Part 34 (A)

4.6K 217 78
                                    

" זה לא יום ההולדת של הארי היום? " סטייסי שאלה, אני והיא ישבנו על אחד הספסלים שנמצאים בקרבת השכבה שלנו וצפינו בילדים.

" זה כן, ואני מתרגשת! אני לא יכולה לחכות לראות אותו ולקפוץ עליו כבר. " דיברתי בהתלהבות, גורמת לה לגחך.

" בגלל זה אנחנו בשכבה ולא בחצר... " היא צחקה ונתנה לי דחיפה זריזה. " היי, הנה הוא! לכי אליו. " היא פערה את עיניה והצביעה על הארי כשאני והיא קמנו במהירות והתחלנו ללכת לכיוון שלו עם חיוך גדול על הפנים, לפחות שלי.

היינו לא רחוקות מלהגיע להארי, כשראינו שג'ולייט מתקרבת אליו. " מזל טוב, הארי! " היא משכה אותו לחיבוק ונישקה לו את הלחי עם הליפסטיק המגעיל שלה שהשאיר עליו סימן.
הפרצוף שלו היה מעוצבן והוא ניגב את לחיו, מחפש מישהו אחר בעיניו ולא מייחס לה כל כך הרבה תשומת לב, רק ממלמל " תודה. " ומסתכל למקום אחר.

עיניו רצו על פניי כל התלמידים עד שהגיעו אליי, נעצרו ועל פניו של הארי התחיל להיווצר חיוך. חייכתי אליו חיוך גדול, ניסיתי להתעלם מהכעס שג'ולייט הביאה לי והתחלתי לרוץ אליו. זה היה לא יפה, אבל הוא התעלם מחלק מהילדים שבאו להגיד לו מזל טוב ועקף אותם כדי להגיע אליי. זה היה כיאילו הוא בכלל לא ראה אותם. הוא הרים אותי כך שכרכתי את שתי רגליי סביב גבו וידיי סביב עורפו והוא מסובב אותי ואנחנו מתנשקים כשכולם מסתכלים, אבל ברגע כזה לא אכפת לי, העיקר שאנחנו יחד. " מזל טוב! " נשקתי לשפתיו פעם נוספת ומהירה וחיבקתי אותו חזק.

" תודה. " הוא נשק לי על הלחי והחזיר אותי לריצפה, משאיר את ידינו משולבות ואת הפצופים של כולם המומים. אפילו של ג'ולייט.

" מזל טוב, הארולד! " סטייסי חיבקה את הארי חזק ונתנה לו נשיקה מהירה על הלחי. הם מתחילים להתנהג כמו אחים, מאז שאני והארי ביחד. הוא מרשה לעצמו להיפתח אליה בחזרה כי אני מעודדת אותו פחות לשנוא אנשים. שניהם לא הפסיקו לספר לי כמה הם התחברו מאז, ואני רק שמחה בישביל הארי, שהוא מתחיל למצוא חברים אמיתיים.

" תודה סטייס. " הוא צבט את לחייה כששאר החברים התחילו להתקדם אליו ולאחל לו מזל טוב.

אמט התקרב, הוא והארי הסתכלו אחד על השני במבטים מוזרים. כנראה שעדיין יש ביניהם קצת מתח מאז כל מה שקרה. הארי הושיט את ידו ללחיצה, אמט חייך אליו, לחץ את ידו ואפילו משך אותו לחיבוק גברים. " מזל טוב, גבר. " הוא טפח על שכמו והם חייכו אחד אל השני, אני וסטייסי הסתכלנו עליהם במבטים גאים. אמט משך בחולצתו של הארי ועשה כיאילו הוא חונק אותו, " זהירות איתה, כן? " הוא הצביע עליי, שניהם הסתכלו לכיווני כשהארי מהנהן בחיוך ושניהם צוחקים.

Meant To BeWhere stories live. Discover now