" אמה! " ג'ייק לפתע הגיע משום מקום פשוט, " יוצא לי לחשוב עלייך הרבה בזמן האחרון. "
" היי ג'ייק. " חייכתי חיוך מזוייף והייתי קרה מתמיד. זה לא שאני צריכה להיות נחמדה אליו. הוא פגע בחברה הכי טובה שלי.
" מה את אומרת שנצא היום יחד לאן שהוא? " הציע, מזל שכבר קבעתי עם אמט, אחרת לא הייתי מצליחה להמציא תירוץ בכזאת מהירות.
" אני לא יכולה, אני יוצאת עם אמט, מצטערת. " הרשיתי לעצמי להיות מגעילה אליו. זה מגיע לו.
" אה.. הבנתי. " הוא מלמל בשקט וניסה להעביר את הבושה שהתחילה לגרום לפניו להאדים, " ומה עם הלחם שלכם? אתם מתקדמים יפה? " הוא ניסה להעביר את המבוכה אבל זה רק גרם למבוכה לגדול.
אני והארי הסתכלנו אחד על השנייה למאית השנייה וחזרנו להתעסק כל אחד בעינייניו.
▪▪▪
" לאיזה סרט תרצי להיכנס? " אמט שאל ברשמיות וחייך אליי את החיוך החמוד שלו.
" משהו רומנטי. " השבתי מחוייכת ולא פחדתי מתגובתו, פרצופו התבעת והוא הנהן והלך להזמין לנו כרטיסים.
" משהו רומנטי. " הוא חזר מבולבל עם שני כרטיסים בידו, " אני מקווה. " הוא צחקק והגיד לי זוג כרטיסים.
" גם אני. " גיחכתי ושילבתי את ידי בידו, היום הולך להיות יום טוב היום, אני רואה את זה. נכנסנו אל הקולנוע והתיישבנו במקומות שלנו, מחכים לסרט שיתחיל...
לא ייאמן! הסרט הכי משעמם בעולם! אמט לא יכל לבחור משהו נורא יותר, אין נורא יותר מהדבר הזה. אני כל כך קרובה ללהירדם אבל אני חייבת לשחק אותה כיאילו אני נהנית בישביל אמט. מסכן, הוא כל כך משתדל להישאר ער, אז גם אני חייבת.
הסתכלתי על המסך, שני האנשים שהסיפור המשעמם היה עליהם בדיוק התנשקו את נשיקת הסיום ואמט הוזיז את מבטו אליי. הוא התחיל לרכון קדימה וכך גם אני, עכשיו אני אברר מה אני באמת מרגישה. אמט נישק אותי נשיקה מתוקה על השפתיים, לא מוגזמת ולא קצרצרה, וגם.. לא כמו של הארי. למה אני חושבת עליו בכלל? אני עם אמט. הוא לא אמור להיות במחשבות שלי. אפילו כשאני לא לידו הוא מצליח להוציא אותי מהפסים. הוא הסתכל עליי וחיכה שאגיד משהו, אבל בנשיקה.. לא הרגשתי כלום. פשוט כלום. לא היו פרפרים, לא היו צמרמורות, לא היה רגש, לא הייתה תשוקה.. לא הייתה תשוקה בנשיקה כמו שהייתה עם הארי, וזה הדבר היחידי שהצלחתי לחשוב עליו.
YOU ARE READING
Meant To Be
Fanfiction#3 בFanfiction בתאריך 29.6.17! אמה ילדה חדשה, שהגיעה לבית הספר במקרה. היא יתומה. סבתא שלה מממנת לה דירה קטנה שמספיקה לה, כל חודש היא שולחת לה כסף, ובאה לביקור. היא משלמת לה על בית הספר החדש, אבל זה רק בגלל שכשגרה עם סבא וסבתא היא סבלה בבית הספר. כול...