" אמה, אני... רציתי להתנצל. " הוא נשם עמוק והתחיל לדבר.
" אתה? להתנצל? על מה? " הייתי מופתעת. אני חייבת להודות שמכל הדברים שחשבתי שהוא עומד להגיד לי, זה היה האחרון. על מה בדיוק הוא רוצה להתנצל?
" על איך שהתנהגתי כשבאת לספר לי מה באמת יושב לך על הלב. אני וסטייסי דיברנו על זה כמה פעמים, אני מבין שלא באמת רצית לפגוע בי וחשוב לי שתדעי שאני יודע את זה ולא התכוונתי להתנהג כל כך מגעיל אחרי זה. " הוא התיישב על אחד השולחנות ונאנח, התיישבתי לידו והזזתי את רגלי מעלה ומטה. " זה פשוט ש.. היו לי רגשות אלייך, רגשות חזקים. ו..ועדיין יש. " הוא קירב את ידו אל פניי וגרם לי להתסתכל עליו, " אני לא רוצה להרוס את החברות שלנו אבל לפעמים אני מרגיש שאני לא יכול לעצור את עצמי והדבר היחידי שבא לי לעשות זה לנשק אותך. " הוא כבר היה ממש קרוב לשפתיי, ואני קפאתי. לא ידעתי מה לעשות או מה להגיד, ובעיקר פחדתי. לא רציתי לפגוע ברגשותיו יותר משכבר פגעתי.
" אה.. " מלמלתי בפחד, מבטו היה נעול על השפתיים שלי ולא זז מהן.
" אמה.. " הפנים שלו היו קרובות, קרובות מידי. הרגשתי את הנשימות הלחוצות שלו על שפתיי ונשימתי נעתקה. " תעצרי אותי עכשיו, לפני ש.. " הוא הזהיר אך אני הייתי קפואה במקומי והוא חיבר בין שפתינו, כפות ידיי נגעו בחזהו והרחיקו אותו ממני, הסתכלתי עליו במבט עצוב ומתנצל באותו הזמן.
" אמט.. אני לא יכולה. " השפלתי את עיניי. אני מרגישה רע, כל הזמן הדבר היחיד שאני עושה זה לפגוע בו. מצד אחד.. הארי ואני בכלל לא ביחד, ולו יש את ג'ולייט שכל היום נמרחת עליו, אז הוא לא יוכל לעצור אותי מלהיות עם אמט. ומצד שני.. אין לי שמץ של רגשות לאמט והדבר היחידי שאני חושבת עליו כל היום זה הארי, לצערי...
הזזתי את עיניי והסתכלתי על הדלת, שהייתה חצי פתוחה. אמט סגר אותה לגמרי מקודם.. זה אומר שמישהו נמצא כאן?
" יש לך מישהו אחר? את מאוהבת במישהו אחר? " הוא קטע את מחשבותיי במבט כל כך עצוב.
" כן, אני מצטערת, אמט. הייתי עושה הכל כדי להתאהב בך, הכל, תאמין לי. אני פשוט לא שלטתי על הרגשות שלי ולא בחרתי במי להתאהב, אני מצטערת. " השפלתי את עיניי ולא רציתי להסתכל עליו, לראות את המבט הפגוע שלו והכל רק בגללי.
" אני מבין, ואני לא כועס עלייך. אני עדיין ארצה שנישאר חברים הכי טובים כמו שהיינו, פשוט תשכחי שאני מרגיש אלייך משהו ותתנהגי כרגיל עד שזה יעבור, בסדר? " הוא גיחך ונשק לי על הלחי, " תודה שהיית כנה איתי. " ועם זה הוא עזב את הכיתה. יכלתי להעיד על הדיבור שלו כמה הוא באמת היה פגוע, הרגשתי חרא, חרא עם עצמי שהתאהבתי במישהו שיש לו חברה במקום במי ששם את הלב שלו על מגש בישבילי שאקח. מישהו שמתייחס אליי בדרך שאמורים להתייחס אליי בה, אך אני בחרתי באפשרות הלא נכונה. אני בחרתי ההפך.
YOU ARE READING
Meant To Be
Fanfiction#3 בFanfiction בתאריך 29.6.17! אמה ילדה חדשה, שהגיעה לבית הספר במקרה. היא יתומה. סבתא שלה מממנת לה דירה קטנה שמספיקה לה, כל חודש היא שולחת לה כסף, ובאה לביקור. היא משלמת לה על בית הספר החדש, אבל זה רק בגלל שכשגרה עם סבא וסבתא היא סבלה בבית הספר. כול...