" את.. את רצינית? אני יכולה לחזור לשם? "
" כן, ואם את רוצה להגיע בשעה נורמלית, אז רוצי להתקלח! אני אארוז לך ונצא לדרך. " היא הריצה אותי בחיוך ואני קפצתי מרוב התרגשות,
" את הכי טובה בעולם, סבתא! " עליתי בקפיצות לשירותים ונכנסתי למקלחת.
▪▪▪
" זהו, זה הבית שלו. " הצבעתי לסבתא שלי לעצור ליד הבית של הארי והיא הסתכלה מהחלון, " תודה, סבתא. " חייכתי אלייה, היא נתנה לי נשיקה על הלחי ולחצה את על הכפתור שפותח את הבגאז'.
" ילדה יפה שלי, אני רק רוצה שיהיה לך טוב. אני אבוא לבקר לעיתים קרובות יותר, אני מבטיחה. ותפתחי כבר את הקופסא ששלחתי לך, את לא תתחרטי על זה. " היא ליטפה את פניי ואני הנהנתי, מבינה שאותה קופסא נשלחה ממנה.
" להתראות סבתא. " לקחתי את מזוודתי מאחור וקפצתי לתוך דלתו של הארי, דופקת כמה פעמים על דלת ביתו ומחכה בקוצר רוח לראות אותו.
" אמה'לה! חזרת! " אמו של הארי פתחה את הדלת ומשכה אותי לחיבוק חם, " האזה סיפר לי שלקחו אותך... הוא יודע שאת כאן? "
" לא, זה לא ממש היה מתוכנן אבל.. חזרתי לתמיד הפעם. באתי ישר לכאן, ממש עם המזוודה. " חייכתי חיוך גדול והיא חיבקה אותי חזק יותר.
" אני מאושרת! את עושה לבן שלי כל כך טוב.. הוא הולך להיות בשוק. לכי תפתיעי אותו. " היא זירזה אותי לעלות ללמעלה ולקחה את המזוודה מידי, משאירה אותה בצד המדרגות.
עליתי בהתרגשות לדלתו של הארי ופתחתי אותה באיטיות, הוא חצי שכב בצד המיטה, כשפניו נשקפות לחלון והוא קורא ספר בעזרת אור הירח הבוהק שמבליט את עיניו הנוצצות. הוא הרים את מבטו והסתכל עליי, מכווץ את גבותיו ולאט לאט קם ממיטתו. " אמה.. " הוא מלמל בחיוך קטן, " מה את עושה פה? אני חולם? " רצתי אליו וחיבקתי אותו חזק כל כך עד שנפלנו על מיטתו מצחקקים.
" חזרתי הביתה. " אמרתי בחיוך, הוא ליטף את פניי ועיניו נפארו. " אלייך. אתה הבית שלי. "
" את צוחקת.. " הוא מלמל.
" לא. לא, אני כאן ואני לא עוזבת. באתי לכאן ישר, אפילו המזוודה שלי פה. " נישקתי אותו על פניו והוא חייך חיוך מאושר.
" אני לא מאמין, אמה, זה הדבר הכי טוב שיכלת להגיד לי אי פעם! " הוא לא הפסיק לתת לי נשיקות ולחבק אותי חזק.
התגלגלתי למיטתו והרגשתי משהו חזק פוגע בגבי, הסתובבתי כדי לראות מה זה וראיתי שזה ספר. " האהבה הראשונה שלי? לא ידעתי שאתה קורא סוג כזה של ספרים. " צחקתי עליו והוא לקח את הספר מידי בגסות, כיאילו הוא נעלב.
YOU ARE READING
Meant To Be
Fanfiction#3 בFanfiction בתאריך 29.6.17! אמה ילדה חדשה, שהגיעה לבית הספר במקרה. היא יתומה. סבתא שלה מממנת לה דירה קטנה שמספיקה לה, כל חודש היא שולחת לה כסף, ובאה לביקור. היא משלמת לה על בית הספר החדש, אבל זה רק בגלל שכשגרה עם סבא וסבתא היא סבלה בבית הספר. כול...