▪ נ.מ הארי ▪
החלטתי שוב ללכת לבקר את אמה, מאז שראיתי אותה בפעם האחרונה אני רק משתגע יותר בלעדיה. נסעתי אליה פעם נוספת וקיוויתי שאף אחד לא יהיה אצלה בבית.
הגעתי לרחוב הגדול בו הבית של אמה נמצא והתחלתי להתקדם לכיוון הבית שלה. אני חושב שראיתי אותה יושבת על הספסל שנמצע ממש ליד הכניסה של ביתה. כשהתחלתי להתקדם, התמונה התבהרה, היא ישבה שם עם מישהו, הם צחקו יחד והיא חיבקה אותו. היא שכחה ממני? אני בטח סתם מפריע לה פה.. בחיים החדשים, או הקודמים שלה.
למרות זאת, לא יכלתי לעמוד בפיתוי וחיפשתי שיח להסתתר מאחוריו כדי להקשיב לשיחה שלהם. בקושי הצלחתי להבין מה הם אומרים, רק שמעתי אותם צוחקים הרבה. הבנתי שאני לא רצוי פה וכבר התחלתי להתרומם וללכת בחזרה הביתה, עד ששמעתי את הקול הזה שוב.
" אוי, אני רואה נכון? אמה! " ניחשתי נכון, זאת מיילי, אחת מהבנות שהייתה מקניטה את אמה בבית הספר הקודם.
" מה קרה, חזרת לעיירה? למה לא אמרת לנו כלום? היינו באים לבקר אותך! " זאק המטומטם הזה אמר, גורם לשאר החבורה לצחוק. הם מתעסקים עם אמה..
" אוי, חכו רגע, עכשיו הבנתי למה היתומה שלנו לא נראית לי טוב. חבר שלה לא איתה! " מיילי חייכה ברשעות.
" אויויוי, מי יגן עלייך עכשיו, אמה? " אחת אחרת שאלה.
" מה קרה? פגענו בנקודה רגישה? " השנייה שאלה, כשכולם פותחים בצחוק גדול.
" איפה חבר שלך להגן עלייך עכשיו? " אחד מהבנים שהלכתי איתם מכות בפעם הקודמת התחיל להתקרב לאמה.
נעמדתי נחוש ובמבט זועם מאחורי אמה, היא לא ראתה אותי, אבל הם ראו. הפרצופים שלהם החלו להיות מפוחדים וזאק התחיל להתרחק מהכיוון של אמה, הם לא ממש ידעו מה לעשות. " תתרחקו ממנה. " השמעתי את קולי כשנעמדתי מאחוריה. " אני תמיד אהיה שם בישביל להגן עליה. ככה שכדאי לכם להתרחק מכאן, לפני שאני אטפל בכם כמו בפעם הקודמת. " אמרתי, מסתכל עליהם במבט עויין כשאמה מסתובבת בפתאומיות, לראות אם שמעה נכון.
▪ נ.מ אמה ▪
הארי פשוט עמד מאחוריי, הגיע משום מקום בדיוק מתי שהייתי צריכה אותו. " הארי! " רצתי לתוך זרועותיו וחיבקתי אותו חזק, " בייבי.. " הוא חיזק את אחיזתן של ידיו בגבי ונשק למצחי ולשפתיי מספר פעמים. הלב שלי דפק כל כך מהר, חשבתי שאני לא עומדת לצאת מהסיטואציה שהכניסו אותי אליה אבל המלאך השומר שלי היה כאן כדי להציל אותי בדיוק בזמן.
YOU ARE READING
Meant To Be
Fanfiction#3 בFanfiction בתאריך 29.6.17! אמה ילדה חדשה, שהגיעה לבית הספר במקרה. היא יתומה. סבתא שלה מממנת לה דירה קטנה שמספיקה לה, כל חודש היא שולחת לה כסף, ובאה לביקור. היא משלמת לה על בית הספר החדש, אבל זה רק בגלל שכשגרה עם סבא וסבתא היא סבלה בבית הספר. כול...