Part 34 (B)

4.7K 213 56
                                    

אני והארי ישבנו מכורבלים יחד על מיטתו, הכריות היו על הקיר ונתנו לנו להישען עליהן בנוחיות יחד עם שמיכה חמימה וטלוויזיה דלוקה. חיבקנו אחד את השני עד כמה שאפשר, ראשי היה מונח על חזהו ואת ראשו הניח על שלי, והרגשתי.. כיאילו אני יכולה להרגיש את האהבה שלו מכאיבה לי בלב ובבטן.
" נרדמת? " קולו של הארי לחש לאוזני.

" לא, ואתה? " לחשתי בחזרה.

" אם אני מדבר איתך אז כנראה שלא. " הוא צחק, יכולתי להרגיש את ידיו מחזקות את אחיזתן בגופי ואת נשימותיו של הארי קרוב לראשי.

" אני יכולה להיות ככה שעות. " פלטתי בחיוך, האמת שלא התכוונתי להגיד את זה, אבל רציתי. הארי נשק למצחי ברכות ואפילו פירגן לי בנשיקה מהירה על הלחי. הארי המשיך לנשק לי את הלחי כשהוא לאט לאט מעלה את ידו לעבר לחיי השנייה ומתחיל לנשק את שפתיי בעוד הוא מחזיק את פניי שלא אברח. הוא לאט לאט ירד לצווארי והנשיקה התמשכה. זה הולך לאן שאני חושבת שזה הולך?

" ה-הארי.. " מלמלתי והרחקתי אותו ממני קצת, הנחתי את שתי ידיי על חזהו והוא הסתכל עליי במבט מוזר.

" הכל בסדר? " הוא כיווץ את גבותיו ועדיין החזיק בגופי, אפילו מרחוק.

" עוד לא. " מלמלתי והשפלתי את עיניי, אני כזאת מפגרת. זה יום ההולדת שלו, זה בטח מה שהוא רוצה בתור מתנה ואני לא מספיק בוגרת בישביל זה, אני לא מספיקה לו.

" אה.. " הוא נרגע, " זה? " ואפילו צחק, " אמ, בחיים לא הייתי עושה משהו שלא היית רוצה שאעשה. " הוא אמר בחיוך מתוק שחושף את גומתו ומשך אותי אליו. " את תיקחי כמה זמן שאת צריכה, ותיהיי בטוחה שאני אחכה לך. " הוא אמר והיה הכי מתוק בעולם.

" תודה. " חייכתי וחיבקתי אותו חזק, מלטפת את פניו ומסתכלת לתוך עיניו באהבה.

" הארי! אני בבית ואני צריכה להראות לך משהו חשוב! " קולה המרגיע של אמא של הארי נשמע ממורד המדרגות ואני והארי קמנו לשם.

הוא החזיק את ידי וירד במדרגות, " אני כאן, אמא. " הוא היה ישנוני אך חייך אליה את החיוך המתוק שלו. הקשר בין שניהם מדהים בעיניי, הארי מתייחס אל אמא שלו כיאילו היא הייתה נסיכה אמיתית. כיאילו היא מחזיקה את הירח.

" היי אמה! " היא שמחה לראותי ונתנה לי חיבוק חם ואוהב, אחד כזה שרק אמא יכולה לתת. משהו שהרבה זמן לא היה לי.
" טוב, בייבי שלי, המון המון מזל טוב. אני רוצה שתראה את המתנה שקניתי לך. " אמא שלו חיבקה אותו חזק ונישקה אותו על הלחי, מושכת אותו וכנראה שגם אותי לחצר.

אופנוע מדהים עם סרט אדום גדול עליו חנה בחנייה, " את צוחקת עליי? " הארי קרא בהתרגשות ולא הפסיק לקפוץ, " אמא, זו מתנה אדירה! את הכי טובה שיש! " הוא חיבק אותה חזק ועטף אותה בנשיקות. הוא החזיק בידי ומשך אותי בריצה לאופנוע השחור, גורם לי לצחקק ולהסתכל עליו מתלהב כמו ילד קטן.

Meant To BeWhere stories live. Discover now