Part 39

3.7K 185 58
                                    

הסתכלתי על אמט ולולה שלא הפסיקו להתמזמז לי מול העיניים, בהיתי בהם הרבה זמן כנראה, כי בשלב מסויים הארי הסתכל אחורה לראות במה אני בוהה.
" מפריע לך שאמט ולולה ביחד? "

" מה? " כיווצתי את גבותי, " מאיפה זה בא? "

" שמעת מה שאלתי. זה מפריע לך? " הוא היה נחוש לקבל תשובה ואני נכנסתי ללחץ. מצד אחד, אני השקרנית הכי גרועה ביקום, ומהצד השני אני לא יכולה להגיד לו שזה מפריע לי.

" טוב, הארי, אין לי כוח לזה עכשיו. " שילבתי את ידיי והסתכלתי למקום אחר.

" אמה, תסתכלי עליי. " הוא נגע בסנטרי ומשך אותו אליו, גורם לי לרצות להתנפל עליו בנשיקה. " אם זה מפריע לך, תגידי לי, אל תתני לי להאמין שהכל בסדר. "

" בייב, שום דבר לא מפריע לי, מעצבן אותי שאתה עושה מכל דבר סיפור, זה הכל. "

" טוב, בסדר, בסדר. אני מאמין לך, מעצבנת. " הוא נשען על הספסל ופלט אנחה.

" אנחנו כל הזמן רבים בזמן האחרון, שמת לב? " שאלתי, מעבירה את ראשי אליו. הוא הנהן בשקט והסתכל עליי בעיניו הירוקות.

" אני יודע, אני שונא את זה. ״ הוא מלמל, פניו מתקרבות אל שלי. כף ידו כיסתה את לחיי הימנית ואגודלו נע מעלה ומטה בעדינות, בעוד העיניים הירוקות המדהימות שלו לא עוזבות את שלי. " את לא חושבת על.. "

הוא מדבר על להיפרד?

" לא.. הארי, ממש לא.. " כעסתי על המחשבה ועטפתי את זרועותיי סביבו, מתקרבת כמה שיותר. הוא עצם את עיניו בצורה מתוקה וידיו חיבקו את אגני והצמידו אותי אליו.
" בחיים לא. ״ הנדתי את ראשי לשלילה כך שאפי הבריש את אפו ונוצר חיוך ישנוני על שפתיו בעקבות כך.

" יופי.. תנשקי אותי. "

אנחנו לא ניפרד בגלל שטות כזאת

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אנחנו לא ניפרד בגלל שטות כזאת.

נכון?

# כמה ימים מאוחר יותר #

היינו בדרך לקפיטריה, אני, הארי, סטייסי, ג'וני, אמט, לולה, ועוד כמה חברים שלנו. " אני חייבת לשירותים, אני אצטרף אליכם עוד כמה דקות. " אמרתי ורצתי לכיוון השירותים לפני שכל האוכל ייגמר.

Meant To BeWhere stories live. Discover now