Part 8

5.3K 242 104
                                    

" היי לכם. " התיישבתי ליד סטייסי, ג'וני ואמט. אנחנו מתחברים יותר ויותר מיום ליום, ובעיקר כל הזמן מבלים ביחד.

" או, אמ, חיכינו לך. אנחנו רוצים ללכת לסרט היום, את זורמת? " אמט אמר והתקרב אליי.

" האמת שאני לא כל כך מרגישה טוב, אני לא יודעת אם ממש מתחשק לי לצאת היום החוצה. אולי בפעם אחרת, תלכו אתם. " גירדתי בעורפי וחיכיתי שיענו.

" אוקיי. את.. בסדר? " סטייסי שאלה וג'וני הפנה את מבטו אליי, הנהנתי בחיוך וסימנתי לה שנדבר מאוחר יותר, היא הנהנה כאות הבנה והמשכנו בשיחה.

" היי אמ! חכי רגע! " שמעתי את קולה של סטייסי מאחוריי בסוף היום, היא רצה ונגעה בכתפי.

" מה יש? " הסתובבתי ושאלתי אותה,

" אמרת שנדבר מאוחר יותר. "

" כן, אבל זה כבר לא חשוב, באמת. אני חייבת לרוץ הביתה, מצטערת. " ניסיתי להתחמק ממנה, אני צריכה להגיע הביתה, לעשות את שיעורי הבית במהירות ולהספיק ללכת להארי, לשיעורים הפרטיים שאנחנו מעבירים אחד לשני. עוד לא סיפרתי על זה לסטייסי, כי אני מכבדת את הארי וסיכמנו ששומרים את זה בסוד.

דפקתי על דלת ביתו של הארי מספר פעמים, הוא פתח את הדלת וחייך חיוך קטנטן.
" היי. " הוא אמר, מזמין אותי להיכנס.

" היי. נתחיל? " שאלתי, הוא הנהן וסימן לי לבוא אחריו לחדר שלו.

" טוב, קודם ביולוגיה או קודם מתמטיקה? "

" ביולוגיה. " עניתי, הוא הוציא את הספר והתחלנו לעבור על כל מיני נושאים שאנחנו לומדים, הוא ממש בקיא בחומר וידע להסביר לי כל דבר ולענות לי על כל שאלה. הייתי די.. מופתעת, האמת.

" אתה באמת יודע הכל, איך זה? " שאלתי בחיוך, הוא הראה לי את הגומה הקטנה שלו מבצבצת והסתכל על הדפים במקום עליי.

" אני פשוט אוהב את זה. " השיב.

גיכחתי והמשכתי לקרוא מהספר, " לא הבנתי כל כך מה זאת אומרת. " סימנתי לו את המשפט, הוא התקרב אליי ממש כדי לקרוא מהספר, יכולתי להרגיש את הנשימות שלו על הצוואר שלי והפנים שלו היו כל כך קרובות לשלי. למה הלב שלי דופק כל כך מהר?

" זה פשוט ש.. " הוא התחיל להסביר והתסכל לתוך עיניי, הריח שנודף ממנו ממכר והוא מסתכל עליי עם העיניים האלה.. מה קורה לי? הוא הסתכל על שפתיי, בהה בהן למשך זמן ממושך והתחיל להתקרב אפילו יותר, לרכון יותר קדימה, אם זה היה אפשרי בכלל.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Meant To BeWhere stories live. Discover now