Part 5

5.7K 238 69
                                    

הוא נעצר במקום וחשב מה לעשות, הוא חשב אם לפתוח את הדלת ולעצור את השיחה או לשבת לידי ולהתחיל לדבר.
" מצטער. " הוא מלמל ויצא מהספריה.

" אוקיי, אז נשאר לנו רק לשים את זה בתבנית ולאפות. " אמרתי והתיישבתי על שולחן המטבח, העדפתי להתנהג כיאילו כלום לא קרה. אני חושבת שעברתי את הגבול היום, ואין לי מה לעשות אלא להתמודד עם הפרטנר שקיבלתי.

" כמה זמן? " הוא שאל.

" שלוש שעות בתנור. " עניתי, הוא פלט אנחה והניח את המגש בתוך התנור, מתיישב מולי ושותק. " מה עכשיו? " שאל.

" מחכים. " השבתי והנחתי את ראשי על ידי השמאלית.

שתקנו למשך הרבה זמן, פשוט כל אחד בהה במקום אחר במטבח ומידי פעם הגנבנו אחד אל השני מבטים, אבל חוץ מזה כלום.

" אני אוהב לקרוא כי.. כשעובר עליי יום רע או שאני מרגיש שאני צריך לברוח ולשכוח, אני קורא והכל נעלם לכמה זמן. " הוא לפתע אמר.

חייכתי לדברים שאמר, " כן, ואתה יכול להיות מישהו שאתה לא, ולדמיין בעצמך את כל הפרטים הקטנים. זה גורם לך להרגיש יותר טוב עם עצמך כי.. כי.. לא משנה. " השלמתי אותו אבל נתקעתי באמצע, נסחפתי. לא רציתי להיפתח אליו כל כך מהר בדיוק כמו שהוא לא רצה אליי.

" כי לכמה רגעים אפשר להרגיש שאין שום בעיה. " הוא הסתכל לתוך עיניי ומלמל.

" בדיוק. " העיניים שלו נצצו והוא הסיט אותן מהר, " זה באמת היה כזה נורא להגיד את זה? " שאלתי.

" לא, זה היה משחרר. " הוא צחקק, " תודה. "

" זה אומר שהפסקת להיות מגעיל? "

" זה האופי שלי, אמה, מה את רוצה? " הוא חזר לעצבים, נו באמת. אני שונאת את הקמט הזה.

" אויש, תיהיה רציני. זה ממש לא האופי שלך. רואים על הציור שציירת שזה ההפך הגמור ממך. אני חושבת שאתה רגיש ואפילו רכרוכי מבפנים. " עקצתי בחיוך וחיכיתי שיענה.

" איזה ציור? " נרתע.

" זה שתליתם בספריה. "

" את ממש חטטנית, אה? " הוא שאל בייאוש, מגלגל את עיניו ומשחק בין אצבעותיו.

" אתה עומד לספר לי או שאני עומדת להוציא את זה ממך לבד? " חייכתי, הוא לא נראה כל כך מאושר. אני מודה, אני באמת יכולה להיות מעצבנת לעזאזל לפעמים, אבל גם הוא, אז זה בסדר.

" אני לא רוצה לדבר על זה. ובטח שלא איתך, בסדר? "

" למה אתה כל הזמן חושב שאני מנסה לפגוע בך? " זה באיזה שהוא מקום כן מפריע לי. אני לא בן אדם רע, למה הוא תמיד אוטם את כולם בפניו? אוטם אותי בפניו?

Meant To BeWhere stories live. Discover now