠ
Neighbor
FanfictionNesnášela jsem ho, tak moc jsem ho nenáviděla. Samé žerty, hádky, naschvály, ale v tu dobu jsem nevěděla, co on je zač a co pro mě bude znamenat "Miluješ ho?" zeptala se mě. "Ne" řekla jsem a první slza byla na povrchu. "Tak proč pláčeš?" další otáz...