עברו חמישה ימים מאז המסיבה של אמט. סטייסי סיפרה לאמט מה הוא עשה, והוא ניסה לדבר איתי אבל אני פשוט לא מסוגלת להסתכל עליו, עדיין לא. הארי הפסיק לדבר איתי, כמובן. ראיתי אותו מתנשק כבר כמה פעמים עם ג'ולייט, מסתבר. לא אמרו לי שהם ביחד, אני מניחה שהוא סתם חזר לשחק איתה. ואין דבר שיותר כואב לי מלראות אותם חוזרים להימרח אחד על השני או לראות את הארי נהנה מזה. ומשום מה, הוא מגיע כל בוקר עם משקפי שמש לבית הספר. אני, בניגוד אליו, לא ממש ישנה טוב מאז אותו הלילה, אבל מה אני כבר יכולה לעשות? אני לא מצליחה לחשוב על דבר אחר חוץ ממנו. אני חיוורת מהרגיל, כולם ממשיכים להגיד, וכמה שהעיניים שלי תמיד אדומות.
אני וסטייסי נכנסנו לקפיטריה, למראה של ג'ולייט יושבת על הארי ופשוט בולעת אותו. הארי הסתכל עליי כשנכנסתי, ומיד המשיך לנשק אותה. " אל תתייחסי אליהם. " סטייסי אמרה כשראתה את הדמעות מטפסות לעיניי ותחילות לזלוג מעצמן, בשקט.
ישבנו רק אני וסטייסי בשולחן, ביקשתי מסטייסי להתבודד מכולם בזמן הקרוב, והיא הייתה איתי בכל שנייה שהייתי צריכה אותה.
▪▪▪
אני בבית, מזילה כמה דמעות, כרגיל. אלו הימים הכי ריקים ומגעילים שהיו לי בחיים, לראות את הארי עם מישהי אחרת, להבין שלא אכפת לו ממני כבר.. אמט הזהיר אותי, אבל לא חשבתי שזה אי פעם יקרה. לא חשבתי שאחרי כל מה שאני והארי עברנו ביחד, הוא באמת יפגע בי. אחרי והשינוי המטורף שהוא עבר איתי, ונתן לי לצפות כל רגע ממנו, לחוות אותו יחד איתו, ופשוט להתאהב בו. להתאהב באדם שהוא נהפך להיות.
באני הפנימי שלו שהוא נתן לי לראות.
פעמון הדלת שלי צלצל, ובלי לחשוב פעמיים פשוט קמתי מהספה הנוחה שלי ופתחתי את הדלת, לא טורחת לבדוק מי עומד מאחוריה. " אתה? מה אתה עושה פה? " שאלתי, מנגבת מהר את הדמעות מפניי ומסתכלת חסרת הבנה על הארי שעומד מולי, ממשיך לחבוש את משקפי השמש.
" באתי להבהיר כמה דברים. " הוא אמר בקול נמוך ועבה, שהיה שונה מהקול היפה שלו שהכרתי. הקול שלו תמיד היה נמוך אבל הקול הזה.. היה נשמע שבור, ריק מבפנים, יבש. הוא נכנס לתוך הבית שלי מבלי לשאול וסגר את הדלת.
" למה עשית לי את זה? " הסתכלתי לתוך עיניו, או יותר נכון לתוך משקפיו, לא ייאמן כמה זמן אני מחכה לשאול את השאלה הזאת אבל לא מוצאת את האומץ.
" בגדת בי. " הוא מלמל. " שיקרת לי כל הזמן הזה וחשבת שאני לא אשים לב. "
" לא בגדתי בך, הארי! " הדמעות לא עצרו אפילו לרגע והתחלתי להתקרב אליו כשהוא התחיל להתרחק.
YOU ARE READING
Meant To Be
Fanfiction#3 בFanfiction בתאריך 29.6.17! אמה ילדה חדשה, שהגיעה לבית הספר במקרה. היא יתומה. סבתא שלה מממנת לה דירה קטנה שמספיקה לה, כל חודש היא שולחת לה כסף, ובאה לביקור. היא משלמת לה על בית הספר החדש, אבל זה רק בגלל שכשגרה עם סבא וסבתא היא סבלה בבית הספר. כול...