Úvod + Seznámení ✓

278 25 0
                                    

Příběh vypráví o 16-ti leté dívce, která před jedním rokem začala hrát virtuální hru jménem Sword Art Online (SAO), kterou později Kayaba Akihiko změnil v hru smrti. Hráči se nemohou odhlásit a když zemřou ve hře, zemřou i ve skutečném světě.
Mohou se odhlásit jen tehdy, když dokončí hru a dobijí všech 100 pater.

Jméno: Mika Katsuki
Věk: 16 let
Jméno postavy ve hře: Kaitlin
Vzhled: Mika má tmavě hnědé a dlouhé vlasy, ale z jiných úhlů se může zdát, že je má až černé. Má tmavě modré oči.
Výška: 165 cm
Postava ve hře: Vypadá stejně jako v normálním světě. Na sobě nosí často uniformu své guildy.
Guilda: Nebeští blesci (pozice: hlavní velitelka)
Schopnosti: Je velmi silná, dokonce je i v žebříčku Top 10 nejsilnějších hráčů ve hře.
Se svým černo-modrým mečem dokáže odrazit téměř jakýkoliv útok.

Povaha: Je milá, rozumná a má smysl pro humor. Je ale i občas tvrdohlavá a většinou moc neposlouchá rady od ostatních.

Život: Narodila se 29.7. v Tokiu. Alespoň to jediné věděla. Rodiče neměla, žila v dětském domově.
Jednou, když jí bylo 8 let, přišla jedna milá paní a pán, kteří si Miku ihned zamilovali a tak ji adoptovali. Mika byla moc šťastná, protože si vždycky přála mít rodinu. Mika si je také ihned zamilovala a nemohla se dočkat, až uvidí svůj nový domov.
Nejdříve si myslela, že její noví rodiče ji adoptovali jen proto, že nemohli mít žádné děti, ale když poprvé přišla domů, ukázal se tam jeden 10-ti letý kluk, jménem Hiroki. Její nový rodiče jí prozradili, že si vždycky přáli mít děti dvě a proto ji adoptovali.
Hiroki se tak stal jejím nevlastním bratrem, na kterého se vždy snažila být milá. Avšak on ji od samého začátku nenáviděl a radši jí zavřel dveře před nosem, než aby se jí jakkoliv věnoval.
Ve 14-ti letech, přestoupila na další školu, kde 'bohužel', byl i její, již 16-ti letý bratr, ze kterého se mezitím stal velký egoista a který ji na škole zařídil peklo a s jeho gangem, jí dělají jakékoliv trapasy.
Mika se je tak snaží ignorovat a nijak se jim nevěnovat.
Na škole si našla jednu kamarádku, jménem Suguha Kyrigaya (sestra Kazuta), se kterou chodí do třídy.
Po pár týdnech, se její matce stala autonehoda, ve které zemřela.
I když nebyla její pravá matka, Mika ji brala, jako vlastní, takže to potom dost špatně nesla.
Přesto všechno se až dostala, když se poprvé přihlásila do virtuální hry, jménem Sword Art Online (SAO). Svět uvnitř, se jí zdál mnohem veselejší a šťastnější.
Bohužel to jaksi zaregistroval i její bratr, který se také přihlásil a hru začal hrát s ní. Použil své pravé jméno a hru tak využil, aby jí mohl dělat peklo i tam.

Život ve hře: Hned po tom, co se správce hry rozhodl, že z virtuálního světa udělá hru smrti, se začala všude skrývat a raději utíkala, než aby bojovala. Nebyla, jako její nevlastní brat, který se do hry hned vžil. Občas se spolu párkrát setkali, ale nikdy se nestalo, že by jí nějak pomohl. Nikdy na ni nebral žádné ohledy a tak si z ní nadále utahoval.
Kaitlin (Mika) si však jednoho dne řekla, že jednou svému bratrovi ukáže, že i ona dokáže být silná a že si z ní lidi nemusejí dělat pořád srandu.
Po 5 měsíců trápení a úzkosti, se rozhodla, že radši bude bojovat, než umírat.
A tak se jednou stalo, že se znovu postavila na nohy, začala trénovat s jedním kamarádem, jménem Kirito, který jí začal pomáhat a zesílila.
Dokonce si i založila svou vlastní guildu, kterou pojmenovala Nebeští blesci a stala se tak velmi atraktivní, přátelskou a odvážnou velitelkou, ze které si každý člen guildy bral respekt.
Po dvou měsících, se stala jednou z nejlepších hráčů hry a dostala se tak více do kolektivu, kde se s ní každý začal bavit.
Když to zjistil Hiroki, se kterým se předtím domluvila, že se nebudou brát jako sourozenci, ale spíše jako přátelé, naštvalo ho to, ale i přes jeho egoismus, jí nakonec pogratuloval a požádal ji, jestli by se nemohl přidat do její guildy. Dokonce se jí i za všechno, co udělal omluvil, ale udělal u toho dost divný úšklebek, který Kaitlin přesvědčil, že to nemyslí vážně. Kaitlin z toho byla dost překvapená, ale i přes to, to všechno svému nevlastnímu bratrovi a kamarádovi odpustila a do své guildy ho přijala.
Divila se, že všem ostatním členům guildy, nelezl na nervy. Bylo to naopak. Všechny velmi zaujal a choval se k nim hezky. Někteří členové, dokonce řekli, že by to byl skvělý velitel. Kaitlin jejich přání zvážila a z Hirokiho, se nakonec stal hlavní místovelitel, takže potom mohl vést guildu, když by se Kaitlin něco stalo.
Musela uznat, že jako člen guildy, byl spravedlivý a dobrý, ale jako její kamarád, ho nemohla vystát a v několika chvilkách i přísahala, že ho jednou zabije...

- ÚRYVEK PŘÍBĚHU V POPISU -

Zdravím :D
Tak tohle je úvod a seznámení mého nového příběhu a já doufám, že Vás to alespoň trochu zaujalo a že si můj příběh přečtete ;)
Další část sem přidám zítra ;)

Jinak pro ty, co čtou příběh
'Co když je to láska?' se moc omlouvám, že jsem včera ani dneska nic nevydala, ale tu včerejší kapitolu jsem si neuložila a dneska jsem ji nestihla dopsat :(
Ale rozhodně počítejte s tím, že ji zítra vydám, takže se nemusíte bát, že bych na to nějak zapomněla ;)
Ten příběh rozhodně dopíšu :3

Love in Swordland [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat