Vragen aan mij
- Schrijf je alle boeken zelf of krijg je hulp van mensen om je heen?
Ik schrijf mijn boeken niet altijd zelf. Vaak als ik vast zit met een hoofdstuk helpen zoeloe_shadow
, Ehb2014 en jildouvanolm me. Zonder hun (en natuurlijk jullie ook met de votes en lieve reacties♡) was ik allang gestopt met schrijven. Maar hun geven me dan weer inspiratie en sporen me aan om verder te schrijven.- Waarom en wanneer ben je begonnen met schrijven?
Ik ben begonnen met schrijven met deze app toen ik hem voor ongeveer 2 dagen op mijn telefoon had. Daarvoor had ik nog nooit van mijn leven een boek geschreven. Ik downloade deze app omdat ik me verveelde en een app zocht waarop je boeken kan lezen. Toen zag ik ineens dat je ook kon schrijven op deze app en ik begon voor de grap te schrijven. Toen vond ik het heel leuk en merkte dat ik mijn fantasie in dit verhaal kwijt kon. En nu is het allang niet meer voor de grap ;)- Waarvan/ door wie krijg je inspiratie?
Van echt heel veel dingen. Tv shows, dingen die in mijn leven gebeuren, dingen die ik op het nieuws zie, mijn dromen, mijn omgeving etc.- hoe kwam je aan het idee voor dit boek?
Vroeger fantaseerde ik altijd. En dan echt altijd. Over feeën, verre landen, vreemde wezens enzo. Dit is dan een combinatie van deze dingen. (Nee, ik fantaseerde niet over gestoorde moordenaars hoor ;))- hoe ben je achter deze app gekomen?
Ik verveelde me en zocht een app met gratis Ebooks. Toen kwam Wattpad tevoorschijn.Vragen aan de personage's
●vragen aan Laura:
- kan je mij leren hoe ik elementen moet besturen? En zullen we vriendinnen worden? Je bent echt heel gaaf!❤
Ahh, dankje♡ Natuurlijk kunnen we vriendinnen worden, dat lijkt me echt heel leuk! Maar ik moet natuurlijk eerst een oorlog winnen ;) En wie weet heb jij ook iets van magie in je en kan ik je leren om de elementen te besturen. Dat zou me zooo gaaf lijken :)- vindt je Daniël leuk????
Wat? Nee, wacht.... Wat?? Volgende vraag, alsjeblieft!- vriendinnen worden?
Natuurlijk! Maar ja, eerst moeten we een oorlog zien te winnen. Maar daarna kunnen we natuurlijk vriendinnen zijn :)●vragen aan Aria:
- waarom besloot je om je krachten te gebruiken in de mensenwereld?
Het was niet echt een besluit. Het kwam er gewoon uit. Ik ben zo gewend om mijn krachten te gebruiken waar en wanneer ik het wil. En als je het dan voor een paar weken inhoud komt er een moment dat je er geen controle meer over hebt en voor je het weet ben je opgepakt.●vragen aan Ravi:
-waarom ben je zo stom?
Bedoel je niet: waarom ben je zo slim en getalenteerd?-je weet toch dat je vader niet de rechtmatige troonopvolger was, en dat jij dat dan dus ook niet bent?
Ja, dat weet ik. Maakt het iets uit? Mijn vader is wel het broertje van de eerdere koning, en persoonlijk vind ik dat vader het veel beter doet dan die halfgare Milo.-je bent een mislukte glitter kikker. En ja, dat is een vraag!
Aah, dankje. Was dat bedoeld als belediging? Ik vind glitters anders behoorlijk (hoe zeggen jullie aardlingen dat) cool!-je weet toch ook dat je vader slecht is? En je bent een sukkel! Sorry, ik mag je gewoon niet.
Jij noemt het slecht, ik noem het de wereld verbeteren. En meningen verschillen.●vragen aan Marc:
- waarom liet je je zusje alleen gaan?
Iemand moest naar Het Magische Rijk om de wezens daar te beschermen. En als we met z'n tweeën daarheen gingen konden we de aarde niet in de gaten houden. Ik deed het niet graag, al helemaal omdat ik Laura pas net weer gevonden had, maar ik moest haar weer laten gaan. Ik weet wel dat ze een taaie is en zichzelf goed kan verdedigen. Dat maakte het wel iets makkelijker om haar te laten gaan. Maar geloof me, dit was geen makkelijke beslissing.- waarom ga je naar Ravi? Hij is slecht en stom.
Daarom. Iemand moet hem in de gaten houden en proberen te verslaan.●vragen aan Daniël:
-vind je Laura leuk??????? :)
Dat is geheime informatie dat ik niet ga verschaffen.-heb je er spijt van dat je Laura eerst wou vermoorden?
Ja, natuurlijk! Maar ik zag haar eerst als een bedreiging. En mijn oplossing voor bedreigingen is vermoorden (ja, ik weet het. Hey klinkt hard). Maar ik ben nu zo blij dat het niet gelukt is.-hoop je nog dat je een tegenvloek gaat vinden voor je ogen? Of heb je de hoop al opgegeven?
Natuurlijk hoop ik nog altijd om een tegenvloek te vinden, die lenzen zijn echt verschrikkelijk. Maar ik zoek al jaren en heb elk spreuken boek doorgelezen. Nergens staat iets in. Maar de hoop opgeven? Nooit!● vragen voor Valora:
-hoe kwamen jij en Daniël erachter dat jullie Fabio en Luna zijn?
Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik in de rivier gegooid met als doel dat ik zou verdrinken. Toen dat gebeurde was ik tien jaar oud. Ik herinnerde me dus nog alles. Ik werd gered door de zon en maangeest en die hielpen me Daniël (Fabio te vinden). Toen hij oud genoeg was heb ik hem alles verteld.FIJNE SINTERKLAAS IEDEREEN!!!
Xxx
JE LEEST
Het Leven Van Een Fee 2: Vluchten (Voltooid)
FantasíaDeel 2 in het leven van een fee serie. Het is handig als je eerst Het Leven Van Een Fee leest. Nu blijkt dat Laura niet de uitverkorene is, maar een fee van een uitgemoord soort, moet ze vluchten. Ze duikt onder op aarde. Maar het is niet zo makkeli...