Part 9

5.2K 228 49
                                    

" סטייסי! אתמול התקשרתי אלייך שעות על גבי שעות ולא ענית, כבר התחלת להדאיג אותי! " התיישבתי ליד החברים בכעס.

" אני יודעת, אני מצטערת! נרדמתי! " היא התחננה כשהבנים צחקו, " חיכיתי שעתיים בערך עד שהתקשרת! "

" ממש, התקשרתי אלייך אחרי רבע שעה! " לגלגתי ועשיתי פרצוף חמוץ והיא צחקה.

" לא משנה, לא משנה. ניפגש היום אחרי בית ספר? " היא שאלה, מצפה לתשובה חיובית.

" בסדר, בסדר. " נאנחתי ושמתי את הטלפון בתוך התיק. הארי בדיוק נכנס לקפיטריה והעיניים שלו פגשו את שלי, הוא הלך לכיוון המגשים ולא התייחס אליי. פעם לפחות הוא היה מגניב לי איזה חיוך בלי שאף אחד ייראה, אבל..

" אה... אמה, את רוצה שנצא יותר מאוחר בערב לאיזה סרט? " אמט שאל אותי בלי בושה, מול החברים, גורם לי לקפוץ מבהייה במהלכים של הארי. ראיתי את המבטים המחוייכים שסטייסי וג'וני מעבירים אחד לשני, כיאילו כולם יודעים על משהו שאני לא.

" סבבה. " חייכתי והמשכתי לדבר איתם, העיניים שלי התמקדו באמט שהיום התלבש ממש יפה, מעניין אם זה לכבודי.
אף פעם לא ראיתי כמה שהוא נראה טוב, אחרי שיצאנו רק שנינו, פתאום ראיתי אותו בצורה אחרת, ב.. אור שונה כזה. אולי כדאי שאני אדבר על זה היום עם סטייסי.

" אתמול אנג'ל אמרה לי שג'ולייט חושבת שהארי עומד להיפרד ממנה, יש בעיות בגן עדן. " סטייסי אמרה בלעג ואני לעסתי את השניצל, " אולי הוא סוף סוף קיבל שכל וקלט כמה שהיא פוסטמה. " אמט המשיך והם צחקו.

▪▪▪

אחרי בית הספר אני וסייטסי הלכנו אליה הביתה כמו שסגרנו, חשבתי שאולי זאת הזדמנות לספר לה על השיעורים שלי ושל הארי אבל היא די מצאה את ההזדמנות לדבר איתי במקום על אמט.

" תגידי אמ, את בקטע של אמט? " היא שאלה, אף פעם לא דיברתי איתה עליו בקטע כזה, אבל היא חברה ממש טובה שלי אז אני לא אמורה להתבייש או משהו, נכון?

" וואו, מאיפה זה בא? " היתממתי ונשענתי אחורה על הספה.

" סתם, הוא ממש דלוק עלייך, את יודעת. " השיבה בחיוך.

" לא, אני לא. מה זאת אומרת? " כיווצתי את פניי בחמיצות כיאילו היא חושבת שזה מובן מאליו.

" הוא דיבר איתי עלייך כמה פעמים, הוא ממש מנסה לקחת את זה איתך צעד קדימה אבל הוא אומר שאת לא ממש נותנת לזה לקרות, כיאילו את זורמת אבל לא זורמת איתו. "

" אני.. לא ידעתי. חשבתי שזה סתם יציאות כאלה, בקטע של חברים טובים. " היססתי לענות וגירדתי בראשי, אמט ממש חמוד, אבל לא חשבתי שהוא מעוניין בי ככה.

Meant To BeWhere stories live. Discover now