Part 2

6.8K 269 195
                                    

הארי טוב בביולוגיה? אם חשבתי שהוא לא יכול להפתיע, כנראה שטעיתי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הארי טוב בביולוגיה? אם חשבתי שהוא לא יכול להפתיע, כנראה שטעיתי. אחרי כל הדיבורים עם סטייסי, אמט וג'וני, בחיים לא הייתי חושבת עליו דבר כזה. ציפיתי ממנו להרבה פחות.

הנהנתי לכיוון המורה והתחלתי להתקדם למקומי החדש בכיתה, ליד הארי. הוא גלגל את עיניו והוריד את התיק שלו מהכיסא, ממשיך לקשקש על איזה דף. אוקיי, הבנתי שאתה לא שמח מהרעיון, אבל אתה לא חייב להיות מגעיל, גם אני לא מתה עליו.

זאת הולכת להיות שנה נהדרת.

" טוב, עוד שבועיים אתם תיבחנו על החומר שאני הולך להעביר מאתה והלאה, אז אני במקומכם הייתי מקשיב. " המורה קרא והתחיל להזרים למוח שלנו כמויות של חומר. לא הצלחתי להקשיב, אני פשוט לא מצליחה להקשיב בשיעורי ביולוגיה. יותר נכון, אני פשוט לא טובה בביולוגיה. תסבירו לי, איזה מן תלמיד שלא טוב בביולוגיה, בוחר להגביר ביולוגיה?

לפעמים אפילו אני לא מבינה את עצמי.

כשסוף סוף השיעור הזה נגמר, הגיע הזמן לשיעור בישול. סטייסי ואני לומדות באותה כיתה, אז קבענו לשבת ביחד.
" נחשי ליד מי הושיבו אותי בשיעור ביולוגיה. " גלגלתי את עיניי והנחתי את התיק במקום.

" את צוחקת עליי. " היא צחקקה וריחמה עליי. " ועוד בדיוק אחרי שדיברנו שאת צריכה לשכוח ממנו. אוי האירוניה. " היא דיברה ברחמים וגרמה לי לצחוק.

" ואת לא תאמיני איזה מורה חצוף, הוא- "

" -בוקר טוב תלמידים! " המורה נכנסה לכיתה וקטעה אותי. למה כולם קוטעים אותי? בירכנו אותה חזרה בבוקר טוב והשיעור התחיל. היא התחילה להסביר על מערך השנה, אבל זה לא ממש עיניין אותי ואת סטייסי, רוב השיעור שיחקנו ארץ עיר ולא הפרענו.

" הארי סטיילס, הארי סטיילס. למה אני לא מופתעת? " המורה שאלה בלגלוג וגלגלה את עיניה, " קום, אני מבינה שצריך להעביר אותך מקום. " כל העיניים היו על הארי שגלגל את עיניו בחזרה למורה ונעמד במקומו. אני שונאת את העובדה שהוא אוהב את עצמו כל כך ומראה את זה לכולם. הוא מזכיר לי... ואני לא אוהבת להיזכר.

Meant To BeWhere stories live. Discover now