3. Zasedací místnost ✓

179 15 0
                                    

,,Co ruka, Thomasi?" zeptala jsem se ho, když jsem si všimla, že na ní má řeznou ránu.
,,Budu v pohodě." usmál se na mě.
,,Fajn." kývla jsem a podívala se na konec chodby. Byla tam velká brána, za kterou určitě byla místnost s Bossem.
,,Zítra bychom měli povolat celou guildu a zkusit toho Bossa..." navrhl Hiroki a já jako velitelka souhlasila.
,,Dobře, svolám poradu a všem to oznámím." odpověděla jsem.
,,Zvěsti nelhali, ty seš fakt ta Kaitlin, která je velitelkou Nebeských blesků." řekl vedle mě obdivuhodně Thomas a já se na něho usmála.
,,To jsem."
,,Měli bychom jít." skočil nám do rozhovoru Hiroki, který tu už nechtěl být.
,,Jasně." řekli jsme oba dva najednou všichni se vydali ke vchodu od jeskyně.

***

Lyndarth

,,Musím jít do Města začátků." řekl nám Thomas, když se s námi začal loučit.
,,Proč zrovna tam?" zeptala jsem se ze zvědavosti. Ve Městě začátků jsem už dlouho nebyla.
,,Moc lidí tam teď není, takže jsem se tam chtěl podívat na ty, co tam zbyli." usmál se na nás.
,,Aha... Tak hodně štěstí." popřála jsem mu.
,,Díky. Vám taky."
,,Bože... Vy jste tak sladcí, že se mi chce zvracet." řekl vedle nás ten egoista a udělal, že zvrací.
Zakroutila jsem nad tím hlavou a na Thomase se usmála.
,,Ještě počkej, přidáme se do přátel." mrkla jsem na něho a poslala mu žádost o přátelství, kterou hned přijal.
,,Bezva. Snad se někdy ještě uvidíme." rozloučil se a teleportoval se do 1.patra.
,,Ségra... Dej si pozor, do něho se není dobrý zamilovat." uchechtl se Hiroki a já se na něho nechápavě podívala.
,,Kdo řekl, že jsem se do něj zamilovala?" řekla jsem naštvaně. Dobrou náladu, on umí zkazit...
,,Já." ušklíbl se na mě.
,,Ty jsi pako." zakroutila jsem hlavou a radši od něho začala trochu couvat.
,,Nejsem, jsem jen upřímný." šel mi naproti. Pokaždé jsem ustoupila o krok dozadu, ale najednou jsem narazila do zdi a couvat jsem přestala.
Využil situace a ruce si položil na zeď, z každé strany vedle mě. Nemohla jsem utéct. Byl přímo u mě a díval se na mě zašklebeným pohledem.
,,C-Co děláš?" musela jsem se zeptat. Byla jsem dost nervózní z toho, jak na mě koukal.
,,Narušuju ti osobní prostor." řekl celkem lišácky. Chtěla jsem mu za to dát facku, ale on mě jednoduše přidržel a já se tak nemohla hýbat.
,,P-Přestaň..." zašeptala jsem naštvaně.
,,Hm... Nějak se mi nechce, ale protože se na nás každý dívá, tak tě teda pustím." usmál se na mě a ze zdi sundal jednu ruku. Měl pravdu. Vážně se na nás skoro všichni dívali.
Hned jsem vyklouzla a pro jistotu se od něj, na tři metry, oddálila.
,,Nechtěla si náhodou svolat všechny z guildy?" řekl, když jsem na něho začala civět.
,,Jo... Jasně." trochu jsem zatřepala hlavou a otevřela si okénko, abych napsala všem, kterých se ta porada týká.
,,Jdeme?" zeptala jsem se ho, když jsem to měla hotové.
,,No hurá..." protočil očima a vydal se na cestu. Zakroutila jsem zase hlavou a následovala ho.

