" לנשק מישהו מהקבוצה השנייה. " עניתי והסתכלתי על הבנים של הקבוצה השנייה.
לולה נעצה בי את עיני הנץ שלה, היא לא רוצה שאנשק את אמט, אבל זה בדיוק מה שאני הולכת לעשות.
הסתכלתי על אמט בחיוך מעושה ומשכתי אותו אליי, ואז הבטתי אחורה אל הארי. הוא רתח מעצבים. הרגל שלו נרקעה ברצפה והוא הביט באמט ובי כאילו רצחנו מישהו. הצמתי את שפתיי אל שלו והתחלתילנשק אותו כמו שהארי נישק את סטייסי. הייתי כל כך עצבנית. " טוב.. " אחרי שלולה ראתה שזה מתחיל להיות מוגזם היא הפרידה ביני לבין אמט ומשכה אותו אליה. כך עשה גם הארי, מושך בידי עד שאני מספיק רחוקה מאמט. אמט הסתכל עליי מוזר, ברגע שהתנתקנו מהנשיקה. הוא לא הוריד את העיניים שלו ממני מהרגע שהתרחקנו, אז העדפתי להסתכל למקום אחר.
" אפשר להמשיך במסיבה. " היא סימנה לדי-ג'יי להדליק את השירים והתחילה לנשק את אמט, אך אמט פקח את עיניו והמשיך להסתכל עליי כיאילו אני רוח רפאים.
סטייסי משכה אותי לצד כשהיא שמה לב לקשר העין ביני לבין אמט. " תגידי, מה עובר עלייך ועל אמט? " היא תפסה בידי ולא שחררה את אחיזתה.
" מה הקשר אליי ואל אמט? " כיווצתי את גבותיי והסתכלתי בחזרה על אמט.
" אמה, ראיתי את הנשיקה הזאת. וגם הארי ראה, ואת לא מבינה בכלל איך הוא הסתכל עליכם. " סטייסי אמרה בטון מזהיר.
" גם לי לא היה הכי נעים לראות אותכם מתנשקים ככה, את יודעת. " לעגתי בקול ילדותי.
" אני יודעת, אבל זה לא שרצינו. ראית שבהתחלה הארי ניסה לחפף אבל לולה הכריחה אותו. וחוץ מזה, היית מעדיפה שהארי יתנשק עם מישהי כמוני, שאת בוטחת בה, או עם מישהי כמו לולה? שבזמן האחרון מתחילה להזכיר לי את ג'ולייט.. " סטייסי גרמה לי להסתכל על הדברים בצורה אחרת ולהירגע, אולי היא באמת צודקת.
זה לא שהארי וסטייסי מרגישים משהו אחד אל השני, אז אין לי שום סיבה להיות עצבנית. אני צריכה לדבר עם הארי ולוודא שהוא לא עצבני עליי.
" יש משהו במה שאת אומרת.. " כססתי את ציפורניי בתהיה.
" אני אומרת שתלכי לדבר עם הארי, להבהיר קצת את הדברים לפני שתסתבכי איתו. הוא היה נראה מאוד לא מרוצה מהנשיקה הזאת שדפקת לאמט. והוא לא טיפש, אמה, הוא שם לב שקורה משהו. " סטייסי דחפה אותי לכיוון שלהם, " לכי. "
התחלתי להסתובב בין החמולה שרוקדת, מחפשת את הארי בעיניי. " אמה, בואי רגע. " אמט פתאום משך בידי והתחיל להרחיק אותי מכולם.
" אמט? הכל טוב? אתה מתנהג מוזר.. " הוא התחיל למשוך אותי במעלה המדרגות ודחף אותי לתוך החדר שלו. " אמט.. אתה מפחיד אותי. " מלמלתי, הוא התקרב קרוב לפניי ויכלתי להריח את הנשימות שלו, שהיו טבולות באלכוהול.
YOU ARE READING
Meant To Be
Fanfiction#3 בFanfiction בתאריך 29.6.17! אמה ילדה חדשה, שהגיעה לבית הספר במקרה. היא יתומה. סבתא שלה מממנת לה דירה קטנה שמספיקה לה, כל חודש היא שולחת לה כסף, ובאה לביקור. היא משלמת לה על בית הספר החדש, אבל זה רק בגלל שכשגרה עם סבא וסבתא היא סבלה בבית הספר. כול...