אני וסטייסי ישבנו בקפיטריה וחיכינו שהבנים יבואו, סיפרתי לה מה חדש עם הארי והיא סיפרה לי שאתמול היא הכירה מישהו, והאמת שזה גרם לי לשמוח כי אולי זה אומר שהיא סוף סוף תתגבר על ג'ייק ששבר לה את הלב לרסיסים. הארי אמר לי שהוא מתחיל היום בעשר, זה אומר שהוא אמור להגיע כל רגע לשיעור הבא.
החברים קצת מתקשים להתמודד עם העובדה שאני והארי ביחד, ואני יכולה להבין למה. כל מה שהם יכולים לראות זה את העבר שלו, אבל כל מה שאני יכולה לראות זה את ההפך הגמור ממה שהם מתארים. עכשיו, הוא מתייחס אליי כאילו הייתי הנסיכה שלו. הם פשוט יצטרכו להתרגל לזה.
" היי בנות, סורי שאיחרנו. " אמט, ג'וני ולולה ממעבדת מחשבים התקדמו לכיווננו. כיווצתי את עיניי, למה הם מביאים לכאן את לולה? ולמה אמט מניח את היד שלו עליה?
" כן, פשוט אמט ולולה לא הפסיקו להתמזמז, הייתי חייב לחכות בצד חמש דקות בערך! " ג'וני התלונן ואמט החטיף לו כאפה קטנה על הראש. סטייסי צחקה, למרות זאת אני לא ממש הגבתי.
למה זה מעצבן אותי?
" הנה החבר שלך. " סטייסי דחפה לי מרפק וסימנה לי שהארי מתקרב לכאן.
" בוקר טוב. " הוא אמר בחיוך מאוהב, תופס בלחיי ומנשק אותה ברכות.
" בוקר טוב. " חייכתי אליו חיוך מתוק ושילבתי את אצבעותיי בשלו.
" באתי רק לראות אותך, אני חייב לרוץ לשיעור ספורט. ביי בייבי. " הוא אפילו לא התיישב ורק החטיף לי נשיקה קצרצרה על השפתיים.
" ביי.. " מלמלתי בעצבות, רציתי שיישאר לקצת יותר.
אמט הסתכל עליי במבט קר. אולי לא הייתי צריכה לעשות את זה לפניו? אבל.. יש לו מישהי אחרת עכשיו, והוא רוצה שאני אהיה מאושרת לא משנה מה. אז אני מאושרת. למה זה כל כך מפריע לו?
-צלצול- " יאלה, יאלה, כפרות, כל אחד לגיהנום שלו. " ג'וני אמר, וכמו תמיד גורם לנו לצחוק.
▪▪▪ מאוחר יותר, ביתו של הארי ▪▪▪
" מחר יש לך יום הולדת!! " קפצתי על הגב שלו כשנכנסנו לביתו, הוא החזיק אותי מהר כדי שלא אפול וצחק לעצמו.
" נכון. " הוא המשיך והעלה את שנינו לחדר שלו כשאני על גבו.
" אתה מתכנן משהו? מסיבה? מסעדה? " נשכבתי על המיטה וחיכיתי שיבוא לידי.
" האמת? " הוא שאל, נשכב לידי כשאני מהנהנת, " לא ממש, תכננתי להיות איתך כל היום, אולי לצאת לאן שהוא בערב אבל לא יותר מזה. " הוא העביר את ידו על שיערי וליטף את פניי, הצמרמורות עברו בכל גופי והרגשתי שאני משתגעת.
YOU ARE READING
Meant To Be
Fanfiction#3 בFanfiction בתאריך 29.6.17! אמה ילדה חדשה, שהגיעה לבית הספר במקרה. היא יתומה. סבתא שלה מממנת לה דירה קטנה שמספיקה לה, כל חודש היא שולחת לה כסף, ובאה לביקור. היא משלמת לה על בית הספר החדש, אבל זה רק בגלל שכשגרה עם סבא וסבתא היא סבלה בבית הספר. כול...