,,Všichni zprávu přijali." usmála se na mě moje světlovlasá kamarádka Lila, která měla v guildě pozici hlavní důstojnice.
,,Bezva a jsou už v zasedací místnosti?" zeptala jsem se jí.
,,Většina, čeká se ještě na místovelitele." pokrčila blondýnka rameny.
,,Co? Kde zase je?... Ugh... No to je jedno... Začneme bez něho." rozhodla jsem a společně s Lilou vstoupila do zasedací místnosti.
Všichni se postavili a čekali, až dorazím na své místo.
,,Omlouvám se, ale místovelitel tu není, takže začneme bez něho." usmála jsem se na všechny a ukázala rukou, aby se všichni posadili.
,,Takže... Včera jsem s Hirokim a ještě jedním hráčem, vyčistili podlaží 57.patra." řekla jsem a všichni se na mě překvapeně podívali.
,,Cože? Opravdu?" řekl generál Kenji.
,,Ano... Našli jsme i bránu, ale do ní jsme se nedostali."
,,Takže ho chceš vyřídit?" zeptal se Philip, důstojník.
,,Ano, ale- " ,,Sorry lidičky, musel jsem si něco zařídit." vlítl do místnosti ten blbec a posadil se na své místo vedle mě. Že já jsem ho vůbec jmenovala hlavním místovelitelem...
,,Jdeš pozdě." připomněla jsem mu a naštvaně na něho pohlédla.
,,Vím, vím..." zamumlal.
,,Fajn... Takže souhlasíte s útokem?" povzdechla jsem si a přeskočila rovnou na hlasovaní.
,,Ano." řekla Lila. Lilu jsem měla už od prvního setkání ráda. Občas si říkám, že jí vyměním pozici za Hirokiho, protože ona se na to opravdu hodí.
,,Ano." řekli i další dva důstojníci nejnižší hodnosti.
Nakonec všichni se mnou souhlasili, ale hádejte, na koho se ještě čekalo...?
,,Hej... Hiroki." drkla jsem loktem do něho.
,,Co?" řekl otráveně. Naštvalo mě to, protože celou dobu nedával pozor a něco si maloval na ruku.
,,Ano nebo ne?" řekla jsem rovnou.
,,Vzhledem k tomu, že jsem tu bránu našel já, tak co asi tak čekáš, že odpovím?" řekl drze a čmáral si dál. Klid Kaitlin... Nádech... Výdech...
,,Ehm... F-Fajn... Všichni souhlasili." řekla jsem a zapsala si to do poznámek.
,,Velitelko?" ozval se Kenji.
,,Hm?" zvedla jsem hlavu a podívala se na něho.
,,Zvládneme to? Já jen, že bychom mohli požádat o pomoc jinou guildu..." řekl a já se na něho usmála. Kenji byl z nás nejstarší a většinou se o nás všechny bál.
,,Uvidíme... Nápad dobrý." uznala jsem a kývla na něho.
,,Ale přeci jen... Je to o něco vyšší patro. A čím vyšší, tím těžší..." řekla Aimi, která byla jedna z nižších důstojníků.
,,Máš pravdu... Budeme se muset hodně připravit." uznala jsem.
,,Ale budeme tam muset jít co nejrychleji, protože jestli se nějaká jiná guilda dozvěděla, že jste vyčistili místnost před bránou, tak nám Bossa vyfoukne." řekl pro změnu Philip.
,,Hm... Nesnáším lidi, který si takhle usnadňují práci." povzdechla jsem si a opřela se více do židle.
,,Takže... Kdy tam vyrazíme?" zeptala se Aimi.
,,Zítra?" zeptal se Kenji.
,,To je moc pozdě..." uchechtl se vedle mě Hiroki.
,,Tak prosím... Když už s námi zase spolupracuješ, tak urči dobu útoku sám." usmála jsem se na něho.
,,S radostí, velitelko." řekl a postavil se.
,,Dnes v 18:00." řekl pro všechny a na mě se zašklebil. Protočila jsem nad ním oči a postavila se taky.
,,Souhlasím... V 17:30 se sejdeme u teleportu. Ostatním členům pošlu zprávu. Konec porady." rozdala jsem instrukce a ukončila poradu.
Všichni se zvedli z míst a já si začala skládat nějaké ty papíry.
Skoro všichni už odešli, jen Lila a Aimi tu se mnou zůstali.
,,Poslyš Kaitlin..." řekla Lila a já se na ni otočila.
,,Podle mě se Hiroki nehodí na pozici místovelitele..."
,,Kdybych mohla, tak už ho dávno vyhodím, ale problém je, že ostatní členové si ho chválí, když... tu nejsem..." zesmutněla jsem. Občas z guildy slyším, že většina členů, by si přála mít Hirokiho jako velitele. Musela bych samozřejmě odstoupit a opustit guildu.
,,Hele... Jsi dobrá velitelka a i když jsi ještě hodně mladá, tak to zvládáš dost dobře." povzbudila mě Aimi.
,,Jo a my tě tu chceme!" mrkla na mě Lili.
,,Díky holky..." povzdechla jsem si a usmála se na ně.
,,Nemáš za co... Je 15:50, takže se zatím mějte a uvidíme se zase za hodinu a půl." řekla Aimi a rozloučila se s námi.
,,Tak já asi taky půjdu." povzdechla si Lila a odešla s Aimi z místnosti.
Začala jsem tedy posílat všem ostatním členům žádost o práci. Jinak, v naší guildě je 120 členů, takže většinou počítám tak s 60 členy, že to přijmou.

Čas: 16:55

Mám sice ještě jednu hodinu, ale i tak už jsem u teleportu a sedím na lavičce.
Přemýšlím o tom, jaké by to bylo, kdybych si tady našla partnera. Určitě bychom se vzali... Odpověděla jsem si v duchu a podívala se na svou levou ruku.
Přesně, jsem se dívala na prsteníček, na kterým by byl snubní prsten, kdybych se s někým vzala.
,,Nikdo mě stejně nechce..."

Love in Swordland [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat